Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Als je een echte man bent ga je je geld weer proberen terug te verdienen; en wed je nog gewoon nog eens
Ik heb net met taxi spelen ff 2000 verdiend in 10ritten
[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 11-06-2005 21:38 ]
Verwijderd

Yep later krijg je er ook een missie mee kan je mensen vermalenVerwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:37:
Kan je eigenlijk die rijdende combines (van die graanmachine's) stelen? Of staat er ergens een stilstaande? Het lijkt mij zo leuk om met zo'n ding de steden onveilig te maken.
Gewoon achter em aan RENNEN en hem neerslaan, schieten zou ik niet doen want hij heeft kevlarTux schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:38:
Heeft iemand tips voor die missie waarbij je Kane moet afschieten op die begraafplaats?
Het lukt me steeds maar niet
[ Voor 33% gewijzigd door Ghostrider op 11-06-2005 21:44 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Like this?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:37:
Kan je eigenlijk die rijdende combines (van die graanmachine's) stelen? Of staat er ergens een stilstaande? Het lijkt mij zo leuk om met zo'n ding de steden onveilig te maken.

Verwijderd
of "Burn and Lap", het zal wel
(5 kliene *** rondjes met een bak die een te grote draaicirkel heeft
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 21:57 ]
Het blijkt hem nog te zijn ook!cls schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:38:
Deze lijkt me verdacht veel op onze gozer van GTA3
[afbeelding]
"My lover needs this car to go to liberty city"
cls schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:38:
Deze lijkt me verdacht veel op onze gozer van GTA3
[afbeelding]
There is no place like ::1
ik heb mn savegame ook op de mail gegooidVerwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:34:
Yo criminal en RB ik heb jullie net mijn savegame gemaild, alvast bedankt!
![]()
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dan kun jij me vast wel vertellen hoe je een ''barrel roll'' maakt ?? moet met een auto over een schans heen, maar snap niet echt hoe ik nou een complete draai moet maken, zodra ik op de helft van de draai ben heeft de grond alweer kennis gemaakt met m'n laklaag.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:55:
De driving school is best pittig; ik kan maar geen gold halen op de "lap en go"edit:challenge
of "Burn and Lap", het zal wel, voor de rest is het me overal gelukt in de driving school. Als ik het voor het slapen nog niet gelukt is, zal ik mijn saved game hier neerdumpen.
(5 kliene *** rondjes met een bak die een te grote draaicirkel heeft)
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Ik wil nog niet eens met d'r uitgaan; wat een lelijke shemale...swampy schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:27:
[...]
Vergeet niet de Dubbele Purple Pleasure Device mee te nemen als je uitgaat, misschien vindt ze er wel een gebruik voor!
Kun je ook nieuwe kleren kopen voor haar? Dat ze er nog enigzins redelijk gaat uitzien, anders had ik d'r net zo goed kunnen laten zitten in dat brandende krot.
Mja, om het verhaal in goede banen te leiden zal ik maar met d'r in zee gaan...

[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 11-06-2005 22:08 ]
Heel klein stukje over de schans (dat je net de schans raakt met 2 wielen) en dan gas los en pijltje omhoog indrukken (als je de schans aan de linkerkant raakt).intuliegend schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:04:
[...]
Dan kun jij me vast wel vertellen hoe je een ''barrel roll'' maakt ?? moet met een auto over een schans heen, maar snap niet echt hoe ik nou een complete draai moet maken, zodra ik op de helft van de draai ben heeft de grond alweer kennis gemaakt met m'n laklaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 11-06-2005 22:07 ]
Verwijderd
Inderdaad, gewoon de schans raken met je rechterwielen, zorg ervoor dat je er dan recht overheen gaat. Als het goed is, gaat alles dan vanzelf.Jerry schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:06:
[...]
Heel klein stukje over de schans (dat je net de schans raakt met 2 wielen) en dan gas los en pijltje omhoog indrukken (als je de schans aan de linkerkant raakt).
