er tegenaan staan en dan op 'h' of 'g' drukken
Hoe krijg je al die spray logos op je auto? Want ik ben in San Fiero maar ik heb geen mooie sprays voor op me auto ik kan alleen de kleurtjes veranderenBlue2k schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:40:
Dit spel is echt zo belachelijk goed, kan er maar niet vanaf blijven.. Check dit, heerlijk gewoon om daarmee bezig te zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
damn, ik heb nu die kutmissie met een rc vliegtuigje en moet mn vliegbrevet halen, helemaal geen zin om te spelen
t lukt dus echt allemaal nietVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:39:
spoiler:ik hield gewoon w en s ingedrukt en toen de banden begonnen te roken drukte ik op de links

pijltje naar links, toen ging het bij mijHouston3 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:32:
[...]
t lukt dus echt allemaal nietsnap er niets van
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik hoop niet dat dit als sanctie berekend wordt, maar waar kan ik die auto vinden waarmee ik snachts inbraak acties kan doen?
En moet dat persee die bus zijn? Of kan dat ook een andere bus zijn.
En moet dat persee die bus zijn? Of kan dat ook een andere bus zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En hoe krijg je dat voor elkaar?Chester schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:38:
* Chester gaat voortaan als een gigolo door het leven
[afbeelding]
Dat had ik pas ook gehaald. Alleen als ik nu een ho' (Chester schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:38:
* Chester gaat voortaan als een gigolo door het leven
[afbeelding]
spoiler:
Nadat je missies bij Jizzy kan krijgen, kan je daar een pimping auto pakken waarmee je pimp missies kunt doen 
@JER00N
Hmz, dat zou ik niet kunnen bevestigen, ik heb nooit gestopt op ophalen en afzetten na
[ Voor 16% gewijzigd door Chester op 13-06-2005 21:45 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Eens kijken danChester schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:44:
[...]
spoiler:Nadat je missies bij Jizzy kan krijgen, kan je daar een pimping auto pakken waarmee je pimp missies kunt doen
spoiler:
Jizzy en de gang zijn wel al dood, maar dat hindert vast niet 
Ehm, je kan in Los Santos al ergens een Pimp-mobile pakken, die staat ergens achter zo'n fastfood tent!
Kan iemand mij een tip(je)/Hint(je) geven voor de missie waar je bij de national guard kratten moet verslepen met je vork heftruck? Die kratten vallen bij mij steeds om en als ik dan eindelijk 4 kraten in die wagen heb staan is ryder dood en m'n missie mislukt
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Ik wil al die grafities spuiten op de muren, maar ik heb opeens die bus niet meer.
Iemand die weet waar ik die kan vinden. Had al best veel v/d 100 gedaan
rustig aan doen, en af en toe uitstappen om ryder te helpen.Yukkie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:54:
Kan iemand mij een tip(je)/Hint(je) geven voor de missie waar je bij de national guard kratten moet verslepen met je vork heftruck? Die kratten vallen bij mij steeds om en als ik dan eindelijk 4 kraten in die wagen heb staan is ryder dood en m'n missie mislukt
tip: begin met de 2 kratten vooraan
in je slaapkamer (Johnson's huis)Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:57:
Ik wil al die grafities spuiten op de muren, maar ik heb opeens die bus niet meer.
In je eigen huis, op de bovenverdieping in je slaapkamer.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:57:
Daar is ook je cam.
Zeg 'ns, waar is die Pimp mobiel?
Ik kan hem nergens vinden bij Jizzy's place ....
Verwijderd
Permanent of 1 malig?Devilion schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:09:
[...]
spoiler:Ben benieuwd, als je nu alle politie missies doet of je dan onkwetsbaar ofzo word?
150 Armor
Pimp auto pakke en 2 drukken, dan missie helemaal uitspelen.
Lol, kwam keer n huis uitgelopen tijdens n missie, stort n vliegtuig vlakbij neer, was ergens bovenop de berg, klein vliegtuigje vliegt ie half ergens tege aan, kziem doorvliegen naar benede langs de berg,
hoor boem, ik ga kijke,ligt ie daar op de weg.
Wist ik maar waar ie was2_05 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:01:
[...]
Pimp auto pakke en 2 drukken, dan missie helemaal uitspelen.
spoiler:
Als je normaal armor pakt heeft deze 100hp, en hierna hebben alle armors die je pakt 150hp
Verwijderd
spoiler:
ok bedank, maar wat kan je met je fototoestel
Zag al op me harddisk dat ze daar worden opgeslagen. Is het gewoon een handige maniet voor screenshots of meer?
Zag al op me harddisk dat ze daar worden opgeslagen. Is het gewoon een handige maniet voor screenshots of meer?
Leuke meid die Katie.
Tis nu helemaal niet meer erg om wasted te worden
En ach, zo'n wapen kost toch niets
En om deze post toch nuttig te houden;
wanneer ga je naar LV? ( Las Venturas )
Edit:
Edit:
Bewijsstukken maken, bijv. als je iemand moet neerknallen, of iemand tijdens een illegale activiteit moet betrappenVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:10:
spoiler:ok bedank, maar wat kan je met je fototoestel
[ Voor 52% gewijzigd door SH4D3H op 13-06-2005 22:11 ]
SH4D3H schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:10:
Leuke meid die Katie.
spoiler:
Dat weet ik niet meer zeker, maar voor zover ik het me van de PS2 kan herinneren iets nadat je de vliegveld hebt gekocht.
Er is een truuk om toch een DC-3 in de hangaar te krijgen.
Stap 1: Pak een motor (die staan er genoeg)
Stap 2: Rij naar de deuren
Stap 3: Plaats de motor haaks op de deur
Stap 4: Met wat geniaal
inparkeer werk zet je de DC-3 voorzichtig in de hangaar.

