Toon posts:

Data kopiëren uit beveiligde map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb hier een PC staan waarvan de Windows installatie niet meer te redden valt. Na een paar jaar te hebben gewerkt dacht ik dat het ook wel eens tijd werd om de PC te formatteren. Echter, er staat een map Mijn Documenten op die ik graag zou willen branden naar CD.

Nu het probleem: ik kan dit niet doen via de PC zelf omdat deze na ong. 3 minuten automatisch wordt afgesloten. Dus ik denk dan haal ik de harde schijf eruit en hang deze in een andere PC als slave en kopieer vanuit daar de data naar een CD. Via documents and settings krijg ik echter geen toegang tot de gebruikers map. Ik kan alleen in de administator map komen maar daar staat niets in. Weet iemand raad?

Ik heb al geprobeerd te zoeken maar ik weet niet goed welke termen ik moet gebruiken.

Alvast bedankt!

Edit: het betreft een NTFS harde schijf die is opgedeeld in twee delen (10GB en 110GB).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 17:17 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoeken op take ownership

[rml][ WinXP] my documents ontoegankelijk na reinstall *[/rml]
F_J_K schreef op zaterdag 11 januari 2003 @ 16:47:
Je wilt take ownership doen.

Zie ook veel eerdere topics trouwens;
[rml][ XP] Kan niet meer bij files. Dir is locked[/rml]
[rml][ XP] Geen toegang NTFS partitie na herinstallatie?[/rml]
[rml][ WinXP] Na installatie Access denied op D:[/rml]
[rml][ XP] Als beheerder Program Files niet in?[/rml]
Enz enz. Zie de WOS FAQ als je take ownership standaard niet kan doen :Y)
edit:
Te vinden door bijv. te zoeken binnen enkel WOS op mijn documenten ontoegankelijk

Ik pas je topictitel even aan, deze zegt helemaal niet over welk probleem je nu eigenlijk hebt :+

[ Voor 56% gewijzigd door Noork op 10-06-2005 17:18 ]

• JanWillem32
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-12-2025
Betreft dit "automatisch afsluiten" dat rare windows venster met dat wiitte kruis in een rode cirkel?
Dan kan je gewoon "shutdown -a" uitvoeren om het te stoppen.
Misschien lukt het dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Aah, zo simpel. Dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden.. Bedankt hoor voor de tips, ik kan weer verder!