Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
( ik zeg 'iemand', omdat het anders misschien beetje spoilerig is)
Hier zegt ie ook al niks
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 23:39 ]
Ik heb de hele tijd een ding op mijn kaart, en dat Blijft op mijn kaart en begint rete irritant te worden..
http://www.xs4all.nl/~hennie83/gta.jpg voor een voorbeeldje
Het is midden op een brug, eronder kun je niet komen en bovenop is Ook niets te doen!
wtf?
Dan wat anders, kan ik nog op andere plekken spuitbussen krijgen behalve mijn eigen huisje?
bedoel je dat rode stipje? Dat is een dingetje waar je een punt op de map kunt selecteren zodat je er makkelijker heen rijd, kun je uitzetten met esc map en dan linkklikken op de map geloof ikHennie-M schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:40:
Ik zit nu vast, ik kan alleen maar missie lif's a beach doen. En om een of andere reden pakt hij mij stapjes niet... Ik doe alles goed op tijd (zo ziet het eruit)maar ik blijf maar negatief en opeens weer super positief commentaar krijgen. maar buiten dat,
Ik heb de hele tijd een ding op mijn kaart, en dat Blijft op mijn kaart en begint rete irritant te worden..
Het is midden op een brug, eronder kun je niet komen en bovenop is Ook niets te doen!
wtf?
Dan wat anders, kan ik nog op andere plekken spuitbussen krijgen behalve mijn eigen huisje?
2 dingenHennie-M schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:40:
Ik zit nu vast, ik kan alleen maar missie lif's a beach doen. En om een of andere reden pakt hij mij stapjes niet... Ik doe alles goed op tijd (zo ziet het eruit)maar ik blijf maar negatief en opeens weer super positief commentaar krijgen. maar buiten dat,
wtf?
1: zet je geluid uit tijdens die missie en dit de buttons precies zodra ze in het rondje komen, aan het begin lijkt het niet te werken, maar daarna werkt het wel. Focus op de volgorde van de moves. Je hebt het echt nodig.
2 : Dat wat jij bedoelt is een Bookmark die je zelf hebt gezet op de map (esc -> Map) .. Je kunt em weghalen door rechts te klikken op diezelfde map.
Niemand een antwoord op mijn vraag
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 10-06-2005 23:46 ]
... MMORPG Addict.
Dat is voor mensen die niet willen weten hoe het spel verder loopt/cheats etc. etc. Voor sommigen waaronder mij bederft dat het spelTynos schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:47:
offtopic: wat betekenen die spoilers? wordt er gek van

pom die pom pom

Onderaan de pagina staat:Neoblade111 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:09:
Kan iemand mischien vertellen hoe dat ik een eigen radio station maak? ingame vraagt hij me of ik muziek in de "user tracks" folder wil zetten maar die staat helemaal niet in mijn san andreas mapwaar moet ik deze neerzetten dan? alvast bedankt!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
My Documents -> GTA San Andreas User Files -> User TracksNeoblade111 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:09:
Kan iemand mischien vertellen hoe dat ik een eigen radio station maak? ingame vraagt hij me of ik muziek in de "user tracks" folder wil zetten maar die staat helemaal niet in mijn san andreas mapwaar moet ik deze neerzetten dan? alvast bedankt!
daar moet je je mp3's ingooien, en dan bij sounds options op scan drukken.
... MMORPG Addict.
ik kan ze maar niet vinden..
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Thanks!CRiMiNaL schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:12:
[...]
My Documents -> GTA San Andreas User Files -> User Tracks
daar moet je je mp3's ingooien, en dan bij sounds options op scan drukken.
Chester: Heb ik al gedaan maar om nou door 41 pagina's te bladeren

SteAlthmAn schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:13:
heeft iemand een picje van een drugdealer?
ik kan ze maar niet vinden..

nee is niet nuttig
Zou wat zijn als ik m'n $30.000.000 zou willen inzetten, da's 3000 keer op de spatiebalk rammen.
Waarom zit er nou geen optie "Bet all your money" ofzo in? Veel handiger.
---
Leuk detail: het duurde meer dan anderhalve minuut eer het gewonnen geld volledig was bijgestort op m'n GTA:SA rekening...
[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 11-06-2005 00:33 ]
Da's nog vrij snel, bij de Postbank wacht je al snel 2 dagen.Wildfire schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:32:
Leuk detail: het duurde meer dan anderhalve minuut eer het gewonnen geld volledig was bijgestort op m'n GTA:SA rekening...
En dan komt de belastingdienst nog even langs ook
Ik ga zometeen eens installeren, heb nu toch wel erg veel zin
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
[ Voor 94% gewijzigd door n1ck op 11-06-2005 00:44 ]