De huidige collectie

Helicopter met drijvers en boordgeschut

DC-3 in volle glorie.(Je vind em op San Fiero Airport)

Mijn laatste aanwinst. Zelfs met 5 sterren is er in dit schatje nog geen vuiltje aan de lucht
Stap 1: Pak een motor (die staan er genoeg)
Stap 2: Rij naar de deuren
Stap 3: Plaats de motor haaks op de deur
Stap 4: Met wat geniaal
De huidige collectie
Helicopter met drijvers en boordgeschut
DC-3 in volle glorie.(Je vind em op San Fiero Airport)
Mijn laatste aanwinst. Zelfs met 5 sterren is er in dit schatje nog geen vuiltje aan de lucht
[ Voor 13% gewijzigd door Shuriken op 13-06-2005 22:29 ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Nou, ik hem 'm ook hoor 
Ben nog maar net bezig en moet een beetje wennen aan de vele nieuwe controls. Dat fietsen op die bmxjes is nog best ff wennen. Had eerst helemaal niet door hoe je moest sprinten. Na veel gepuzzel kwam ik erachter dat herhaaldelijk op de accelerate knop drukken je gaat sprinten
Btw: ik moet érg wennen aan de steden weer. Niet zozeer omdat het nou zo groot is (je kunt immers toch nog niet uit de eerste stad
) maar dat had ik bij GTA3 en VC ook. Toch iedere keer weer de stad verkennen.
Wat me op m'n volgende punt brengt: jezus wat ben ik daar slecht in
Ik kon in VC uiteindelijk alles wel vinden ongeveer maar als iemand zei in een post of walkthrough "ga naar daar en daar (een wijknaam noemende)" dan had ik echt zoiets van "watte? waar naar toe?". Ik ben daar echt zwak in.
Ah well... In het spel komen kost altijd wel wat tijd I guess en zeker bij zo'n groot spel als GTA:SA.
Oh en nog wat: wat is nou beter qua draw distance? juist heel hoog de streepjes of heel laag? Heb hem maar het hoogste gezet, detail op very high en AA ook op 3, maar ligt het aan mij of gebruikt SA dezelfde engine als VC? Want ik moet wel bekennen dat ik zeker in de skins geen aanzienlijke verbetering kan bespeuren... Of zie ik dat verkeerd?
Ben nog maar net bezig en moet een beetje wennen aan de vele nieuwe controls. Dat fietsen op die bmxjes is nog best ff wennen. Had eerst helemaal niet door hoe je moest sprinten. Na veel gepuzzel kwam ik erachter dat herhaaldelijk op de accelerate knop drukken je gaat sprinten

Btw: ik moet érg wennen aan de steden weer. Niet zozeer omdat het nou zo groot is (je kunt immers toch nog niet uit de eerste stad
Wat me op m'n volgende punt brengt: jezus wat ben ik daar slecht in

