Hai,
Ik heb al een middagje lopen googlen maar ik kom er niet aan uit. In de dedicated linux servers kan je +ip <wanip>. Ik zoek nou hetzelfde maar dan voor een listenserver. Nu heb ik al vanalles geprobeerd maar niks werkt.
Zelf een server starten, blijkbaar staat sv_lan 1 , zet ik deze op sv_lan 0 dan krijg ik deze tevoorschijn :
Dat werkt dus voor geen meter
Nu heb ik geprobeert om een listenserver.cfg aan te maken en daarin sv_lan 0 in te voeren. Het resultaat :
Weeral misgegokt. Nou ik geef het op, nu maar even kijken hoe die dedicated tools werken :

Nu zieje dus dat ie in "internet" modus staat , maar dat het ip nog op mijn lokaal ip staan, een beetje fout dus. Portforwards van mijn smoothwall maar erbij :
het lijkt er dus op dat ie geen extern ip pakt van mijn wan
Weet iemand hoe je dit kan oplossen ? En dan liefst nog in listen mode als het kan.
Ik heb al een middagje lopen googlen maar ik kom er niet aan uit. In de dedicated linux servers kan je +ip <wanip>. Ik zoek nou hetzelfde maar dan voor een listenserver. Nu heb ik al vanalles geprobeerd maar niks werkt.
Zelf een server starten, blijkbaar staat sv_lan 1 , zet ik deze op sv_lan 0 dan krijg ik deze tevoorschijn :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| >sv_lan "sv_lan" is "1" >sv_lan 0 Could not establish connection to Steam servers (steamclient). No auth servers parsed Disabling Valve Authentication. >sv_lan "sv_lan" "0" |
Dat werkt dus voor geen meter
code:
1
2
3
4
5
| Server # 1 No auth servers parsed Disabling Valve Authentication. Adding master server 207.173.177.11:27010 Adding master server 69.28.151.162:2 |
Weeral misgegokt. Nou ik geef het op, nu maar even kijken hoe die dedicated tools werken :

Nu zieje dus dat ie in "internet" modus staat , maar dat het ip nog op mijn lokaal ip staan, een beetje fout dus. Portforwards van mijn smoothwall maar erbij :
code:
1
2
3
4
| Proto External source IP Source port Destination IP Destination port UDP ALL 27015 192.168.0.50 27015 UDP ALL 27020 192.168.0.50 27020 TCP ALL 27015 192.168.0.50 27015 |
het lijkt er dus op dat ie geen extern ip pakt van mijn wan
Weet iemand hoe je dit kan oplossen ? En dan liefst nog in listen mode als het kan.
[ Voor 6% gewijzigd door analog_ op 10-06-2005 20:38 ]