Toon posts:

Call of Duty United offensive probleem! (FPS)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal :),

Ik heb een serieus probleem, ik speel call of duty united offensive online, maar ik heb soms het probleem dat mijn fps daalt naar 10, de gemiddelde fps waarmee ik speel is 30! terwijl het 125 hoort te zijn.
*Is er iemand die weet hoe je je fps omhoog krijgt?*

Wat ik zelf al heb gedaan
Zelf heb ik de graphics allemaal op low en fastest gezet, en sync every frame op 'No' gezet.
Ik heb een GeForce Fx5200 video kaart, het spel zou dus wel wat op een wat hogere fps kunnen draaien. Is er iemand die mij kan helpen, met upgraden of dergelijke? Alle ideeen en suggesties zijn van harte welkom en worden ook erg gewaardeerd.

Groeten,

Peter Buijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De FX5200 (NV34) is een low-end videokaart, die de MX4x0-serie uit de GeForce4-reeks vervangt.
Hij is in veel tests zelfs langzamer dan een ATi Radeon 9000, dus een goede 3D-kaart is het niet.

Verder heb je nul komma nul overige specs vermeldt, zoals moederbord, CPU, geheugen, etc.

Ik denk trouwens ook dat je dit beter in V&B had kunnen zetten. of SPV natuurlijk :P

[ Voor 31% gewijzigd door Rone op 10-06-2005 21:25 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 13:20
--> SPV :)

Waarom hoort je fps 125 te zijn :? Die FX5200 is overigens een redelijk zwakke kaart. Belangrijk is ook op welke resolutie je het spel draait, en met welke settings je speelt etc. Zie ook r00n hierboven, je system specs en drivers, etc. missen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 14:48

Barrycade

Through the...

Wat is de resolutie waar je het spel in speelt? 1280*1080 ofzo?
In options kan je aangeven dat CoD de instellingen neemt die het beste bij je systeem past. Probeer dat dan eens? Je zal dan in een hele lage resolutie uitkomen maar dan heb je waarschijnlijk wel hoge fps waarden. Ik dacht ook dat er een ingebouwde maximale fps van 60 wordt aangehouden. Dus veel hoger dan dat zal het niet worden (dacht dat je die lock wel kon omzeilen maar weet effies niet hoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok ok sorry,

Specs:

En nu ga ik me echt schamen ik weet het maarja.

AMD Athlon xp 2000 +
Geforce FX5200
256 MB Geheugen

tjsa is het wel zo'n beetje

En ik vraag hier om hulp:P niet om afkraking van m'n pc, zover dat nog kan.

Ik weet dat het niet zo goed is, maar voor een fps van 20!?

Standaar waarden zijn met uo 125, hoger dan dat mag niet, lager ook niet vind ik :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 16:09
ik speel zelf ook coduo. en hoger dan 125 mag wel hoor.
ik heb zelf een fps van gemiddelt 150 met mijn ATI 9600XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nice :)
maar kan iemand me helpen :P
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb je al gescanned op virussen en spyware ?, dit kan namlelijk je pc slomer maken, ook als je veel taken aan het draaien bent terwijl je aan het gamen bent kan dat het langzamer maken

heb je met deze pc eerder wel hogere fps gehaald ?, zo ja dan kan je eens proberen om windows er opnieuw op te zetten en andere drivers te proberen, heb je nooit hoger gehaald dan dit dan zal het met deze hardware denk ik ook niet gaan gebeuren, helaas is de FX5200 een echt slome kaart en zou je voor ongeveer 60 euro misschien een 2e hands 9600XT kunnen kopen, daarmee zal je zeker wel een goede fps kunnen halen met dit spel

je cpu en je ram is ook niet echt geweldig maar opzich zou je met een nieuwe videokaart wel een stuk betere framerate kunnen halen, wat je ook nog kan proberen is om je resolutie wat lager te zetten dat zou ook wel iets moeten schelen

iig succes ermee :)

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 12-06-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok :)

maar er is een manier om je fps omhoog te krijgen
iets te doen met je videokaart setting of derg. je kan een hele slechte video kaart ook heel veel fps laten draaien.

iemand moet die toch weten :P

Please (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Antwoord is simpel: schaf een fatsoenlijke videokaart aan en upgrade je geheugen. Logisch dat ie niet normaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel iets in de settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
met een 5200 kun je de settings zo laag zetten als je wil maar ik denk niet dat je er veel fps op voorruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Ook wel makkelijk als je even je resolutie post waarmee je speelt. Als je met 1600 x 1200 speelt, zal niets je fps omhoog brengen.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1024x768
Maar ik bedoel in settings van videokaart, dat hij veel meer toelaat of derg :p

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

dus in single player krijg je 125 fps en in de online versie maar hooguit 30?

Ik denk dat de player models dan veel gedetailleerder zijn dan de standaard 3d poppetjes die de computer bestuurd. Misschien zijn de online maps ook gedetailleerder/mooier en hebben ze grotere textures. De enige echte oplossing: Koop een nieuwe computer (512mb geheugen, 3000+ cpu en een radeon 9800 doen al wonderen ;) ).

Je kan proberen om alles over te clocken, dan krijg je wat meer fps. Je kan de resolutie omlaag gooien naar 640x480, heb je alweer wat extra fps. Je moet zorgen dat alles op lage details staat en dat FSAA en AF helemaal uit staan, misschien dat je ook nog eens alle processen en apps in de achtergrond kan killen...... maar als het dan nog niet speelbaar is dan helpt echt niks meer.

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1