Ah well... In het spel komen kost altijd wel wat tijd I guess en zeker bij zo'n groot spel als GTA:SA.
Oh en nog wat: wat is nou beter qua draw distance? juist heel hoog de streepjes of heel laag? Heb hem maar het hoogste gezet, detail op very high en AA ook op 3, maar ligt het aan mij of gebruikt SA dezelfde engine als VC? Want ik moet wel bekennen dat ik zeker in de skins geen aanzienlijke verbetering kan bespeuren... Of zie ik dat verkeerd?
Streepjes heel hoog betekent meer draw distance, en is dus goedAcolyte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:22:
Nou, ik hem 'm ook hoor
Ben nog maar net bezig en moet een beetje wennen aan de vele nieuwe controls. Dat fietsen op die bmxjes is nog best ff wennen. Had eerst helemaal niet door hoe je moest sprinten. Na veel gepuzzel kwam ik erachter dat herhaaldelijk op de accelerate knop drukken je gaat sprinten![]()
Btw: ik moet érg wennen aan de steden weer. Niet zozeer omdat het nou zo groot is (je kunt immers toch nog niet uit de eerste stad) maar dat had ik bij GTA3 en VC ook. Toch iedere keer weer de stad verkennen.
Wat me op m'n volgende punt brengt: jezus wat ben ik daar slecht inIk kon in VC uiteindelijk alles wel vinden ongeveer maar als iemand zei in een post of walkthrough "ga naar daar en daar (een wijknaam noemende)" dan had ik echt zoiets van "watte? waar naar toe?". Ik ben daar echt zwak in.
Verwijderd
Heeft iemand misschien wat tips voor het onderwater zwemmen? Mijn character gaat constant automatisch omhoog en onder water zwemt hij erg sloom...
Verder bevalt me de game erg goed, je groeit steeds meer uit tot een echte 'gangsta'.
Verder bevalt me de game erg goed, je groeit steeds meer uit tot een echte 'gangsta'.
Die rijden rond in de buurt waar je met je pimp auto kunt "dansen". Als je weet waar ik bedoel. Er zijn meerdere auto´s waarmee je t kunt, die daar rondrijden zijn niet hetzelfde als van de missie, gewoon ff een proberen die je er veel ziet rijden. Kan nu ff geen screenie maken
Missies doe ik niet, heb ik allemaal geen tijd voor. Ik rij enkel zo nu en dan een half uurtje op een crossfietsje of een motor door het enorm grote level.
Zojuist had ik iets teveel politie achter mij aan, en daardoor maakte ik nogal vreemde combo's op mijn toetsenbord blijkbaar wat er kwam in beeld "cheat activated". Geen idee wat ik ingetikt heb, maar ik zou het graag uit willen hebben. Als ik wil saven maakt hij ook een melding dat er een cheat geactiveerd is, en dat je hem dan beter niet op kan slaan. Iemand enig idee?
Zojuist had ik iets teveel politie achter mij aan, en daardoor maakte ik nogal vreemde combo's op mijn toetsenbord blijkbaar wat er kwam in beeld "cheat activated". Geen idee wat ik ingetikt heb, maar ik zou het graag uit willen hebben. Als ik wil saven maakt hij ook een melding dat er een cheat geactiveerd is, en dat je hem dan beter niet op kan slaan. Iemand enig idee?
Spatiebalk indrukken?Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:25:
Heeft iemand misschien wat tips voor het onderwater zwemmen? Mijn character gaat constant automatisch omhoog en onder water zwemt hij erg sloom...
[ Voor 154% gewijzigd door SH4D3H op 13-06-2005 22:30 . Reden: Verkeerde kwoot ]
Gewoon schieten indrukken en dan blijven zwemmen
Je moet dan al een aantal missies hebben gedaan om in de desert te komen (Dus San Fierro hebben uitgespeeld), en daarna nog een aantal missies weer in San Fierro.b3ta schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:29:
[...]
Hoe krijg je al die spray logos op je auto? Want ik ben in San Fiero maar ik heb geen mooie sprays voor op me auto ik kan alleen de kleurtjes veranderen
spoiler:
Geloof als je die Wang garage helemaal hebt vrijgespeeld (alle missies gedaan)
[ Voor 4% gewijzigd door Blue2k op 13-06-2005 22:38 ]
Verwijderd
Hey,
ik moet meer lung capacity hebben ofzo. ik zwem me tepleurus maar dat helpt niet echt.
hoe kan ik dat op een snelle manier vermeerderen ?
heb ik nodig voor een missie
ik moet meer lung capacity hebben ofzo. ik zwem me tepleurus maar dat helpt niet echt.
hoe kan ik dat op een snelle manier vermeerderen ?
heb ik nodig voor een missie
10 minuten lang duiken en je hebt genoeg.
10 minuten lang duiken, boven komen, en ademhalen, repeat
.
10 minuten lang duiken, boven komen, en ademhalen, repeat
[ Voor 47% gewijzigd door Brons op 13-06-2005 22:44 ]
Verwijderd
Dat is je keurig uitgelegt, maar als je niet wilt lezen, nee dan schiet het niet op nee.Acolyte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:22:
Waar kan je zo'n groot vliegtuig vinden?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Dat vliegveldje in san fiero las venturas stad (met hoge hekken + prikkeldraad errond) die GROOOOOTE
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 23:19 ]
Als ik m'n ogen dicht doe zie ik mannetjes in paars schietend op me afkomen.
Betekend dat dat ik te lang heb gespeeld vandaag?
Ik ben nog steeds in Los Santos en verveel me nog geen moment.
De missies zijn prima uitgebalanceerd, niet te makkelijk maar je hoeft ook geen über gamer te zijn.
Het enige wat me niet echt wil lukken is een hood overnemen behalve die uit die missie dan.
Ik heb vele malen gelezen dat je wat van die rival gangmembers moet neerknallen en dat ze daarna in drie golven op je afkomen.
Hoeveel gangmembers ik ook afmaak [te voet] je raad het al.
Ben ik weer aan het cruisen door de stad zie ik plots een niet gesprayde tag en wat denk je, bus leeg
Overkomt me wel heel vaak.
Is er nog iets bekend over een eventuele bonus mocht je de 100 halen?
Betekend dat dat ik te lang heb gespeeld vandaag?
Ik ben nog steeds in Los Santos en verveel me nog geen moment.
De missies zijn prima uitgebalanceerd, niet te makkelijk maar je hoeft ook geen über gamer te zijn.
Het enige wat me niet echt wil lukken is een hood overnemen behalve die uit die missie dan.
Ik heb vele malen gelezen dat je wat van die rival gangmembers moet neerknallen en dat ze daarna in drie golven op je afkomen.
Ben ik weer aan het cruisen door de stad zie ik plots een niet gesprayde tag en wat denk je, bus leeg
Overkomt me wel heel vaak.
Only fools are enslaved by time and space.
gebieden overnemen kan pas later in het spel.. als je gekleurde gebieden op je map ziet kan het niet eerder.LoneRanger schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:59:
Ja er is een bonus, check google als je't wil weten
Verwijderd
LoneRanger schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:59:
spoiler:
Wapens: een AK, Sawnd Showgun, Molotov, tech9 en nog wat
Dat heb ik al een tijdje, wil toch niet echt lukken.poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:06:
[...]
gebieden overnemen kan pas later in het spel.. als je gekleurde gebieden op je map ziet kan het niet eerder.
Ja er is een bonus, check google als je't wil weten
Heeft en misschien te maken met spray-tags?
Had al eens 3 hoodmembers meegenomen naar een paars gebied en lekker alle paarse mannetjes afknallen maar ook dat hielp niet.
Geeft verder ook niet aangezien ik al gelezen had dat je het toch weer kwijtraakt als je LS uit moet.
Only fools are enslaved by time and space.
ik draai hem op 1280x1024, detail op very high en 2x AA.
Heb nu wel gemerkt als ik detail op low of medium zet dat ie dan wel overal soepel draait maar mijn systeem moet gewoon very high aankunnen
Heb nu wel gemerkt als ik detail op low of medium zet dat ie dan wel overal soepel draait maar mijn systeem moet gewoon very high aankunnen
Bedoel je Easter Bay Airport? Daar kan ik het niet vinden hoorpoohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:58:
[...]
Dat vliegveldje in san fiero las venturas stad (met hoge hekken + prikkeldraad errond) die GROOOOOTEhangar helemaal links als je door de poort komt rijden. Deur gaat van boven naar beneden open.
Of is er nog een vliegveld in San fierro?
[edit]
damn you
[ Voor 4% gewijzigd door Tux op 13-06-2005 23:22 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
sorry, haal al die steden altijd door elkaarTux schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:22:
[...]
Bedoel je Easter Bay Airport? Daar kan ik het niet vinden hoor
Of is er nog een vliegveld in San fierro?
[edit]
damn you
Hij staat er trouwens ook niet altijd.. wisselt precies af met die seahawk helikopter.
Kan je met fraps ook langer dan 30 secs filmpjes mee opnemen trouwens? 30 secs is te kort.. wil 24/7 opnemen
[ Voor 18% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 23:24 ]
poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:23:
[...]
sorry, haal al die steden altijd door elkaar
Hij staat er trouwens ook niet altijd.. wisselt precies af met die seahawk helikopter.
Kan je met fraps ook langer dan 30 secs filmpjes mee opnemen trouwens? 30 secs is te kort.. wil 24/7 opnemenOF is die 30s limitatie van unregged versie?
Zo zit nu finally in 3e gedeelte
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 23:27 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Hoe kan je sturen met een vliegtuig op de grond 
Geen een knoppie werkt hier?