Beetje zelf uitvissen kan ook geen kwaad, zo leer je het spel ook wat beter kennen, en je krijgt een grotere voldoening als je een bepaalde missie haalt, of iets zelf vind..
http://faq.gtasanandreas.nl/ <--- daar kan je dus ALLES vinden, missie voor missie word je er doorheen geleid, dus als je niet uit een bepaalde missie komt, ga eerst dan daar effe kijken.. (Zo heb ik ook het spel uit kunnen spelen een half jaar terug op m'n Playstation, want af en toe kwam ik er ook niet uit...)
Veel speelplezier verder..
meh.
leoaq.fm // Jeune Loop
Had met die denise wel een probleempje met dat dansen, terwijl ik er bij de missies geen moeite mee had, maar als je daar tegenaan loopt : gewoon verneuken en nieuwe date pakken, dan wil ze weer gewoon eten of rondje rijdenleokennis schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:10:
Wat vindt iedereen zo moeilijk aan die dansmissies enzo? Ik bedoel; het is gewoon op het juiste moment op de juiste knop drukken en dan heb je ook nog maar de keuze uit (soms combinaties van) vier knoppen
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
en aan de andere kant naar onder?Jerry schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:06:
[...]
Heel klein stukje over de schans (dat je net de schans raakt met 2 wielen) en dan gas los en pijltje omhoog indrukken (als je de schans aan de linkerkant raakt).
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ach, daar heb ik ook wel even over gedaan.. maar het is niet zo moeilijk, gewoon flink met de handrem remmen en tegelijk sturen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:55:
De driving school is best pittig; ik kan maar geen gold halen op de "lap en go"edit:challenge
of "Burn and Lap", het zal wel, voor de rest is het me overal gelukt in de driving school. Als ik het voor het slapen nog niet gelukt is, zal ik mijn saved game hier neerdumpen.
(5 kliene *** rondjes met een bak die een te grote draaicirkel heeft)
Ik moet nu door de stad scheuren, maar das pas kut.. gewoon veel te weinig tijd om het zonder schade te doen

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
THX THNX kan nu eindelijk weer verder, U DA MAN!R-B schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:31:
Mensen die mij mail hadden gestuurd met die 2 missies, kijk je mail. 2 stuks had ik gekregen, en je heb ze weer terug
wat zijn threads?
KlerenSilent Thunder schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:49:
''get some new threads and a haircut'' is de opdracht
wat zijn threads?
Verwijderd
Doet mij persoonlijk een beetje teveel denken aan die laatste Larry die uitgekomen is (en ik dus enorme bagger vind).leokennis schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:10:
Wat vindt iedereen zo moeilijk aan die dansmissies enzo? Ik bedoel; het is gewoon op het juiste moment op de juiste knop drukken en dan heb je ook nog maar de keuze uit (soms combinaties van) vier knoppen
Dan moet je ook dat soort "games" spelen om verder te komen in het spel. Gelukkig valt de hoeveelheid in GTA mee, in Larry sloeg het echt alles (en nergens op).
Maar 't had eruit gemogen.
Verwijderd
Dit soort missies vind ik super! Juist door je reactietijd en ritme te testen kun je het beste het dansen simuleren
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 23:05 ]
lol @
wat verkopen ze daar nou?
GOT spyros .. R-B zat ik niet bij de gelukkige 2?R-B schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:31:
Mensen die mij mail hadden gestuurd met die 2 missies, kijk je mail. 2 stuks had ik gekregen, en je heb ze weer terug
Verwijderd
Het allerhoogste gebouw in downtown Los Santos, stervormig.Wildfire schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:58:
Ik heb op "parachute" gezocht in dit topic, maar het niet gevonden. Waar kun je een parachute vinden? Stond net dankzij een Learjet op een hoog gebouw, maar ja zonder parachute...
En bovenop Mount Chilliad

Daalijk maar eens proberen met onze 'Ford GT40 kloon' of er wat hips van te maken valt
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
jawel, jij moet ook mail hebbe..spyros schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:02:
[...]
GOT spyros .. R-B zat ik niet bij de gelukkige 2?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
En omg ik had net een vliegtuigje gejat .. en een heli. Ik kwam te ver noord .. 4 sterren .. meteen terug .. wordt ik neergehaald door een harrier. Hmmz.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik dacht, kan ik met die motor ook dat hoge gebouw op? En ja hoor, dat kon. Dus ipv zelf van het gebouw af te springen, deed ik het nu met een motor. Nog wat rondgedraaid met de motor tijdens het vallen en kwam weer netjes op twee wielen terecht! Stuntbonus: $39!