Zou iemand hem willen doen voor me

http://krijn.net/got/GTASAsf8.b
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
maar hoe vind ik nou huizen waar ik in kan breken buiten missies om, hoe kan ik die herkennen,
wat doe ik fout? ik probeer alle deuren van alle huizen maar geen 1 werkt er
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Er zijn trouwens wat meer mensen die terug komen:
Woozie is trouwens cool.
Ewald, wat zijn systeemspecs als ik vragen mag? Speel je met de Framerate-limiter aan of uit, en de viewdistance? Ik heb namelijk net vandaag het spel binnengekregen en ben nog aan het checken naar de beste prestatie/beeldkwaliteit verhouding. Misschien kun je wat advies geven.Ewald ! schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:25:
[...]
misschien omdat het verkleint is?
ik weet niet, speel het op 1280x1024. AA=3 en image quality op very high..
Ik speel em nu op 1024x768x32 en 2xAA/8xAF, V-Sync aan (85Hz), De Image Quality op High. Framerate-limiter uit en de viewdistance op ongev. 50%. Hij loopt wel lekker.
Mijn specs,
- Windows XP SP2
- P4 2.8GHz@3.2GHz (920MHz FSB)
- Asus P4P800 Deluxe (Bios v10.19)
- 1024MB Corsair PC3200LL (2-2-2-5) DualChannel
- Sapphire Radeon X850XT 256Mb AGP
- M-Audio Revolution 5.1
- WD Raptor 36GB
[ Voor 4% gewijzigd door Neogenic op 11-06-2005 01:07 ]
[Edit]
En specs zeggen ook lang niet alles, met dit systeem speelde Mafia nog steeds ruk.
[ Voor 72% gewijzigd door Neogenic op 11-06-2005 01:23 ]
er zijn ook nog TFT schermen die niet hoger kunnen als 1024*768..
verder, in GTA SA vind ik het verschil in reso verwaarloosbaar
Heb een 19" CRT 2048x1536 Max. dus dat is het probleem niet.SyS_ErroR schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:11:
[...]
ik zit nu in de woestijnVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:46:
Iemand nog verder van eiland 2 of zelfs al helemaal heeft uigespeelt?
http://jevader.herejezus.nl/GTA/stats.html
[ Voor 11% gewijzigd door Chop2000 op 11-06-2005 01:35 ]
niks
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 11-06-2005 01:29 ]
Ik heb dit op mijn desktop en laptop en heb al wat vrienden gehoord die er ook last van hebben. Iemand een idee??
verder vind ik het spel kwa sfeer tegen vallen en eigenlijk een beetje in het niet vallen bij Vice City. De mafia setting van dat spel stond mij veel meer aan dan dit lijpe gangstergedoe waarbij het alleen maar om ]drugs gaat en om je "hood" etc. Gewoon minder leuk, mafia heeft voor mijn gevoel veel meer de stijl die ik van GTA gewend ben.
[ Voor 10% gewijzigd door Sander op 11-06-2005 01:27 ]
Hoe heb je het gedaan? Op afstand blijven, of juist dichtbij? Achter of naast de trein? Ik (en zo te lezen velen met mij) krijg die missie maar niet voor elkaarSilent Thunder schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:25:
de opdracht waarbij BigSmoke 4 van die gasten van de trein moet afschieten heb ik juist net in 2 keer gehaald; dat vond ik weer geen ''moeilijke'' eigenlijk.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Niet echt moeilijk, zo veel mogelijk naast de trein rijden en redelijk ver naar de rechterkant zodat die bolle dude die lui wel kan raken ipv de trein. Als je eenmaal in de tunnel zit kan je makkelijk 3 man killen door heel dicht bij de rechtermuur te rijden en gewoon bij te blijven....Demoniac schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:49:
[...]
Hoe heb je het gedaan? Op afstand blijven, of juist dichtbij? Achter of naast de trein? Ik (en zo te lezen velen met mij) krijg die missie maar niet voor elkaar
Hij si te doen, alleen wat lastig. Gewoon naast de trein blijven, ter hoogte van die mannetjes. Na een paar keer proberen moet het wel lukken.Demoniac schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:49:
[...]
Hoe heb je het gedaan? Op afstand blijven, of juist dichtbij? Achter of naast de trein? Ik (en zo te lezen velen met mij) krijg die missie maar niet voor elkaar
Juist dichtbij gebleven zodat BigSmoke zoveel mogelijk raak kon schieten (niet te dichtbij want volgens mij ketsen dan teveel kogels af op het metaal van de trein; gewoon op zo'n 1.5 ~ 2m naast blijven rijden).Demoniac schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:49:
[...]
Op een gegeven moment word je ook een heuvel opgestuurd; das natuurlijk jammer want zo verlies je veel tijd omdat BS niks kan raken op die afstand, dus ik zou meteen die heuvel afrijden zodat je je weer bij de trein kan voegen.
Nou jah, ik heb ook maar wat instinctiefs gedaan; ging allemaal zo snel, maar het moet niet al te moeilijk zijn...