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Q + E..neggix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:31:
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
de knoppen waarmee je links en rechts kijktneggix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:31:
Domme vraag waarschijnlijk, maar ik kon het niet vinden in het topic. Ik ben bezig om wat gebieden van die paarse gasten over te nemen, maar in m'n eentje schiet het niet zo heel erg op. Ik heb genoeg respect om een gang van vier te leiden, maar hoe krijg ik die gasten zo ver dat ze met me mee lopen en schieten? Heb alle standaard knoppen wel geprobeerd, maar ze gaan gewoon hun eigen gang en als de hel losbreekt zijn ze dan ineens nergens meer te bekennen
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Het LIJKT alsof je onderwater sloom bent.. maar je bent sneller!Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:25:
Je moet met de muis "camera" sturen!
There is no place like ::1
[rml]Dude86 in "[ Multiplatform] Grand Theft Auto: San An..."[/rml]Wouter Tinus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:35:
Domme vraag waarschijnlijk, maar ik kon het niet vinden in het topic. Ik ben bezig om wat gebieden van die paarse gasten over te nemen, maar in m'n eentje schiet het niet zo heel erg op. Ik heb genoeg respect om een gang van vier te leiden, maar hoe krijg ik die gasten zo ver dat ze met me mee lopen en schieten? Heb alle standaard knoppen wel geprobeerd, maar ze gaan gewoon hun eigen gang en als de hel losbreekt zijn ze dan ineens nergens meer te bekennen.
Heb net me hangar volgepropt met vliegtuigen
2 learjets, een grote chopper en een dc-9. De deur kan net dicht, moet alleen flink verhuizen als ik er iets uit wil hebben
Heb nu een tijdje al geen missies meer gedaan, laatste missie was de eerste missie met een 'gast' in Las Venturas. Schitterend dat vliegen, had binnen een half uur al die vlieglessen gehad en dat heeft flink geholpen, die vliegtuigen gaan perfect, alleen die choppers zijn nogal lastig, me camera gaat steeds aan het zwalken.
[hint]Gebruik RMB (inhouden) in vliegtuig om een free look te krijgen [/hint]
[hint]Gebruik RMB (inhouden) in vliegtuig om een free look te krijgen [/hint]
Kwam gewoon een grote paarse dildo als wapen tegen..
| I've got permission to color outside the lines |
Ok, zoeken op gangmembers is dus iets anders dan zoeken op gang members

