"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
ja iets meer volt geven he ? lijkt met logisch of de streepjes beter zetten zodat ze op een hogere snelheid ook hun werk goed doen
Beter inkleuren. Ik had hetzelfde na een tijdje. In het begin helemaal niet, maar na een maand op 900 waren blijkbaar de potloodstreepjes verneukt ofzo. Klinkt vaag, maar na opnieuw inkleuren liep'ie weer als een tiet.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Misschien is het een kwestie van inbranden,
m.a.w. het kan zijn dat de processor eerst een tijdje op de eerst hogere frequentie moet "wennen" voordat de ge-etste baantjes op de chip zich hebben gestabiliseerd. Nouja da's de theorie.
Bij mij was hetzelfde aan de hand, duurde gewoon een tijdje en verdween nadat ik een tijdje op 1,85 volt had gewerkt.
m.a.w. het kan zijn dat de processor eerst een tijdje op de eerst hogere frequentie moet "wennen" voordat de ge-etste baantjes op de chip zich hebben gestabiliseerd. Nouja da's de theorie.
Bij mij was hetzelfde aan de hand, duurde gewoon een tijdje en verdween nadat ik een tijdje op 1,85 volt had gewerkt.
Dat probleem had ik ook, je moet even de L7 bruggen inkleuren, zodat hij standaard op 1,85 V boot (in de bios kan je dat weer gewoon op je eigen waarde terugzetten.).
Werkte bij mij perfect.
Werkte bij mij perfect.
~**~
thanks.. dus volgens jullie komt het doordat ze niet goed genoeg ingekleurd zijn ?
en over die L7 bruggen.. hoe moet ik die zetten ? gewoon alles doorverbonden zoals bij de L1 bruggen ?
en over die L7 bruggen.. hoe moet ik die zetten ? gewoon alles doorverbonden zoals bij de L1 bruggen ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ja, kijk anders even op http://www6.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/amd-03.htmlen over die L7 bruggen.. hoe moet ik die zetten ? gewoon alles doorverbonden zoals bij de L1 bruggen ?
~**~
thanks Niels
Pagina: 1