Toon posts:

Nieuwe laptop aanschaffen tussen 500 en 700 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 1.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik wil een laptop aanschaffen binnenkort waarmee ik tenminste dit wil behalen:

- 40 gb HDD
- 15" inch scherm
- 64 / 128 mb grafische kaart

Verder maakt het niets uit... ik wil er iig wel een soortgelijk spel als HALF-LIFE / COUNTER-STRIKE mee kunnen spelen.. ik heb er bij dell 1 gezien voor 499 maar als ik em dan wil bestellen kost hij ineens 759 ofzo ??

In de hoop dat jullie me kunnen helpen druk ik op "Verstuur bericht" ... ;)

Met Vriendelijke Groet,
Dennis van den Hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

bij dell moet je bij de opties de garantie op "90 dagen Collect en Return Service met minderprijs" zetten.

499,- ik denk dat je bij zakelijk zit kijken dus zonder 19% BTW

COUNTER-STRIKE, welke specs zijn dat ?? is die pentuim 1,200Mhz met 256mb geheugen en 32mb vidkaart ???... :+

[ Voor 20% gewijzigd door bbstreams op 10-06-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

According to Mr. Newell then, the minimum machine specs for decent performance on H-L 2 will be a 1.2GHz CPU with 256MB RAM, Win 98/ME/2000/XP and a DirectX 7 capable graphics card. As you well realise such a box would not do justice to the various graphical wonders of the game so Mr. Newell was quick to add the recommended system specs which are as follows: a 2.4 GHz CPU with 512MB RAM, Windows 2000/XP and a DirectX 9 graphics card.
dan moet je daar dus je koop op baseren, ik denk niet dat je wegkomt met een goedkope laptop als je wilt gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31

Piggen

Lekker bakkie

Volgens mij heeft hij het over de eerste Half-Life en dat moet wel op iedere laptop te spelen zijn, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
voor cs heb je echt geen - 64 / 128 mb grafische kaart nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:26:
Volgens mij heeft hij het over de eerste Half-Life en dat moet wel op iedere laptop te spelen zijn, geloof ik.
lol dat kun je toch niet opmaken uit mijn bericht ? :D maar het is idd wel steam dus maarja ik vind HL2 wel vet maar tis meer omdat ik die nog niet speel.. of ook nooit zal spelen op een laptop want die trekt meer batterij dan de 1e denk ik :P

maargoed... hoeft idd COUNTERSTRIKE via steam (1.6 dus) te zijn :)

tnx voor de hulp alvast !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 20:58
Mijn onboard intel extreme graphics trekt CS met gemak, maar ik heb dan ook wel het voordeel van een berg geheugen en een relatief snelle processor (1.4 p-m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Modbreak:Probeer het wel even bij zinnige reacties te houden.

[ Voor 71% gewijzigd door Laurent op 12-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF serieus reagere aub :) niemand nog aanbiedingen rond deze prijs ?? zou me hele erg helpe.. tnx alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Als je aanbiedingen wilt moet je niet op het forum kijken maar hier, of op de bekende marktplaats/speurders/ebay websites.

Ik zag voor 699 bijv. een Compaq Evo,

2.4 GHz Pentium 4 CPU
768 MB RAM
ATI Radeon IGP 340M GPU
40 GB hardeschijf

Niet echt geweldige videokaart (Ati 9100 geloof ik), maar allicht beter dan een Intel Extreme Graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat jullie gelijk zeggen bij dell over het inleveren op garantie is dus echt NIET slim, een laptop is niet zelf te vervangen oid en ook nog eens een stuk kwetsbaarder dan een desktop, ga daarom niet zitten besparen op garantie, want als je dat doet is het exit voor je laptop zodra er iets kapot is... Dan wordt er niks gefixed zonder dik bijbetalen.