Professioneel Hyves-weigeraar
Even over dat paardenrennen... hoe weet je ooit op welk paard je moet wedden? Ik heb ze allemaal wel een keer geprobeerd onderhand maar nog nooit maar iets gewonnen. Zit er een bepaalde logica in oid?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik laatst een bosje bloemen. Hoe geweldig om daar een balla mee op zijn harses te hengstenJoep schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:39:
Ik vind het spel wat inconsequent worden
Ik heb al redelijk wat bikeskills en nu moet ik OG Loc's Lover achtervolgen op een motor. Alleen die eikels hebben (tijdens de missie) mijn bikeskills gereset of zo, want de draaicircel is vies groot en we vliegen steeds van de motor of (omdat ik bochten verkeerd neem omdat die draaicircel (en het remmen trouwens) veel te vaag is)...
En uiteraard moeten we van die kronkelwegen waar ik steeds voorbij de smalle gang rijd waar we doorheen moeten
En uiteraard moeten we van die kronkelwegen waar ik steeds voorbij de smalle gang rijd waar we doorheen moeten
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Die kan je halen in:Joep schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:39:
spoiler:
de douche van het politiebureau

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik ben in Las Santos over het geklommen van het vliegveld (waar ik dus eigenlijk nog niet op kan). Als ik mezelf van een vliegtuig voorzie, en ik naar een startbaan wil taxiën, kom ik wel vooruit, maar kan ik niet sturen. Ik heb de gebruikelijke knoppen gebruikt, numpad geprobeert en de muis ook. Toch kan ik niet of nauwelijks sturen. Doe ik iets verkeerd, of heb je zolang je het vliegveld nog niet op mag de skills nog niet om een vliegtuig te besturen?
Q + Ewipe-out schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:17:
Ik ben in Las Santos over het geklommen van het vliegveld (waar ik dus eigenlijk nog niet op kan). Als ik mezelf van een vliegtuig voorzie, en ik naar een startbaan wil taxiën, kom ik wel vooruit, maar kan ik niet sturen. Ik heb de gebruikelijke knoppen gebruikt, numpad geprobeert en de muis ook. Toch kan ik niet of nauwelijks sturen. Doe ik iets verkeerd, of heb je zolang je het vliegveld nog niet op mag de skills nog niet om een vliegtuig te besturen?
* pasta heeft zojuist 'The Green Sabre' gehaald. Einde Los Santos voorlopig.
Signature
godskolere ik ben ook weer ff verder gegaan, zit nu bij die japanner in zn Casino in Las Venturas, alleen de eerste missie waarbij je iemand bang moet maken die op de moterkap vast zit is bugged. Je ziet hem daar dan zo liggen, en CJ stapt erin en zegt dat ze een ritje gaan maken. De garage deur gaat open en je ziet de auto wegrijden maar dan knalt hij ergens tegenaan en kan niet meer verder. En dit is nog steeds een "filmpje" om de missie uit te leggen en kan ik dus niet skippen. Maar hij blijft dus constant beuken tegen een half geopende garagedeur en de missie gaat dus niet verder.
Zie hier het resultaat:

nu zit ik dus vast
Zie hier het resultaat:

nu zit ik dus vast

Ok, bedankt. Die had ik nog niet geprobeerdpasta schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:18:
[...]
Q + E
* pasta heeft zojuist 'The Green Sabre' gehaald. Einde Los Santos voorlopig.
[ Voor 71% gewijzigd door wipe-out op 14-06-2005 00:20 ]
Als het goed is moet je filmpjes kunnen skippen door tijdens het filmpje op de linkershift te drukken, dan skip je dat fragment. Erg handig als je een missie opnieuw moet doennudie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:19:
En dit is nog steeds een "filmpje" om de missie uit te leggen en kan ik dus niet skippen.
Dat had ik ook vandaag... gewoon op je knop voor 'vuur' dukken (daarmee skip je filmpjes etc)nudie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:19:
godskolere ik ben ook weer ff verder gegaan, zit nu bij die japanner in zn Casino in Las Venturas, alleen de eerste missie waarbij je iemand bang moet maken die op de moterkap vast zit is bugged. Je ziet hem daar dan zo liggen, en CJ stapt erin en zegt dat ze een ritje gaan maken. De garage deur gaat open en je ziet de auto wegrijden maar dan knalt hij ergens tegenaan en kan niet meer verder. En dit is nog steeds een "filmpje" om de missie uit te leggen en kan ik dus niet skippen. Maar hij blijft dus constant beuken tegen een half geopende garagedeur en de missie gaat dus niet verder.
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
nu zit ik dus vast![]()
meh.
Whoosh,
Die ene motor.. (die snellere en betere dan de standaard rijdende)
Die owned echt man. Heb met die motor heel bovengedeelte van de kaart verkent
Meteen bike skills erbij en ik weet waar vliegschool zit 
Helaas geen pic, d8 dat me fraps aanstond.. dus niet..
Die ene motor.. (die snellere en betere dan de standaard rijdende)
Die owned echt man. Heb met die motor heel bovengedeelte van de kaart verkent
Helaas geen pic, d8 dat me fraps aanstond.. dus niet..
Verwijderd
Ik kwam vandaag boven op een ammu-nation shop in de bergen van Los Santos een dame tegen die aan het schieten was. Er stond zo'n blauwe pijl boven d'r kop, maar als ik naar boven ging en met 'r wou praten zei ze dat ik te gespierd was ofzo, kon er niks mee in ieder geval. Als ik 'r omleg gebeurt er ook niks, wat is het doel van die pijl boven die bitch dan?
Mij vertelde ze dat ik te mager was, terwijl ik een grote spierbundel benVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:44:
Ik kwam vandaag boven op een ammu-nation shop in de bergen van Los Santos een dame tegen die aan het schieten was. Er stond zo'n blauwe pijl boven d'r kop, maar als ik naar boven ging en met 'r wou praten zei ze dat ik te gespierd was ofzo, kon er niks mee in ieder geval. Als ik 'r omleg gebeurt er ook niks, wat is het doel van die pijl boven die bitch dan?
Maar ik snap ook niet wat je er mee kan
Ik heb trouwens nog een vraag voor degenen die al ver zijn, over de kraak in het caligula casino
spoiler:
Je moet die pas krijgen van dat stomme mens. Na een paar dates kon ik naar binnen en heb ik die pas inderdaad gejat, maar hoe kom ik dan weer verder
Ik moet geloof ik ook een code hebben, maar als ik naar mn vriendin ga dan wordt het gewoon weer een date... En de dollar tekens zijn ook verdwenen...
Het is een missie die je alleen kan aannemen als je minder gespierd bent.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:44:
Gewoon niet meer eten, dan verlies je spieren.
Verwijderd
iemand al met de colbine gereden die je op het land kan vinden? (ik vond hem achter op het land bij die zigeuners waar je die monstertruck ook kan vinden!)
naja net aantal hoeren mee doodgereden~~
zal zo ff foto poste 
http://members.lycos.nl/dduploader/images/658.jpg
naja net aantal hoeren mee doodgereden~~
http://members.lycos.nl/dduploader/images/658.jpg
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 00:57 ]
Verwijderd
OJ LOC missie
Ik heb ze nu al meerdere malen gespeeld maar ik vind ze echt te moeillijk ik kan echt niet mee met die motor. Mede door de slechte camera in de nieuwe GTA is het extreem moeilijk vind ik.
Zijn er geen tips voor die missie?
Ik heb ze nu al meerdere malen gespeeld maar ik vind ze echt te moeillijk ik kan echt niet mee met die motor. Mede door de slechte camera in de nieuwe GTA is het extreem moeilijk vind ik.
Er lopen een paar van zulke dames rond (ook eentje in de rijschool). Dat zijn dames waarmee je kan scoren, maar dan moet je wel voldoen aan hun eisen. Sommige vrouwen hebben je graag chubby, andere weer musculated en weer andere skinnyVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:44:
Ja,Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:55:
iemand al met de colbine gereden die je op het land kan vinden? (ik vond hem achter op het land bij die zigeuners waar je die monstertruck ook kan vinden!)
naja net aantal hoeren mee doodgereden~~zal zo ff foto poste
spoiler:
die moet je voor een missie jatten ook 
Verwijderd
denk ik ook iets leuks uitgevonden te hebbenR-B schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:57:
[...]
Ja,spoiler:die moet je voor een missie jatten ook
ontopic ff
heb foto bij geplaatst voor wat er gebeurt als je tegen mensen aanrijd~~ voor als mensen dat nog neit gedaan hebben
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 00:59 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:57:
OJ LOC missie
spoiler:
Gewoon rustig rijden, je maakt hem niet dood wanneer hij rijd. Dan wanneer hij stopt dan poop je hem
[ Voor 15% gewijzigd door Cabo op 14-06-2005 01:31 ]
had ik ook, gewoon effe spatie rammen deed't hem.. spatie is euhm.. sprint geloof'k bij mij. (gebruik geen spatie normaal)nudie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:19:
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
nu zit ik dus vast![]()
Verwijderd
Okey mense, dit lijkt me dus wel een super geile game... maar hoe zit het met het verkeer en mensen op straat??? Krijg je een echt stad-gevoel??? Bij GTA vice city vond ik dat een beetje tegenvallen. Gelukkig maakte de gameplay een hoop goed, maar ben wel benieuwd of het bij gta san andreas beter voor mekaar is qua stad-gevoel. Iemand die mij kan helpen?
Er is aardig wat verkeer. Op sommige stukken is het vrij lastig om door te rijden zonder ergens tegenaan te knallen, maar op de grote wegen kan je mooi volgas overal tussendoor (vooral met motoren)
Zegt plingplingpling je iets? Nee? Niet kijken
laat maar, tis al gelukt. Prachtige vergaming van oceans elevenAurelium schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:52:
[...]
Ik heb trouwens nog een vraag voor degenen die al ver zijn, over de kraak in het caligula casino
spoiler:Je moet die pas krijgen van dat stomme mens. Na een paar dates kon ik naar binnen en heb ik die pas inderdaad gejat, maar hoe kom ik dan weer verderIk moet geloof ik ook een code hebben, maar als ik naar mn vriendin ga dan wordt het gewoon weer een date... En de dollar tekens zijn ook verdwenen...
Verwijderd
Wat ook grappig is .. als je nog niet in Las Venturas kunt komen .. je kunt al wel aan de over geraken zonder 4 sterren .. en daar kun je een dikke powerboat jatten.
http://rapidshare.de/file...6-14_02-10-41-21.avi.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:28:
Wat ook grappig is .. als je nog niet in Las Venturas kunt komen .. je kunt al wel aan de over geraken zonder 4 sterren .. en daar kun je een dikke powerboat jatten.
Komt die bekend voor
Trouwens die trein missie met die dozen en die met dat bouncen vond ik de makkelijkste missies tot nu toe
[ Voor 68% gewijzigd door Waypoint op 14-06-2005 02:51 ]
Verwijderd
Ik zie daar geen powerboat. Alleen een NFSU wannabee 
Trouwens omdat ik toch een tijdje serieus wat NFSU2 en zo gespeeld heb leer ik het maar niet af om rakelings langs auto's te rijden
Trouwens omdat ik toch een tijdje serieus wat NFSU2 en zo gespeeld heb leer ik het maar niet af om rakelings langs auto's te rijden