Waag je daar je leven met zo'n mega-basejump-met-motor, krijg je een uiterst magere $39...
Ik heb halverwege gewoon een of andere terreinwagen gejat. Die is veel sneller en handled ook stukken beterScorperito schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:30:
Wat een zooi zeg... die 4 missies die je moet doen met dat nichtje van die kerel... wat rijdt die quad ongelovelijk kut
Verwijderd
Wel als je de TransFender mod downloadsjobber schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:21:
slaat ook nergens op dit. Je kan zo'n monstertruck niet eens hydraulics geven![]()
Daalijk maar eens proberen met onze 'Ford GT40 kloon' of er wat hips van te maken valt
Verwijderd
Scorperito schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:30:
Wat een zooi zeg... die 4 missies die je moet doen met dat nichtje van die kerel... wat rijdt die quad ongelovelijk kut
Beide savegames teruggemailed met de missies gedaan ..
Bah zie net dat R-B me voor was
[ Voor 11% gewijzigd door CRiMiNaL op 11-06-2005 23:41 ]
... MMORPG Addict.
Ik haalde het precies. Zonder naar voren te leunen. Gewoon gas en erachteraan zonder de tonnen te raken en naar binnen rijden. Best een simpele missie eigenlijkBrons schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:13:
Iemand tips om Stowaway te spelen? Mijn motor is maar niet snelgenoeg om het vliegtuig in te halen, ik kom wel altijd in de buurt. Ik leun trouwens naar voren om sneller te gaan.
Wel, bij mij deed ie het eerst niet goed. 1e keer dat ik het probeerde kon ik uberhaupt niet bewegen. 2e keer pakte die sommige toetsen niet. Toen ben ik naar die club gegaan (uiteindelijk gevonden inleokennis schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:10:
Ik ben nu bij "Uniting the families"
[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 11-06-2005 23:46 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
dus stream.ini doet?
dit staat erin.
memory 13500
devkit_memory 13500
vehicles 12
pe_lightchangerate 0.0005
pe_lightingbasecap 0.35
pe_lightingbasemult 0.5
pe_leftx 16
pe_topy 16
pe_rightx 16
pe_bottomy 16
dontbuildpaths
Geen idee, maar ik denk dat het vooral te maken heeft met het geheugen etc. 'vehicles 12' bijv. betekent denk ik iets van dat er maximaal 12 voertuigen tegelijk getekend mogen worden. Wat alles precies is weet ik niet, maar er valt iig wel mee te tweakenHStyles schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:00:
Weet iemand wat de Rockstar Games\GTA San Andreas\Stream.ini
dus stream.ini doet?
dit staat erin.
memory 13500
devkit_memory 13500
vehicles 12
pe_lightingbasecap 0.35
pe_lightingbasemult 0.5
pe_leftx 16
pe_topy 16
pe_rightx 16
pe_bottomy 16
dontbuildpaths
Ik heb het nu zo ingestelt:JER00N schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:07:
[...]
Geen idee, maar ik denk dat het vooral te maken heeft met het geheugen etc. 'vehicles 12' bijv. betekent denk ik iets van dat er maximaal 12 voertuigen tegelijk getekend mogen worden. Wat alles precies is weet ik niet, maar er valt iig wel mee te tweakenZodra er wat meer info bekend is rond die settings (er zijn meer van dat soort bestandjes) ga ik er een progje voor maken
memory 32500
devkit_memory 32500
vehicles 30
pe_lightingbasecap 0.35
pe_lightingbasemult 0.5
pe_leftx 16
pe_topy 16
pe_rightx 16
pe_bottomy 16
dontbuildpaths
het lijkt er iets vlotter op te gaan....... en kan nooit kwaad om te probere lijkt me
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ohja de pijltjes had ik nog niet geprobeerd, had gewoon alle toetsen ingeramdVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:18:
achterover leunen. check je controls.