Verder denk ik dat als je reeel gaat kijken dat je budget te krap is. Spaar even door, voor 1000 euro heb je al een stuk meer laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

ikbensander schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:44:
Wat jullie gelijk zeggen bij dell over het inleveren op garantie is dus echt NIET slim, een laptop is niet zelf te vervangen oid en ook nog eens een stuk kwetsbaarder dan een desktop, ga daarom niet zitten besparen op garantie, want als je dat doet is het exit voor je laptop zodra er iets kapot is... Dan wordt er niks gefixed zonder dik bijbetalen.
Dan pak jij het verkeerd aan: simpel als wat. Ik heb 4 weken geleden nog een laptop laten fixen bij Dell die buiten de garantie viel (ruim een half jaar buiten) :). Toch even knap 700 reparatiekosten bespaart door gewoon een goed gesprek aan te gaan en bij de aanschaf flink wat bespaart op de onnodige 'extra' garantie waar je toch al recht op hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door We Are Borg op 12-06-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 17:17

Akino

Dr. Opteron

ikbensander schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:44:

Verder denk ik dat als je reeel gaat kijken dat je budget te krap is. Spaar even door, voor 1000 euro heb je al een stuk meer laptop.
helemaal mee eens,zie het zo vaak,soms is zelfs het reparatie bedrag hoger dan de aanschaf van een nieuwe.

Voor net iets minder dan 1000 € incl B.T.W moet je gewoon over hebben voor een degelijke laptop.
Ikzelf heb iets met de Asus lapdozen,igg omdat WinXp/Nero/driver CD,..en vaak ook veel andere dingen,los worden meegelever,HD in 2 normaal opgedeelde partitie worden ingedeeld,en voor de noobs,zit er zelfs een restore cd bij.En mits de garantiekaart goed ingevuld en op tijd teruggestuurd,2 jaar worldwide support/waranty

Voorbeeldje
ASUS A4712D/ AMD SEMP DVDRW+/-
Type processor Mobile AMD Sempron 3000+ Cache 256 KB
Max. geheugen 2 GB Type geheugen DDR333 Geheugen 512 MB
Schermgrootte 15,4 inch Resolutie 1024 x 768 pixels Videocontroller ATi Mobility Radeon 9200Videogeheugen 32 MB
Harde schijf grootte 60 GB PCMCIA 1x Type I of II Geheugenkaartlezer 4-in-1, MMC, MS, MS PRO, SD Infrarood 115,2 Kbps Modem 56 KBps LAN 100 Mbps WLAN 802.11b Optische drive DVD±R(W)
Hoofdtelefoon uitgang 1 x Microfoon ingang 1 x Lijn ingang 1 x TV-out 1 x USB 4 x Firewire 1 xAudio Ingebouwde stereoluidsprekers
Breedte 356 mm Diepte 286 mm Hoogte 42 mm

950 €

Of

ASUS A4706D/ AMD SEMP DVDRW DL
Type processor Mobile AMD Sempron 3000+
Chipset NVIDIA nForce3 Go150
Aantal geheugenbanken 2 x Max. geheugen 1 GB Type geheugen DDR333 Geheugen 256 MB
Schermgrootte 15,4 inch Videocontroller ATi Mobility Radeon 9200 Videogeheugen 32 MB
Harde schijf grootte 40 GB PCMCIA 1x Type II Geheugenkaartlezer 4-in-1, MMC, MS, MS PRO, SD LAN 1000 Mbps WLAN 802.11b

voor 859 €

Ben toevallig zaterdag net om offerte gewwest bij m'n vaste zaakje
bij intresse,kun je ze mailen op engelen@zeelandnet.nl

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:58

ffluppestijn01

Dus ...

Gewoon goed zoeken op marktplaats/speurders/ebay/2ehands, twee weekjes zoeken en je koopt echt iets schitterends, ik heb afgelopen week na 2,5 week zoeken een d600 voor 450 euro gekocht, shipping date 12-2004, centrino 1.6, 512, 40gb, sxga+, wireless b/g, combo, tas, muis, usb hub, pcmcia isdn, alles erop en eraan dus het kan makkelijk.

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ffluppestijn01 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:20:
Gewoon goed zoeken op marktplaats/speurders/ebay/2ehands, twee weekjes zoeken en je koopt echt iets schitterends, ik heb afgelopen week na 2,5 week zoeken een d600 voor 450 euro gekocht, shipping date 12-2004, centrino 1.6, 512, 40gb, sxga+, wireless b/g, combo, tas, muis, usb hub, pcmcia isdn, alles erop en eraan dus het kan makkelijk.
waar heb je die gevonden ? misschien is daar ook wel beter zooi :D anders zit ik zolang te zoeke he :P

edit:

[quote]
TE KOOP AANGEBODEN

1 stuks MEDION M795 Laptop

SPECIFICATIES

Processor: Intel Pentium 4 - 2600 MHz
Moederbord model: MEDION
Moederbord chipset: SiS 648
Moederbord slots: 1x AGP v3.0
Socet: 478
BIOS: Phoenix Technologies d.d. 26-01-2003
Audio: Sis 7012 Audio Device (AC’ 97 codec)
Video adapter: nVIDIA GeForce 4 488 Go - 64MB DDR
Geheugen: 512 MB DDR (2x 256MB DDR Siemens)
Harde schijf: 40 GB ATA-5
CD-ROM: Standaard QSI CD-RW/DVD combo
Scherm: 15” TFT - res. 1024x768

3x USB 2.0
1x Fast Ethernet 10/100 LAN Adapter
1x IEEE 1394 (minipoort) – Firewire
1x 56k Modem
1x VGA-poort (t.b.v. extra scherm of beamer)
1x LPT (t.b.v. printer)

Software: informeer

Zo goed als nieuw - Verkoop i.v.m. nieuwe laptop werk.

Compleet met: draagtas, 2m straight UTP-kabel (netwerk-kabel), oplader, en logitech USB-muis

VRAAGPRIJS: €500,=
[/quote]

deze had ik gevonden op marktplaats.. i dit een beetje goed ? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:58

ffluppestijn01

Dus ...

Tja, zo'n medion met gewone p4 en xga scherm zou ik dan weer niet hoeven, dat hoort bij mij niet in de categorie laptops en dat is niet super goedkoop, maar meer een normale prijs die 500 euro. Zo'n Dell voor 450 is gewoon een superkoopje, ik vond die op marktplaats, maar die vriendelijke mevrouw had er maar eentje! ;)

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus je raadt dell aan of niet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

dell is wel oke, acer is ook goed (heb ik 3000 aspire serie, met sis kaart m760, werkt maar kan beter, ATI is de top), asus is ook populair, HP en compaq weet ik nie, hoor je wel soms klachten over bij kassa en radar.

garantie is wat je wilt, en prettig is; standaard heb je in de EU 2jaar garantie, ook al zegt de leverancier van niet. staat genoeg info hierover op tweakers

... misschien ook niet onbelangrijk bij een laptop; het scherm en de kwaliteit, tenzij je via een externe monitor wilt gamen, let dus op zijn kijkhoek, response tijden, helderheid, contrast, native resolution enz. ik neem aan dat wanneer je gaat gamen dit meestal thuis doet op netstroom en dicht bij een adsl dus, dus dan kun je volstaan met een standaard accu/wifi.

[ Voor 51% gewijzigd door bbstreams op 12-06-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

kijk maar eens op pcsnel.nl

daar staan allerlei laptops voor zo`n beetje groothandels prijzen owja let op deze zijn ex btw.

daar hebben
asus

sempron 3ghz
ati radeon 9200
60 gig hdd
wlan
dvd/cdrw

voor 850 incl ofzo

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08 07:52
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:32:
ik heb er bij dell 1 gezien voor 499 maar als ik em dan wil bestellen kost hij ineens 759 ofzo ??
mjah prijs staat in begin zonder btw volgens mij en komt natuurlijk nog transport en service bij. Ik heb zelf 1 jaar garantie gekozen en heb er nu al spijt van omdat na 1,5 jaar ineens veel kwijt ben met vervangende onderdelen. dus 2 jaar is gaan overbodige luxe. Voor de rest is het een prima laptop (Inpirin 5100)

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

dell heeft een heel enkele keer ook acties met gratis bezorgen icm dubbel geheugen, tijdje geleden was de Inspiron 6000 zo'n 699,- incl btw en alles. dat zijn de leukste acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh damn dat zou ik ook willen.. die kosten van verzenden zijn juist hetgene waarom ik eigenlijk niets bij hun op de site wil kope... schiet nie op 89 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

Een enkele keer gratis dubbel geheugen? Dat is (bijna) standaard...
Verzendkosten vervallen ok regelmatig bij Dell. ;)
Gewoon soms even een weekje wachten met het aanschaffen doet wonderen bij Dell.