Vage shit, die aap die er maar wat aanbungelt; meteen maar ff geprintscreened
[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 11-06-2005 02:27 ]
als je je rechtermuisknop ingedrukt houdt stap je achterwaarts ipv omdraaiend en naar de camera toelopend.SCIxX schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:50:
Hoe loop je nou eigenlijk naar achter want als je naar onder drukt loopt die dus naar de camera toe, beetje lastig aangezien ik wel graag achteruitlopend schiet...
Zoek in het vorige topic eens néaar audio problemen. Daar werd geopperd dat het geluid niet helemaal synchroon liep.. misschien dat't daar wat mee heeft te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:20:
bah ik zit nu in die missie van OG waarin je moet dansen op het strand, maar hoe doe je dat precies, want ik probeer op de maat de toetsrichting te drukken maar het werkt niet, elke keer too late en zo
Zover ik weet kun je alleen 's avonds in gewone woningen de huisraad jatten; en vervolgens naar een loods brengen om er geld voor te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:26:
maar mensen ik zit even met vraagje kan je nu wel winkels etc overvallen of niet ?
ze doen alleen maar handjes de lucht in, verder niet ?
Dan moet je dus een speciaal busje pakken (staat tegenover de Gym; in een achtertuin); en dan de submission kiezen (default '2').
[ Voor 37% gewijzigd door Silent Thunder op 12-06-2005 15:51 ]
Intel PM 1,73 GHZ
Geforce 6600
1024*768
Laggless
M'n Medion laptoppie
De cheatlist is damn lang, en er zit een grappige tussen:
Super punches "iavenjq"
Je krijgt het gevoel alsof je superman bent
( wel even saven)
[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 11-06-2005 02:30 ]
Om trouwens met inbreken snel geld te verdienen is ook easy. Je begint zegmaar in de straat bij je 1e savepoint, dan alle huizen langs, en gewoon naar binnen rennen, met geluid, tv pakken en naarbuiten (je hebt 10 sec voor politie komt, maar in al die kleine huisjes ben je met 5 sec weg).Silent Thunder schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 02:10:
[...]
Volgens mij kun je helemaal geen winkels overvallen? Misschien alleen in missies; maar dat weet ik niet, zover ben ik nog niet.
Zover ik weet kun je alleen 's avonds in gewone woningen de huisraad jatten; en vervolgens naar een loods brengen om er geld voor te krijgen.
Dan moet je dus een speciaal busje pakken (staat tegenover de Gym; in een achtertuin); en dan de submission kiezen.
Meestal heb je dan een tv en video, soms een radio, zo kan je een stuk of 10 huizen doen, en heb je rond de 10k aan spullen per nacht.
In zo'n villa staat dan mischien meer, maar je bent nooit binnen 10 sec weer buiten, en moet je alles silent doen, wat teveel tijd kost.
Verwijderd
de missies daarna zijn echt übervet .. achtervolgingen en trucks alá terminator 2 en zo
Verwijderd
En dat merk je meestal als je een beetje snel aan het rijden bent en je moet een bepaalde manoeuvre doen; 9 van de 10 keer hang je in de achterkant van iemand anders...
http://img205.echo.cx/my....061021182143resize2wd.jpg
Is de lucht heel vreemd. Soort balken zie je. Dit heb ik dus ook. Hoort dit zo? Wel vaag hoor...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Rij eens voorbij die 2 stalen pieken, en kijk dan eens Ricochet.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 02:47:
ik vond ook al zoveel uit de omgeving verdacht veel lijken op the terminator 2. maar ja niet vreemd SA is gebaseerd op LA :
Zou je hem misschien nog een keer op je site ofzo neer kunnen zetten want hij doet het nietChop2000 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:19:
[...]
ik zit nu in de woestijnkan al 3e eiland op 40.64%
http://jevader.herejezus.nl/GTA/stats.html