Scorperito schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:24:
Nou, dat paardenracen is niet echt een succes... met 20K binnengekomen, iedere keer 1K inzetten, 1x gewonnen voor 2K, ben weggegaan met niks....
Das ook niet echt de manier...Scorperito schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:24:
Nou, dat paardenracen is niet echt een succes... met 20K binnengekomen, iedere keer 1K inzetten, 1x gewonnen voor 2K, ben weggegaan met niks....
Je moet een mooie savespot hebben in de buurt van een gokhuis, en dan gewoon al je geld inzetten, als je niet wint gewoon even laden en opnieuw proberen, ik heb het nu 2 x gedaan en allebei binnen 5x proberen gewonnen, kost je 10 minuten en je krijgt er hoop voor terug, kun je tenminste huisje kopen zodat je niet constant 15 minuten hoeft te rijden om te kunnen saven.
Misschien lonkt het een beetje naar cheaten maar zit in het spel en hoe kun je anders huis kopen van 140.000 ???
later krijg je missies waar je veel meer geld voor krijgtintuliegend schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:47:
[...]
Das ook niet echt de manier...
Je moet een mooie savespot hebben in de buurt van een gokhuis, en dan gewoon al je geld inzetten, als je niet wint gewoon even laden en opnieuw proberen, ik heb het nu 2 x gedaan en allebei binnen 5x proberen gewonnen, kost je 10 minuten en je krijgt er hoop voor terug, kun je tenminste huisje kopen zodat je niet constant 15 minuten hoeft te rijden om te kunnen saven.
Misschien lonkt het een beetje naar cheaten maar zit in het spel en hoe kun je anders huis kopen van 140.000 ???
Verwijderd
Verwijderd
Das gewoon cheaten jaintuliegend schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:47:
[...]
Das ook niet echt de manier...
En waarom wil je meteen een huis van 140K kopen? Das toch niet realistisch. Het is toch veel reëler om eerst je respect+geld te verdienen; om vervolgens steeds meer dingen te kopen. Zo stijg je geleidelijk in de hiërarchie.
Ik lees het hier al vaker; mensen die meteen al 30M hebben ofzo
Ja idd, je uitdaging is dan weg. Heb je helemaal geen reden meer om geld te verdiene etc etc.. Ik doe het ook gwn zonder gokken.. Heb meeste huizen in los santos gekocht d.m.v brandweer misses uit te spelenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:01:
[...]
Das gewoon cheaten ja
En waarom wil je meteen een huis van 140K kopen? Das toch niet realistisch. Het is toch veel reëler om eerst je respect+geld te verdienen; om vervolgens steeds meer dingen te kopen. Zo stijg je geleidelijk in de hiërarchie.
Ik lees het hier al vaker; mensen die meteen al 30M hebben ofzoTsja, waar is de uitdaging dan gebleven als je direct al alles kunt veroorloven...
unplug je joysticks een keer zou'k zeggenRoger_Rabbit schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:09:
Ik heb een beetje een vaag probleem, telkens als ik in een auto stap en ga rijden begint mijn beeld als een gek in het rond te draaien. Dan druk ik de rechtermuisknop in, het beeld staat dan even stil maar na een paar seconden begint het weer te draaien. Zo kan ik het spel niet spelen![]()
Dit heb ik niet als ik gewoon loop in het spel![]()
Zou dit van mijn muis kunnen komen, ik heb een Logitech MX 1000 laser.
Joow neef, check deze cheats mên!
Zit nu bij de missie dat je die Vega gasten van de trein moet schieten, maar omg..die gast achterop moet eerst ff schietles nemen zeg..doe hem nu al 6x..
Maarja.. * H3llSiNG gaat weer verder..
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ben ik niet helemaal met je eens, het ligt er denk ik ook maar net aan wat je met het geld koopt..R-B schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:07:
[...]
Ja idd, je uitdaging is dan weg. Heb je helemaal geen reden meer om geld te verdiene etc etc.. Ik doe het ook gwn zonder gokken.. Heb meeste huizen in los santos gekocht d.m.v brandweer misses uit te spelen
Ik koop er namelijk alleen savepoints van, en af en toe een wagentje pimpen
Dan nog proberen die pay en spray shopt te halen, maar 5 sterren is echt onmogelijk in san andreas... zoveel wouten aan alle kanten...