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog meer tips aub ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Kijk bij takeitnow.nl hebben ze leuke laptop, bij de top10 (acer nogzoiets met athlon64 3000+ en Nvidia Go5700...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Acer Aspire 5001WLMi

AMD Turion™ 64 processor with up to 1 MB L2 cache, AMD PowerNow!™ Technology and HyperTransport™ Technology support

SiS M760GX chipset

DDR333 memory, upgradeable to 1GB using dual soDIMM modules (der zit 2x256 in voor zover ik weet)

ATA/100 hard disc drive

DVD-Dual Double Layer drive

15.0" XGA TFT LCD with 1024 × 768 pixels resolution
16.7 million colours

SiS M760GX Integrated 3D AGP graphics with up to 64 MB of VRAM, supporting Microsoft® DirectX® 8.0

56K ITU V.92 modem (with international PTT certification), Wake-on-Ring ready
10/100 Mbps Fast Ethernet; Wake-on-LAN ready
Mini-PCI 802.11b/g wireless network connection (manufacturing) option
Acer SignalUp wireless technology support

I/O Interfaces
3x USB 2.0 ports
1 x external display (VGA) port
1x PC Card slot (Type II)
1x Modem (RJ-11) port
1x Ethernet (RJ-45) port
1x speaker/ headphone/ line-out jack
1x microphone/ line-in jack
1x DC-in jack for AC adapter

Power Supply & Battery
ACPI power management supporting Standby and Hibernation modes
65Wh Li-Ion battery pack
Up to 3 hours battery life
2.5 hours quick charge; 3.5 hours charge-in-use
65W AC adapter

Prijs: pricewatch: Acer Aspire 5001LMI (Turion 1.6GHz; 512MB; 40GB; DVD+/-RW; 15" TFT; WXP Home)

[ Voor 4% gewijzigd door Daenney op 14-06-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen ?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Je mag zelf ook wel wat onderzoek doen, en daarnaast... binnen 2 uur kicken is kansloos...

Het is een non-mobile celly.. en een SiS M650.

Met een 3GHZ echte P4, en 512 mb ram haal je 1100 3dmark 200<b>1</b> punten. Je mag blij zijn met je celly en 256 mb ram dat je een game kan installeren, spelen kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kerel.. niet zo ongeduldig

edit:
})

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vraag hier om hulp.. help me dan :( niet afkraken ofzo.. gewoon kijke wat ik nodig heb en aan de hand van dat gaan kijken of jullie iets weten en dan posten... zo moeilijk is het toch niet??

tnx voor de hulp alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31

Piggen

Lekker bakkie

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens. Dan zul je begrijpen hoe dit forum werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Er zijn 2 soorten definities te geven voor het begrip hulp.

1) HELP ik wil veel, het moet niks kosten, en ik wil er niks voor doen, jullie moeten maar alles regelen.
2) HELP ik wil presies dit en dit, ik wil dit bedrag uitgeven, ik weet dat en dat, en ik heb hulp nodig tussen het maken van een keuze uit x-y en z.

Jij bent er eentje van het type 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok dan zal ik laten zien wat ik gedaan heb want ik ben al 2 weken aan het zoeken.. sorry dat ik zo wanhopig reageer :S

DELL Insprion 6000 Performance
Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/emea/products/insp/6000_front_131x145.jpg
- Intel® Celeron® M 350 Processor (1.3GHz, 1MB L2 cache, 400MHz FSB) & shared graphics memory
- 15.4" Wide Screen UltraSharpTM WXGA (1280 x 800) LCD Panel
- 256MB 400MHz DDR RAM (1X256)
- Intel® Media Accelerator 900 Graphics Up to 128MB shared system memory
- 40GB (5.400rpm) IDE harde schijf
- 24x CDRW/24x DVD Combo Drive
- Primaire 6 Cell 53 WHr batterij
- For Celeron M Processors - Intel® ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card
- Paint Shop™ Pro® Basic Edition

683,07 (inclusief verzendkosten)

Acer - Aspire 3002LMI
Afbeeldingslocatie: https://webshop.compuline.nl/images/LX.A5505.231.jpg
- AMD Sempron 2800+
- 40GB HDD
- 256 MB RAM
- 15.4 INCH
- DVD-DUAL

€ 655,51 (inclusief verzendkosten)

FJS Amilo L-7300 - Cel-M340
Afbeeldingslocatie: http://www.vobis.nl/GeneratedImages/182803.jpg
- Intel Celeron M340 1,5 Ghz
- 256 MB RAM (DDR 333)
- 15 Inch
- On-board 64mb videokaart
- 40 GB HDD
- CD/RW + DVD

639 (is in tilburg dus kan ik langs rijden om op te halen.. geen verzendkosten dus)

*rest komt zo !

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Voor dat bedrag zit je in de low budget nieuwe laptops, wat bijna altijd betekend gare onboard videokaartjes.