niks
Dat het een the way it's meant to be played game is merk ik niks van anders. Met een 9700 pro draait het hier geweldig (1280x960, details max, FSAA op 2). Gebruik Catalyst 5.5 overigens nog.Neogenic schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:09:
Ja k'weenie, speelde altijd met m'n Radeon 9700Pro op die resolutie. Wat ik heb begrepen is het ook wel een Nvidia spel en is Ati (weer) het ondergeschoven kindje.
[Edit]
En specs zeggen ook lang niet alles, met dit systeem speelde Mafia nog steeds ruk.
Ga verder best lekker met de game, ben al een redelijk eindje in San Fierro en er zit een redelijk tempo in nu. Ook hele toffe missies, veel beter dan in het begin van Los Santos.
Verwijderd
Maar hoe wil je mikken met je vingers op het toetsenbord? Je kan nou niet echt je muis gebruiken, daarvoor moet je teveel toetsen gebruiken:Switch schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 04:11:
Ik vindt het trouwens wel vervelend dat er nu een gloednieuw richtsysteem in GTA zit, waar ik best mee kan leven maar dat deze niet benut kan worden voor bijvoorbeeld een drive-by. Het zou toch makkelijk moeten kunnen, je gun richten op iemand als je op de motor/fiets/scooter zit?
-Wheelie
-Stoppie
-Naar links kijken
-Naar rechts kijken
-Gas
-Rem
-Handrem
-Schieten
-Naar links sturen
-Naar rechts sturen
Als je een TFT neemt die niet hoger kan dan 1024*768..... je snapt waar ik heen gaSyS_ErroR schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:11:
[...]
Met de laatste missie van Big Smoke had ik echt een hartslag van over de 180
Klopt het dat ik na missies van Sweet klaar ben in Los Santos?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 09:10 ]
True, maar mij zal het prima lukken en ik gebruik alleen maar de WSAD knoppen, maak jij echt een wheelie tijdens een drive-by?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:08:
[...]
Maar hoe wil je mikken met je vingers op het toetsenbord? Je kan nou niet echt je muis gebruiken, daarvoor moet je teveel toetsen gebruiken:
misschien is dat bij dat plaatje (mijn plaatjeTommyGun schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:03:
Zoals je hier kunt zien;
http://img205.echo.cx/my....061021182143resize2wd.jpg
Is de lucht heel vreemd. Soort balken zie je. Dit heb ik dus ook. Hoort dit zo? Wel vaag hoor...

