Toon posts:

[garantie] Acer 2012 WLCi

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn backlight van de laptop doet het niet meer.
Nu heb ik al FN-F6 en ge-reboot (tja je probeert alles)

Maar volgens mij is hij stuk. Dus ik denk dan bel ik de de de-laptopper.nl wel even.
Dus ik wil het nummer op zoeken via hun site, blijkt dat hun failiet zijn :?
Ik heb hun vanochtend gemailt via de site, maar nog steeds geen reactie.

Ik word een beetje ongeduldig, mede doordat als het gerantie termijn 1jaar zou bedragen ik nog zo'n kleine maand garantie heb, 27-07-04 gekocht.

Ik zou graag willen weten wat de normale procedure is en wat ik nu verder moet doen,
mochten er meerdere mensen zijn die ook al eens zo iets mee hebben gemaakt.
Dan zou ik graag willen weten wat zo ongeveer de kosten zijn, maar ik ga er van uit dat ik
die niet krijg mededoor dat ik nog binnen het jaar zit.

Mvg, Rudy

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je kan je aanspraak op garantie indienen bij de curator van de-laptopper, bij voorkeur schriftelijk. Of daar ooit nog iets uit voortkomt is geheel afhankelijk van de toestand bij de-laptopper. Misschien dat de curator zover kan komen dat een ander bedrijf de business inclusief garantieverplichtingen overneemt van de-laptopper, maar dat zal je moeten afwachten.

Je kan eens informeren bij de fabrikant van je laptop. Misschien dat die nog iets voor je kan betekenen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm daar kun je wel eens gelijk in hebben want ik ben bang dat ik aan het kortste eind trek bij de laptopper, maar wat raad je me aan?

een mail naar www.acer.nl?

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 19:31

CaDje

Framedrops for life

Acer bellen. De garantie loopt gewoon via hun. Krijg je een UPS mailtje, en ze komen 'm gratis ophalen en later weer langsbrengen.

Verwijderd

Topicstarter
CaDje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:17:
Acer bellen. De garantie loopt gewoon via hun. Krijg je een UPS mailtje, en ze komen 'm gratis ophalen en later weer langsbrengen.
:o Dus ik vandaag gelijk acer gebeld omdat ze 's weekeinds niet bereikbaar zijn, en werd perfect tewoord gestaan en geholpen _/-\o_ zo zo dit is mooi gedaan van acer.

Nu de afhandeling, hopelijk gaat dit op de zelfde perfecte wijze. ;)

*Update Mail van euro_mail at acer-euro.com
di 14-6-2005 16:00 -> Ups arriveert om het paketje op te halen.
wo 15-6-2005 12:20 -> Is gearriveerd bij ons Reparatie Centrum en wacht op herstelling.
ma 20-6-2005 8:09 -> Is hersteld en staat gereed voor verzending.
di 21-6-2005 13:00 -> Ontvangen.

Nou nou, k'denk dat dit toch wel even gezecht mag worden .... strak werk acer _/-\o_

offtopic:
de reden dat ik dit post is omdat misschien mede-tweakers ook een dregelijk probleem krijgen/hebben met hun acer product ... en zich na het lezen van dit/deze topic zich nergens druk over hoeven te maken ;).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 20:39 . Reden: update ]