Nou ik geef het op, ben er dik een uur mee bezig geweest, maar ik krijg hem niet kleinerVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:49:
Ik zie daar geen powerboat. Alleen een NFSU wannabee

't ging mij erom, dat ik je na probeerde te doen met je Corvette
Wel vet verwerkt in het spel dat nitro.. alleen je ziet voor de rest nergens waarneer het weer opgeladen is enzo?
[ Voor 24% gewijzigd door Waypoint op 14-06-2005 02:54 ]
godver, ik krijg het niet voor elkaar om te cirkelen rondom de airstrip !

Of me bochten zijn zijn te flauw of ze zijn te scherp en ik crash uit paniek naar de grond
Of me bochten zijn zijn te flauw of ze zijn te scherp en ik crash uit paniek naar de grond
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Nadelen:

ok nog even snel 1x zeuren, de nederlandse vertaling van het boekje vind ik echt zonde en was daar ook een beetje door teleurgesteld. Even een voorbeeldje: "Los Santos is 1 van de meeste gewaagde steden ter wereld. Een stad die je gezien moet hebben. De mensen zijn geweldadig en hun gedrag... tja dat zul je zelf moeten ervaren" eeh, ja.
- instappen gaat opeens langzamer, in vice city drukte je op enter en ramde je al op gasgeven..als je dat nu in paniek doet loop je van de auto weg
- Politie stelt geen reet voor, je beleefde meer weerstand in vice city.. (en het meeste nog in deel 2, maar dat is dan even een feitje voor de diehards onder ons)
- Elke keer als ik op ESC druk, of een save game en dan de game resume krijg ik een keihard brommend motor geluid.. f*cking irritant
- nadat je voor de 1e keer "dood" bent of bent opgepakt (meestal ben je dan redelijk in de stress) MOET je de info berichten lezen die je niet kunt wegdrukken, ik zat echt met 2 vuisten de broodkruimels uit m'n toetsenbord te rammen
- en nu het meest irritante, ENTER = annuleren en SHIFT = enter.. waardoor je steeds overal uitloopt of onbedoeld iets koopt
ok nog even snel 1x zeuren, de nederlandse vertaling van het boekje vind ik echt zonde en was daar ook een beetje door teleurgesteld. Even een voorbeeldje: "Los Santos is 1 van de meeste gewaagde steden ter wereld. Een stad die je gezien moet hebben. De mensen zijn geweldadig en hun gedrag... tja dat zul je zelf moeten ervaren" eeh, ja.
Er zijn 2 missies die ik nu over heb en waar ik niet mee verder kom.
* Je moet een auto ophalen en daarna naar een bijeenkomst waar ik tegen een andere gozer, met mijn wagen moet spelen. Ik ben steeds te snel of juist weer te vroeg.
* Ik moet naar het strand toe om op een feestje te gaan dansen hierbij hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Iemand tips???
MvG.
* Je moet een auto ophalen en daarna naar een bijeenkomst waar ik tegen een andere gozer, met mijn wagen moet spelen. Ik ben steeds te snel of juist weer te vroeg.
* Ik moet naar het strand toe om op een feestje te gaan dansen hierbij hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Iemand tips???
MvG.
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Verwijderd
lol die vraag over dat dansen op het strand is al zooo vaak gesteld, even zoeken zou ik zeggen.
Maar omdat ik de beroerdste niet ben, je loopt naar de DJ, antwoord met positief en dan juiste knop indrukken als deze in het rondje is.
Maar omdat ik de beroerdste niet ben, je loopt naar de DJ, antwoord met positief en dan juiste knop indrukken als deze in het rondje is.
Verwijderd
wat ik deed was: lopen naar de DJ, positief beantwoorden.. zogenaamd dansen, me ergeren aan de opmerkingen terwijl ik wel goed drukte.. 2450 punten behalen, iedereen doodschieten tot dat ik 4 sterren had, een kwartier rond kloten, dood geschoten worden..pc uitdonderen en in bed huilen 
maar bij de 2e poging had ik 2600 punten ofzo, dan gewoon de bus in en wegrijden..ze knallen nog even op je maar dat stelt weinig voor, geen achtervolging dus op je gemak opzoek naar de garage
maar bij de 2e poging had ik 2600 punten ofzo, dan gewoon de bus in en wegrijden..ze knallen nog even op je maar dat stelt weinig voor, geen achtervolging dus op je gemak opzoek naar de garage
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 03:59 ]
Wel zonde vind ik dat somige missies erg slecht gescript zijn : je moet bv op een gegeven moment een helicopter stelen uit in legerbasis in Las Venturas.
Om toegang te krijgen tot die basis moet je een legervoertuig hebben.
Als je aan komt rijden, dan vertrekt er een legervoertuig net van de basis (en dat is het off course de bedoeling deze te stelen), maar wat ik ook doe : die gast stopt niet... dus uiteindelijk ontploft zijn wagen , of raak ik hem kwijt (hij staat niet aangegeven op je map).
Ook kwam ik eerder in een missie tot 8x toe vast te zitten in een cut scene (een auto moet de garage uitrijden, net bij het uitrijden gaan de deuren schijnbaar dicht)..
Om toegang te krijgen tot die basis moet je een legervoertuig hebben.
Als je aan komt rijden, dan vertrekt er een legervoertuig net van de basis (en dat is het off course de bedoeling deze te stelen), maar wat ik ook doe : die gast stopt niet... dus uiteindelijk ontploft zijn wagen , of raak ik hem kwijt (hij staat niet aangegeven op je map).
Ook kwam ik eerder in een missie tot 8x toe vast te zitten in een cut scene (een auto moet de garage uitrijden, net bij het uitrijden gaan de deuren schijnbaar dicht)..
Dit spel heeft nog veel meer verborgen extra's die nergens vermeld staan!
Zo heb ik nu:
• Een RSI-schouder
• Een verneukt ritme
• Een kwade ma omdat ze niet kon computeren
• 512MB RAM erbij (OK, niet geheel de schuld van alleen GTA
)
• Minder geld door bovenstaande reden
• Alweer zin om te spelen
Beste spel ooit vind ik
Eerste spel dat boven Mafia uit komt in mijn top 3, Vice City stond altijd net onder Mafia.
Zo heb ik nu:
• Een RSI-schouder
• Een verneukt ritme
• Een kwade ma omdat ze niet kon computeren
• 512MB RAM erbij (OK, niet geheel de schuld van alleen GTA
• Minder geld door bovenstaande reden
• Alweer zin om te spelen
Beste spel ooit vind ik
Eerste spel dat boven Mafia uit komt in mijn top 3, Vice City stond altijd net onder Mafia.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ach zo .. ik zal eens kijken. Maar je avi is al redelijk ranzig .. als je een betere source hebt kan ik ws. meer doen.Waypoint schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:52:
[...]
Nou ik geef het op, ben er dik een uur mee bezig geweest, maar ik krijg hem niet kleiner, oftewel geen 'do the Hlpdsk' icoon. Dit was het beste wat ik er van kon maken; http://img299.echo.cx/my.php?image=hlpdsk7ki.gif
't ging mij erom, dat ik je na probeerde te doen met je Corvette
Wel vet verwerkt in het spel dat nitro.. alleen je ziet voor de rest nergens waarneer het weer opgeladen is enzo?
Over het spel: ben zojuist met de crossmotor over de plaquette gesprongen bovenopde berg .. vrije val met motor en al het ravijn in. Dan van de motor gesprongen en gebasejumped tot ik de parachute opentrok en veilig kon landen. Vette shit.
Edit: ff snel gedaan:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 06:22 ]
haha gaaf gedaan 
maar de source is idd niet al te best, groene auto op groene achtergrond en vrij donker.
maar de source is idd niet al te best, groene auto op groene achtergrond en vrij donker.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 06:09:
[...]
Over het spel: ben zojuist met de crossmotor over de plaquette gesprongen bovenopde berg .. vrije val met motor en al het ravijn in. Dan van de motor gesprongen en gebasejumped tot ik de parachute opentrok en veilig kon landen. Vette shit.
Ik vind het btw echt een vette game, gelijk weer een heel eigen sfeertje. En die besturing is na het omzetten van een optie of twee ook redelijk gelijk aan vc. Boekje is trouwens ook strak
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!