Als je het in-game hebt, kan het misschien komen doordat je 16bit speelt?
Verwijderd
GTA San Andreas Limited Edition ( PC ) incl. City Guide & Roadmap
Tot volgende maand !
Na 2 mislukte pogingen om het op de 'gewone' manier te doen heb ik die missie in 1 keer gehaald met deze taktiek. De eerste 4 targets kostten me minder dan een halve tank brandstof, en toen nog 30% brandstof gebruikt om naar het laatste target te vliegen + terug naar het dak van Zero
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
De kaart die bij het spel zit is handig om snel even het gebied waarin je zit te memoriseren zodat je niet verloren rijdt in de toch wel zeer uitgebreide wereld van GTA. Wel jammer dat de kaart met geperforeerde vouwlijnen is gemaakt. Dat betekent dat je er uiterst voorzichtig mee moet zijn of de kaart scheurt letterlijk in stukken.
Goed, genoeg over de verpakking en handleiding... Het spel natuurlijk meteen geïnstalleerd. Gen problemen op dat punt tegengekomen. Eens het spel z'n weg naar m'n harddisk had gevonden wilde ik het natuurlijk wel eens testen. Dubbelklikken op het icoon op de desktop, de resolutie kiezen, en... een foutmelding dat de GTA dvd niet in de dvd-speler zit. Oink? Daar zat ie natuurlijk wel in. Nu is het wel zo dat er 4 ATA dvd-spelers in m'n systeem zitten. De dvd stak in de laatste als je de driveletters telt. Wanneer ik de dvd in de eerste dvd driveletter stak startte het spel wel op. Toch een slordigheidje van Rockstar om geen rekening te houden met mensen die meerdere dvd-drives hebben.
Al in de introductie cut scene waar je door de politie wordt opgepakt viel een deel van het geluid weg. Een bekend probleem ondertussen. Het terugschroeven van de hardware versnelling loste het probleem op, maar het is mijns inziens duidelijk dat de fout hier bij Rockstar ligt. Ten eerste, andere games hebben er geen last van, en ten tweede ik heb het probleem met GTA ondertussen al kunnen vaststellen bij de onboard audio van de A8N-SLI, Terratec EWS-88MT, en SoundBlaster Live (kX Project drivers). Allen,toch zeer verschillende hardware en drivers.
Hoe dan ook, na het verlagen van de hardwareversnelling geen problemen meer. Eerst had ik de grafische instellingen niet al te hoog gezet, maar aangezien het systeem geen enkele moeite had hiermee heb ik het spel maar eens in de native resolutie van m'n schermen gezet:
1920x1200 @ 32bit, AA 3, frame limiter off, en al de rest op de hoogste instelling. Ik heb ondertussen al een tiental missies gespeeld op die instellingen en het systeem schokt nooit. Ik kan dus zeker niet spreken van enige performance problemen. M'n systeem is een Athlon64 3200+ samen met een ATI Radeon X850XTPE. Ok, dat is nu wel hardware waarvan je zou verwachten dat er knalprestaties uitkomen, maar gezien het enorme geklaag over de performance - zelfs door bezitters van niet onaardige systemen heb ik toch de indruk dat het probleem niet in de hardware zit.
Anyway, wat ik eigenlijk wilde vragen... Ik heb al vroeg in het spel een Uzi te pakken gekregen. Niets mis mee, maar één ding stoort me wel aanzienlijk. Het BMX'je is echt kewl, maar wanneer je een Uzi hebt dan hou je die ook vast tijdens het fietsen. Nog niet zo'n ramp. Rottiger is dat de toets om te springen met je fietsje ook de fire toets is. Met andere woorden, sinds ik de Uzi heb kan ik niet meer springen met de fiets maar schiet ik gewoon. Hoe kun je ervoor zorgen dat je tijdens het rijden geen wapen vasthebt? Gewoon vuisten nemen op voorhand werkt niet. Vanzodra je in een wagen of op een bike zit heb je weer die Uzi vast. Iemand die een tip kan geven?
Ik had hetzelfde probleem. Heb de controls voor het springen maar gewijzigd, omdat ik ik vaker vanuit een auto/vanaf een fiets schiet dan dat ik met een bmx springSatCP schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:58:
Hoe kun je ervoor zorgen dat je tijdens het rijden geen wapen vasthebt? Gewoon vuisten nemen op voorhand werkt niet. Vanzodra je in een wagen of op een bike zit heb je weer die Uzi vast. Iemand die een tip kan geven?
/JouwDocumenten/GTA San Andreas User FilesLt. Marx schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:01:
Weet iemand toevallig waar de savegames zich bevinden van GTASA?
meh.
Komt dat later in het spel weer terug of heb ik nu gewoon pech???
Nog even leuke screen van m'n vervoer

