Toon posts:

Samsung 793DF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mn nieuwe monitor binnen en heb gelijk alle software er ook opgezet die erbij geleverd was. Toen heb ik wat zitten spelen met de instellingen, met de kleuren en de afstellingen om die randjes weg te werken. Ook heb ik op degauss geklikt (per ongeluk 2x achter elkaar) En ik weet niet precies waar het aan ligt maar sindsdien hoor ik een '''tik'' om de 10-15 seconde vanaf mn monitor. Het is best irritant, zelfs met hoofdtelefoon op is het goed te horen, kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen?

Bij voorbaat dank,

Maurits

Verwijderd

Topicstarter
Er heeft een tijd iets van mn boksen achtergelegen, waardoor het beeld onhelder was (trillingen) en dat heb ik er ver vandaan gelegd, toen werd het beeld helemaal helder, ook was het beeld een keer helemaal paars omdat mn speakers te dichtbij stonden, maar dat was gefixed door m ff aan en uit te zetten. Toen ik mn pc vanmorge aanzette deed ie het helemaal goed maar nadat ik ff wat gegamed had, tikt het ding weer, het lijkt wel een soort van electriciteit geluidje, af en toe trilt het scherm voor een fractie van een seconde,