Verwijderd
PIC!Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:01:
Carlina .. of wat die chick d'r naam ook is. Dat is de 1e keer dat ik een bug in het spel heb gevonden. Die chick had ik achterop de brommerten ze had geen onderkaak. Dat is freaky
Edit:
Hmmm zal deze post wat nuttiger maken.
Ik kan de resolutie in de opties niet veranderen. Hij blijft op 800x600 staan en daar kan ik dus niks aan doen. Ook kan ik niks wijzigen aan de "anti-aliasing"... die kan ik dus niet "aan" zetten.
Ik vermoed dat dit gewoon simpelweg komt omdat mijn videokaart niet goed genoeg is. Ik heb een GeForce3 Ti200. Verdere systeemspecs: http://www.tweakers.net/gallery/76019/sys
Klopt mijn redenatie en zal ik dus maandag een nieuwe videokaart aanschaffen?
[ Voor 47% gewijzigd door Barca op 12-06-2005 02:06 ]
het eind is nabij
niks
Moet lukken, eerste keer verkeek ik me er ook over. Doe het zo, neem de resolutie die je wilt en dan enter, het is namelijk niet zoals de rest van de opties dat hij het gelijk over neemt.Barca schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:02:
[...]
PIC!
Edit:
Ik kan de resolutie in de opties niet veranderen. Hij blijft op 800x600 staan en daar kan ik dus niks aan doen. Ook kan ik niks wijzigen aan de "anti-aliasing"... die kan ik dus niet "aan" zetten.
Ik vermoed dat dit gewoon simpelweg komt omdat mijn videokaart niet goed genoeg is. Ik heb een GeForce3 Ti200. Verdere systeemspecs: http://www.tweakers.net/gallery/76019/sys
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Simpel man. In één keer gehald met dikke score van ver boven het gemiddelde.
Ik vind die missie met die low-rider veel moeilijker en die heb ik dus ook nog niet gehaald...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik heb ze echt niet gehad hoor.CRiMiNaL schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:39:
[...]
Beide savegames teruggemailed met de missies gedaan ..
Bah zie net dat R-B me voor was![]()
[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 12-06-2005 06:27 ]
Verwijderd
Kijk is in je ongewenste post?spyros schreef op zondag 12 juni 2005 @ 06:25:
[...]
ik heb ze echt niet gehad hoor.zou je m nog een keer willen sturen
Ik kwam erachter dat je dan ook gewoon verder kan gaan, dus dat je niet de missie overnieuw kan doen (zonder opnieuw te laden).
Dat houdt toch ook een keer op, op een gegeven moment moet je toch wel eerst de missie halen neem ik aan?
Gister was ik vet mager, dus ik dacht ff weer dat vet aanvullen. Hoppa naar de pizza boer, 4 pizza's achter elkaar... gaat CJ kotsen
Klik eens op de settings als je ze selecteertBarca schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:02:
[...]
PIC!
Edit:
Als je shift de hele tijd tapt dan zwem je sneller onder waterVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 07:44:
Heeft iemand een idee hoe je de oester aan het eind van de pier met de vuurtoren om verona beach? kunt pakken? Hij ligt te diep. Ik kan niet verder duiken dan 1 keer ctrl?

als je last hebt van geluidsprobs: Start > Run > DXDIAG > Sound > Hardware acceleration > Lowest..
random crashes: Start > Run > cleanmgr > Select your drive (C:\, D:\, whatever) and check "temporary files" and click OK. This will clean your TEMP folder.
[ Voor 68% gewijzigd door DeRCT13 op 12-06-2005 10:41 ]
Verwijderd
Dat je bijv. alleen nog de radio hoort en geen omgevingsgeluiden meer.
De oplossing die aangeboden word zal ongetwijfeld wel werken, echter vind ik dit eerder een zaak voor Rockstar, dat ze ff lekker een patch gaan maken. Koop ik een keer een spel, wil ik wel goeie waar voor m'n geld (afgezien het feit dat een enorm cool spel is).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb ook een GF3 Ti200, en bij mij draait het wel hoor! Je hebt niet de graphics van de screenie's uit de startpost, maar het draait goed hier.Barca schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:02:
[...]