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd

Sorry voor de slechte kwaliteit maar met G-force 3 ti 200 kan ik er niet veel meer van maken
Verwijderd
Met een Ti4400 moet je toch echt wel boven de 640x480 komen hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:30:
Heb zelf ook maar een nieuwe videokaart besteld.
M'n Ti4400 trok het echt niet meer. Krijg em pas dinsdag/woensdag binnen.
Hele weekend dus nog maar ff op 640x480 spelen zodat het nog een beetje redelijk draaid.
Echter ziet het er niet uit.
Ik heb deze gekocht overigens: http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/jagw29.html
Vond ik een mooie prijs voor een 6800 Ultra AGP. (Aanbieding)
Zal allicht beter zijn dan m'n huidige kaart. Alleen wel jammer dat ie geen dual dvi heeft, maar ach. Heb er nu ook twee en gebruik er toch maar 1.
Kan niet wachten tot ik em heb, dan draaid FS2004 ook vast beter.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:03:
Ik ben sinds eergisteren ook al aan het spelen geslagen (best stom, als je midden in de examenperiode zit), en zit zo op het moment
spoiler:net na je je eerste territory veroverd hebt (die missie dus). Nu zit ik echter precies een beetje vast. Telkens wanneer ik nu een volgende missie wil doen, en die geslaagd is (die ene waarin je die manager van Madd Dogg moet vermoorden voor OG Loc (echt geweldig personage vind ik overigens), wordt mijn 'hood op de terugweg (om te saven) overrompeld door van die paarse niggaz. Ik geraak dus nooit meer levend op de saveplaats (al een 2x geprobeerd, echt vervelend) en het blijft maar gebeuren. Daarom dacht ik maar om wat gebied van die paarsen af te pakken, zodat ze wat braver zouden zijn, echter is dat precies een heel kutgedoe. Ik heb gisteren een hele tijd geprobeerd, maar kreeg precies maar geen gangwar ontketend. Ook wanneer ik 3 anderen meenam, heb ik een halfuur paarsen zitten doodschieten voor niks. Verder doen die mannetjes toch niets en lopen ze alleen maar in de weg. Iemand tips om gebieden te verroveren? Of moet ik wat langer proberen. Telkens als ik denk dat ik bijna een gangwar heb, is mijn 'hood weer under attack... In 2 uur heb ik denk ik een klein perceeltje kunnen veroveren, gisteren...
@ hieronder: Spoiler tags gebruiken! Ik heb het in m'n quote maar even voor je gedaan.
intuliegend schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:53:
spoiler:Als je nog in je starting ''hood'' bent kun je andere wijken overnemen, maar op een gegeven moment kan dat niet meer, heb er toen maar 1 of 2 gedaan en ben toen verder gegaan met de missies.. niet wetende dat het zou verdwijnen..
Komt dat later in het spel weer terug of heb ik nu gewoon pech???
Nog even leuke screen van m'n vervoerdie GT auto is echt de bom, nieuwe velgjes erop, rood spuiten, nitro erin en niemand houd je meer bij
[afbeelding]
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:13 ]
[img][url=http://img296.echo.cx/img296/2307/vliegtuig4ug.jpg[/img]
gewoon een foking vliegtuig die midden in de straat probeerde te landen
Echt gewoon stoer man al die kleine dingen
Of deze dan. Zit ik z'n level te spelen waar bij je auto's moet pakeren. Pakeerd z'n ander gasje een auto maar word ie uit de auto getrokken omdat ie geripped word
[img][url=http://img296.echo.cx/img296/9674/grappig1lf.jpg[/img]
[ Voor 3% gewijzigd door Dark4ever op 11-06-2005 13:13 ]
Verwijderd
Thanks, waar/wanneer vind je die gasten nou het meeste?Aurelium schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:06:
Voor wie nog wil weten hoe de drugdealers eruit zien:
[afbeelding]
Sorry voor de slechte kwaliteit maar met G-force 3 ti 200 kan ik er niet veel meer van maken
Zijn ze d'r ook overdag of alleen als het donker is?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand zin om het voor mij te doen. Hier is mijn savegame
Verwijderd
p.s. Hoe moet ik goed bouncen met mijn auto?? Ik kan alleen links / rechts en omhoog en omlaag...hoe doe ik die "schuine"??? Numpad reageert niet op de schuine..?
sorry voor de late reactieNeogenic schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:03:
[...]
Ewald, wat zijn systeemspecs als ik vragen mag? Speel je met de Framerate-limiter aan of uit, en de viewdistance? Ik heb namelijk net vandaag het spel binnengekregen en ben nog aan het checken naar de beste prestatie/beeldkwaliteit verhouding. Misschien kun je wat advies geven.
Ik speel em nu op 1024x768x32 en 2xAA/8xAF, V-Sync aan (85Hz), De Image Quality op High. Framerate-limiter uit en de viewdistance op ongev. 50%. Hij loopt wel lekker.
Mijn specs,
- Windows XP SP2
- P4 2.8GHz@3.2GHz (920MHz FSB)
- Asus P4P800 Deluxe (Bios v10.19)
- 1024MB Corsair PC3200LL (2-2-2-5) DualChannel
- Sapphire Radeon X850XT 256Mb AGP
- M-Audio Revolution 5.1
- WD Raptor 36GB
mijn specs:
- windows xp sp1
- amd64 3500+ @ 2.4 Ghz
- Asus a8v de luxe
- 1x 512 mb RAM 3200
- Club3d GeForce 6600gt 540/1030
- Creative Soundblaster Live 5.1 Platinum Edt.
- Maxtor Diamondmax 10 250 gb, 7200 RPM, 8mb cache
niet iets speciaals,
1280x1024x32, 3xAA en AF toepassing-gestuurd.. V-sync weet ik niet, maar monitor draait wel op 60 mhz
Fps ligt meestal rond de 50.. Maar sommige plekken in de stad (richting dock van Los Santos, Chinatown bij de Ammunation in San Fiero) schiet ie naar de ~20 fps..
Meestal staan ze bij groepjes gang members.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:25:
[...]
Thanks, waar/wanneer vind je die gasten nou het meeste?
Zijn ze d'r ook overdag of alleen als het donker is?
Waarom schiet de politie trouwens meteen bij een ster