Ga dan gewoon 2e hands rondkijken, voor 500 euro moet het mogelijk zijn om ergens een Mobile CPU + leuke videokaart te vinden (NVIDIA GeForce4 420 GO of iets anders wat zijn eigen geheugen heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is dat MOBILE gebeuren wel goed of wat ? ik hoorde dat het niets waard was kan dat kloppen ? 2e handse zooi heb ik 2 weke naar zitte zoeke maar is vet moeilijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:17:
is dat MOBILE gebeuren wel goed of wat ? ik hoorde dat het niets waard was kan dat kloppen ? 2e handse zooi heb ik 2 weke naar zitte zoeke maar is vet moeilijk :S
Dan vraag ik af van wie jij dat soort dingen gehoord heb. Mijn 1,4Ghz Pentium-M houd een 2,6ghz Pentium 4 bij. Prestaties zijn niet minder, wellicht alleen op de accu. Maar het is een keuze tussen een lekkere rustige en koude oplossing die lang op de accu meegaat, of een lawaaige warme destop die niet zo lang meegaat op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathlon_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03-2024
wat icey zegt

een mobile processor van 1.5 is ongeveer even snel als een gewone pentium 2.8 ghz
dit komt door de totaal nieuwe aanpak van processorbouw waarbij de gigaherzen minder belangrijk zijn.

ik zou een pentium-m of celeron-m nemen, de videokaart maakt voor cs1.6 en halflife niet veel uit
mijn laptop trekt zelfs gta san andreas nog met een intel extreme graficskaart (vergelijkbaar met een geforce2)

specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
khad vandaag bijna een p4 2,8 ghz... ging net weg ... was anders voor 600 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik zou sowieso eens naar Acer kijken, maken momenteel toch wel een van de meest interessante laptops qua prijs/kwaliteit/prestatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt ben al aant kijke maar volgens mij zoek ik overal waar het JUIST niet moet... iemand tips ? op acer.nl staan geen prijzen en andere winkels zijn volgens mij overdreven duur ofzo.... minimale acer heb ik gezien voor 800 euro :O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt

blizt

Wannabe-geek

http://tweakers.net/pricewatch/?Sortering=Prijs&Cat2=496 al bekeken ...?
Nu zou ik persoonlijk nooit een Acer kopen (gezien de ervaringen die ik hier gelezen heb i.v.m. kwaliteit en garantie), maar ja. Voor dat bedrag moet je misschien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoepzak, imho ben je wel erg lui, en kraak je elke oplossing die hier wordt aangedragen af!

Mijn idee is ook de Dell Inspiron 6000, goede laptop die stevig is en goed uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kraak ze niet af, ik ben veel eisend.. ik respecteer de hulp ook maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou gewoon voor de dell 6000 inspiron gaan. al was het maar omdat ik hemzelf heb en er behoorlijk tevreden over ben.
ik heb hem nu een maandje of 2 en in de actie bij dell gekocht zonder verzendkosten. de acties veranderen elke week bij Dell.
Kwa grafische prestaties moet je geen spectaculaire dingen verwachten met 128 shared onboard, maar ja... wat ben je van plan met het ding? wil je spectaculaire 3D games spelen? koop dan een desktop met een degelijke radeon kaart. in mijn bescheiden visie zijn lap's gewoon niet geschikt om hele zware games te spelen. goed, toegegeven.. er zijn er waarmee dat kan. maar het meerendeel heeft daar toch wat moeite mee. ik gebruik de lap om wireless in de tuin naar de radio te luisteren met winamp, ondertussen te internetten en te mailen. tussendoor speel ik eens een simpel spelletje en dan draait met dank aan de standaard 512 mb ook nog eens het complete office pakket op de achtergrond. en als ik zin heb doe ik ook nog wat videobewerking dank zij de ingebouwde firewire 1394 en wat fotobewerking.
De inspiron heeft standaard een 15'4 " scherm waardoor je ook breedbeeld films normaal kunt bekijken.
inzake de Acers heb ik begrepen dat er een hele nieuwe serie uit schijnt te komen, dus de oudjes moeten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:02:
ik kraak ze niet af, ik ben veel eisend.. ik respecteer de hulp ook maar toch...
Veeleisend kan je niet zijn met dat budget. Jij wil alles voor 500/600 euro!
Je moet gewoon afwachten, goed marktplaats bekijken en er komt echt wel wat voorbij! Je moet alleen niet zo ongeduldig doen. Goude tip: kijk ook eens op http://computer.2dehands.nl; daar staan ook laptops op en de eigenaren zetten hem daar omdat ze niet willen betalen, dat is niet zo'n drukbezochte site als marktplaats en kan je veel meer afdingen, omdat er veel minder vraag naar is.