PIC!
Edit:
Verder specs:
AMD Sempron 2600+
512MB DDR
Ik kan de resolutie wel veranderen, staat hier gewoon op 800x600...
Barca schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:02:
[...]
PIC!
Edit:
Ik stond op het vliegveld, ik wou net de Learjet pakken om lekker ff te gaan vliegen. Komt er opeens een cementtruck voorbij rijden (wat al maf is op een vliegveld), die vervolgens door de muur heenrijdt en daarna opeens vanaf de straat op een dak van een gebouw terecht komt en verder rijdt.
Maf.
Was helaas net te laat voor een screenshot. Damn!
-- Edit: oh wat zijn sommige bestuurders toch irritant trouwens. Je schampt een auto, en vaak komen ze dan achter je aan om je te rammen! Erg irri, vooral als je op een missie bent.
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 12-06-2005 11:00 ]
Zijn er meer mensen die deze (of een andere soortgelijke) bug hebben?
Verder een topper. Ik heb nog maar 1/5 van de hele regio gezien en ik weet nu soms al de weg niet meer
[ Voor 15% gewijzigd door frankknopers op 12-06-2005 11:02 ]
Goud is geen geld
ps. heb de kettingzaag eindelijk gevonden
en maddogs rythm book missie lukt nog steeds niet
[ Voor 23% gewijzigd door GoldenSample op 12-06-2005 11:06 ]
Zou iemand voor mij die dans missie willen spelen...ik mail mn savegame wel
omfg lolspyros schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:09:
Ik ben nu eindelijk lang de bounce missie ( ty RB ) maar die dansmissie is ook een horrorDat bederft pas echt de vreugde.
Zou iemand voor mij die dans missie willen spelen...ik mail mn savegame wel
Ik ga nu naar me werk..
ok, ben niet zo goed...heb veel te grote handen voor die cijfertjes op tijd indrukken.R-B schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:10:
[...]
omfg lol, je kan hem zenden naar mij.. MAAR.. dan kan ik hem vanavond laat pas voor je spelen
Ik ga nu naar me werk..
Verwijderd
Zit er nu ook vast. Kan iemand me trouwens uitleggen hoe je je eigen radio station maakt?
die missie is idd verschrikkelijk lastig.. ik heb m ook al 3x geprobeerdGoldenSample schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:05:
en maddogs rythm book missie lukt nog steeds niet
mij in een keer, snap niet wat er moeilijk aan is , wacht dan maar wat je nog te wachten staatViper7 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:14:
[...]
die missie is idd verschrikkelijk lastig.. ik heb m ook al 3x geprobeerd
Je moet gewoon sluipen, gehurkt, en als je achter een mannetje bent, RMB richten, en dan neer steken.. Of nog makkelijker neer knallen met silencer..
Ow ja, je kan er ook langs zonder ze te killen.. (bij de bar e.d)
Gebruik Norton Undeleter oid, dat brengt je savegame vast wel terug
Als je in een missie zit is het wel irritant ja, maar ik kan er meestal wel om lachenWildfire schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:59:
-- Edit: oh wat zijn sommige bestuurders toch irritant trouwens. Je schampt een auto, en vaak komen ze dan achter je aan om je te rammen! Erg irri, vooral als je op een missie bent.
Je moet ff in je controls opzoeken wat de knoppen zijn voor 'Group ctrl forward' en 'Group ctrl back'. Als je een homie target en dan op die knoppen drukt kan je ze toevoegen aan/verwijderen uit je gang.GoldenSample schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:05:
het is dacht ik al gevraagt maar kan het niet meer vinden met de zoek functie maar hoe zet je ingods naam een drive by zelf op poten of kan dat niet dat je een paar homie's in je auto roept?
Kwestie van de tips tijdens de missie opvolgen.. de hele tijd 'ninja' style door dat huis sluipen. De heenweg is easy, de terugweg iets lastiger maar als je zo'n pistool met demper te pakken hebt is dat ook goed te doen.en maddogs rythm book missie lukt nog steeds niet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
RMB -> g
"Stilte, een gat in het geluid...."
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!