Zo fucked op... loop je door zo'n klote buurt met die paarse ventjes, schieten ze op je. Blaas je ze vervolgens overhoop met je shotgun, wordt je vervolgens beschoten door een stel wouten, een nieuwe groepje gang members en vaak ook nog aangereden door gang auto's...
Dat die wouten je eens beschermen ofzo...
Verwijderd

of een andere auto tegen een politie aan beuken (ketting-botsing zeg maar), dan begint de politie die persoon een beetje neer te knallenAurelium schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:52:
[...]
Meestal staan ze bij groepjes gang members.
Waarom schiet de politie trouwens meteen bij een ster
Zo fucked op... loop je door zo'n klote buurt met die paarse ventjes, schieten ze op je. Blaas je ze vervolgens overhoop met je shotgun, wordt je vervolgens beschoten door een stel wouten, een nieuwe groepje gang members en vaak ook nog aangereden door gang auto's...
Dat die wouten je eens beschermen ofzo...
zoeken is een kunst..Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:55:
ik weet niet helemaal hoe ik spoilers invoermaar weet iemand hoe ik mijn eigen mp3 station kan maken als in GTA VC, want ik zie geen mp3-map er tussen staan
spoiler met [ spoiler] [ /spoiler]...
mp3 in mijn documenten/gta sa files/user music
edit: dit stond toch duidelijk in de handleiding

[ Voor 7% gewijzigd door Ewald ! op 11-06-2005 14:03 ]
Verwijderd
Ik oefen me helemaal suf in die disco en heb al minimaal 20 keer die mission gedaan, maar het lukt gewoon niet. Je moet minimaal 2500 halen maar ik blijf op maximaal 1500 met uitschieters van 300.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:48:
Om die "audio-van" op het strand te stelen ...kun je gaan dansen (kun je oefenen in een club). Neem een dansles en als dan die griet op het strand geimponeerd is van je dancing skills zal ze je uitnodigen om in de van te stappen ....en kun je hem stelen.
p.s. Hoe moet ik goed bouncen met mijn auto?? Ik kan alleen links / rechts en omhoog en omlaag...hoe doe ik die "schuine"??? Numpad reageert niet op de schuine..?
Voor die schuine moet je trouwens twee toetsen indrukken, bijv. 6 en 8 i.p.v 9.
Staat ook al in het vorige deel. Maar hier nog maar een keer: Je target ze (rechtermuisknop) en je drukt op g of h.sajoku schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:05:
Heb net al alle replys doorgelezen, maar kon het niet vinden. Hoe kan je ingodsnaam andere gangmembers meenemen? Enige wat ik kon vinden is op Y drukken, maar dan gebeurt er vrij weinig.
gewoon 2 richtingen tegelijk gebruiken, pijl naar linksboven is dus gewoon pijl naar links tesamen met pijl naar boven.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:48:
Nice man, leuk om zo te zen hoeveel het nou eigelijk echt scheelt, speel nu op 3xAA (specs hieronder), met quality en draw distance etc op max, 1280*1024, en draait als een zonnetje.Ewald ! schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:00:
Hier een anti-alias vergelijking.
Meer dan 3 haalt mijn gfx ook niet (Club3d Geforce 6600gt AGP)
Iemand nog een id wat betreft die skills?? (zie mijn post hierboven)
Net als het onderhouden van je Hoods, heeft dat zin? Behalve dan dat je wat geld krijgt?
EDIT: Je hebt er dus weinig aan:
Rewards:
- You don't get anything just for dating Denise, since you don't have to do
anything to get a date with her.
- At 50% you get the keys to her car, which is a green Hustler.
- At 100% Denise will give you a Pimp Suit, which is a light blue suit.
sorry dat het engels is maar ik heb het van een site gehaald
Die auto mag ze houde, en die Pimp Suit ook, want dat ziet er vast niet uit
[ Voor 49% gewijzigd door j86 op 11-06-2005 14:26 ]