Zo heb ik 2 jaar geleden daar een omnibook 6100 gekocht voor 450 euro, en het jaar daarop hem precies hetzelfde verkocht voor 535 euro, dat betekent dus dat ik 1 jaar een laptop heb mogen gebruiken _en_ nog eens 85 euro winst heb gemaakt. Ik was 5 weken opzoek, maar heb wel veel bespaard. Heb gewoon geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kheb nu een 2e handse gevonden van acer...

- Acer laptop type Aspire
- Intel Pentium 4 - 2,5 Ghz
- 15" TFT scherm
- DVD / CDRW combodrive
- 3,5" diskette station
- 512 Mb intern geheugen
- 30 Gb harddisk
- 64 Mb videokaart ATI mobility6( gaat niet van het interne geheugen af)
- Intern: 3x USB, Lan 10/100 fast ethernet, S video out , 56K modem, 2x pc card slots, parallelpoort en monitor uitgang.
- Wireless lan card
- Orginele Windows XP home met licentie en virusscanner
- accu wordt de laatste tijd wat minder.
- 2 jaar oud.lager bieden heeft geen zin.

is dit iets ? :)

kan hem voor 550 kopen !

bedankt alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen mobile processor en een accu die achteruit gaat, twee jaar oud dus de videokaart is ook niet meer bij. Sluit niet echt aan bij jouw eisen volgens mij. Goedkoop is tevens duurkoop, een nieuwe accu kost vaak veel geld en daarom zou ik de koop afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Voordeel is dat je een ATI mobility6 erin heb zitten die zijn eigen dedicated mem heeft, dat is wel prettig. Zelfde geld voor het feit dat je een redelijk proc erin heb zitten, echter non mobile en een brakke accu. Voordeel is overigens wel dat je 512 mb ram erin heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk nou zie ik 2 verschillende antwoorden... heb de man gesproken en die zegt dat hij normaal 1,5 uur mee gaat maar nu de accu minder word een 45 minuten tot een uur...

wat heeft dit voor gevolgen op de keuze ???

tnx alvast.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Hoe moeten wij nu weten wat voor gevolgen dat heeft ;). Vind jij 45 min tot een uur acceptabel? Of heb je liever minimaal 2 uur, of 3 of 4, of who knows. Kortom: jouw keuze, is 45 min goed genoeg?

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 15-06-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort en bondig:
niet doen!!
voor dat geld kun je wat beters vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:40:
kort en bondig:
niet doen!!
voor dat geld kun je wat beters vinden.
kan je me dan helpen ? :) ben beetje verward nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt

blizt

Wannabe-geek

Snoepzak, wat wil je nu?
Hoe lang moet ie meegaan op accu bv.?
Kan je budget echt niet omhoog?
Wat heb je zelf verder gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
khad deze :

Acer laptop type Aspire 1400.
Pentium 4 - 2,53 Mhz
15" TFT scherm
DVD / CDRW combodrive
3,5" diskette station
512 Mb intern geheugen
30 Gb harddisk
64 Mb videokaart mobility6( gaat niet van het interne geheugen af)
Intern: 3x USB, Lan 10/100 fast ethernet, S video out , 56K modem, 2x pc card slots, parallelpoort en monitor uitgang.
Orginele Windows XP home en virusscanner en alle orginele instructie boekjes aanwezig.Incl. laptop tas

alleen heb gebeld naar die vent en hij zegt dattie minimaal 600 wil dus ik weet niet wanneer DELL gratis verzending doet maar misschien dat ik dan die van 500 laat opsturen ? kweet niet of die goed is voor gaming ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:47
Nee natuurlijk issie niet "goed" voor gaming. Gare note-book kaart van 64 MB stelt natuurlijk weinig voor. Voor het geld van jou kàn je gewoon niet goed gamen op een laptop.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vast wel... hoor het vaak genoeg hoor.. 2e hands maakt niet uit maar kweet zker dat het wel kan... tis gwoon weten waar het goedkoop en goed is he !

edit:

COMPAQ EVO N620c MOBILE Centrino 1,5Ghz 512MB 40GB 14,1"
DVDCDRW ATI RADEON 32MB 3D videokaart

-COMPAQ EVO N620c
-INTEL MOBILE CENTRINO 1,5Ghz als P4 3,0Ghz
-40GB HDD ATA100 5400RPM
-ATI RADEON9000 32mb 3D videokaart kan alle 3d spellen aan
-256MB extra 256 tegen meerprijs!!!
-14,1"tft zeer scherp beeld
-DVDCDRW BRANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-FIREWIRE
-Fast Infrared
-1x Parallel poort
-2x USB2.0
-VGA(dual view) en SVHS(video) uitgang
-TV-OUT
-56k fax/modem
-10/100 Mbps LAN Ethernet netwerkkaart
-2x PCMCIA TypeII
-AC-DC adapter
-Litithum Ion accu 4,5 uur
-Microphone ingang, headphone uitgang
-Windows XP PRO met licentie
-Werkend te zien
Is 1jaar oud. Heeft standaard 3 jaar garantie dus is hier nog 2 jaar van over.

is dit niets ???

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:12:
vast wel... hoor het vaak genoeg hoor.. 2e hands maakt niet uit maar kweet zker dat het wel kan... tis gwoon weten waar het goedkoop en goed is he ![/edit]
Pff dude :(

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb 3 weken geleden een Fujitsu Siemens Amilo M7400 D gekocht voor 666 euro. Aanbieding bij de MM.

Specs:
Celeron M 1,3 ghz
256mb ram ( 2 bankjes, waarvan 1 bezet met 1 pc2100 256mb dimm)
30gb schijf
Intel 855gme chipset (intel xtreme graphics2)
wireless
infrarood
memorystick/sd/mms poort
15" scherm
cdrw/dvd rom

En het is een best mooie laptop om naar te kijken, vaak vind ik laptops maar lelijk :)
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007LBA38.03.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 23:20

Elektronicanet

Leds do it!

vast wel... hoor het vaak genoeg hoor..

-ATI RADEON9000 32mb 3D videokaart kan alle 3d spellen aan
8)7 Nofi maar een Radeon9000 32 mb is zeg maar niet een van de snelste kaarten voor games :7

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
*klik*

Mijn toekomstige laptop :) 1140 euries (op de site even zoeken op acer en dan de 4102)
Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/photo/00110480.jpg
TM 4102WLMi Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ M 730(1.7GHz/2MB/533MHz), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR II RAM (2x256), 80GB HDD, DVD-Dual Double Layer, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11g, ATI X700 64MB LX.TA505.030

_/-\o_ :P

En met een x700 64 mb kan je een 'beetje' gamen ;) Echte games speel je gewoon niet op een laptop, tenzij je 2000 euro +++ wilt betalen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Maarten L op 22-06-2005 17:30 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Aan de eerste 2 eisen uit je TS voldoen haast alle low-budget laptops.
De derde eis is niet haalbaar voor je budget (zou je zo'n 900 à 1000 euro kosten)
Als het niet de bedoeling is om Windows XP te draaien, kies dan gewoon zo goedkoop mogelijk.
Anders zou ik toch opteren voor een model met 512 Mb geheugen (vb. Acer Travelmate 2355)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:45

Stewie!

Keen must die!

De TS is zo onverstandig geweest een 2e hands laptop te kopen: Opgelicht !!!
vast wel... hoor het vaak genoeg hoor.. 2e hands maakt niet uit maar kweet zker dat het wel kan... tis gwoon weten waar het goedkoop en goed is he !
:X

[ Voor 57% gewijzigd door Stewie! op 20-07-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wel via marktplaats... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 13:54

FongWan

The Stormrider ...

tja, voor een dubbeltje op de 1e rij was het toch ... :/
Hoop voor hem dat ie eruit komt ... maar de reacties die hij hier gaf :X

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LievenD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:02:
Aan de eerste 2 eisen uit je TS voldoen haast alle low-budget laptops.
De derde eis is niet haalbaar voor je budget (zou je zo'n 900 à 1000 euro kosten)
Als het niet de bedoeling is om Windows XP te draaien, kies dan gewoon zo goedkoop mogelijk.
Anders zou ik toch opteren voor een model met 512 Mb geheugen (vb. Acer Travelmate 2355)
... en intussen waren we al 4 weken verder. ;) Zoals al is aangegeven, heeft de topicstart ook niet stil gezeten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.