Ik was laatst op een feest en daar had de DJ naast 2 gewone CD spelers ook een laptop aangesloten waar hij het mixwerk mee deed. Deze had hij dan met een USB kabeltje gelinkt aan een doosje van Creative meende ik die er volgens hem een 'goed' signaal van maakte en dit dan vervolgens met een tulpstekkertje (rood/wit left/right) doorstuurde naar zijn versterker. Ik heb hem dus wel naar de werking gevraagd en welk merk maar vergeten te vragen wat het typenummer is of onder welke naam het bekend staat. Want ik moet binnenkort ook op een feest de muziek verzorgen en dan ga ik ook en pc gebruiken voor het mixwerk en wilde ik daar een doodgewone soundcard voor output gebruiken. Om vervormingen / dof geluid te voorkomen vond ik het idee van een tussenkastje wel handig, alleen kan op de Creative site niet een matchend product ontdekken van wat ik me kan herinneren van die avond.
Heeft iemand een idee wat dit geweest zou kunnen zijn of weet iemand hoe men zo'n boxje noemt (op vergelijkbare producten zoeken
)? Of wellicht mij vertellen dat het helemaal niet zo nodig is er een tussenapparaat bij in te schakelen...
Heeft iemand een idee wat dit geweest zou kunnen zijn of weet iemand hoe men zo'n boxje noemt (op vergelijkbare producten zoeken