Nu wil ik even weten of het wel gaat draaien op mijn pceetje:
- 1800+
- 1024MB
- 9600pro
Ik vermoed dat het wel gaat werken, maar ik wil graag nog wel even bevestiging
Als ik het kan spelen met 512 MB en een MX 440, dan kun jij het zeker
Dat paardenracen is wel verslavend trouwens, net als het poolen.
Alleen jammer dat ik m'n gewonnen $12000 weer heb verloren.
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
hoe heb je deze stats gemaakt ?????Ewald ! schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:30:
nog een savegame: http://ewald.herejezus.nl/GTASAsf1.b
met deze stats (26.4 % completed bv.) http://ewald.herejezus.nl/stats.html
edit:
Ik draai overigens op een Athlon XP 2800+,m
1024 MB ram
Ti4200 met 64 MB.
op 1152x864x16 en AA op 3
loopt goed. zo'n 40/50 fps. (volgens fraps)
[ Voor 22% gewijzigd door theezeefje op 11-06-2005 14:45 ]
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Ewald ! schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:48:
[...]
ingame: escape > stats> 's'
Mijn Documenten\GTA SA Files\Stats.html
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Tip:Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:06:
[...]
Ik oefen me helemaal suf in die disco en heb al minimaal 20 keer die mission gedaan, maar het lukt gewoon niet. Je moet minimaal 2500 halen maar ik blijf op maximaal 1500 met uitschieters van 300.
Voor die schuine moet je trouwens twee toetsen indrukken, bijv. 6 en 8 i.p.v 9.
Ik had telkens dat ik te vroeg was met het indrukken van die knoppen. Je moet ze gewoon indrukken wanneer het pijltje precies in het midden zit! Je moet de knoppen iets ná je gevoel indrukken!
Met die pimp suit heb je een sex appeal van 100%. En daarmee kan je je toekomstige vriendinnetjes zonder enige moeite aan de haak slaan. Waaronder een vriendinnetje bij de driving school die jou de keys van haar monstertruck geeftJostheking schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:23:
Heeft het eigenlijk zin om die vriendin te houden? Want om nu de rest van het spel door elke 20 minuten daar langs te gaan heb ik ook geen zin in...
Net als het onderhouden van je Hoods, heeft dat zin? Behalve dan dat je wat geld krijgt?
EDIT: Je hebt er dus weinig aan:
Rewards:
- You don't get anything just for dating Denise, since you don't have to do
anything to get a date with her.
- At 50% you get the keys to her car, which is a green Hustler.
- At 100% Denise will give you a Pimp Suit, which is a light blue suit.
sorry dat het engels is maar ik heb het van een site gehaald
Die auto mag ze houde, en die Pimp Suit ook, want dat ziet er vast niet uit
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
In eerste instantie spraken de features om te eten en te sporten me niet aan. Ik kreeg het idee dat dit Sims-achtige gebeuren ronduit saai zou zijn. Dit blijkt nu heel erg mee te vallen. Het is juist leuk om een beetje aan je karakter te werken. Wat spiertjes kweken, een tattoo laten zetten, kleren uitkiezen, je conditie opbouwen.
Verder lijkt het spel natuurlijk veel op de vorige GTA's. Bediening en geluid komen sterk overeen. De graphics zijn weer ietsjes beter ten opzichte van Vice City, maar de kwaliteit van de beelden wisselt een beetje. De juiste belichting in een bepaald stadsgedeelte levert erg mooie plaatjes op, zoals hierboven, maar veel zaken zijn nogal blokkerig, en de textures zijn van lage resolutie.
Grootste probleem is eigenlijk dat de performance een stuk slechter is dan bij Vice City. Vice City liep bij mij als een zonnetje, San Andreas heeft veel meer moeite om vloeiend te bewegen, en stottert zo nu en dan een beetje (AMD64 3000+, 512MB DDR Ram, 9800 Pro). Jammer, maar het viel te verwachten bij zo'n gigantische spelwereld.
Voor zover ik na een paar uurtjes kan oordelen: San Andreas is weer een zeer geslaagde GTA geworden, die zo absurd uitgebreid is dat je er behoorlijk lang zoet mee zult zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:30 ]
bedankt manAurelium schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:06:
Voor wie nog wil weten hoe de drugdealers eruit zien:
[afbeelding]
ik ga meteen op zoek
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
http://members.chello.nl/r.leenheer1/trekkerexpress.wmv
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!