Bitcomet maakt internet dood ( linksys wrt54g)

Pagina: 1
Acties:

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 13:58
Hi,

Gister was dit probleem er niet. Ik heb een draadloos router van linksys wrt54g voor m'n laptop en voor m'n pc, zodat ik m'n internet kon delen en draadloos op m'n laptop. Gister heb ik even een paar ports open gemaakt ook voor de torrents. Ik heb toen bitcomet aangelaten en ben gaan slapen. Wil ik vandaag op me laptop heb ik geen internet of beperkte internet moeglijkheden. Ik haal m'n modem stekker eruit enzo, heb ik internet doe ik me pc aan om verder down te loaden heb ik geen internet op m'n laptop en pc. Of heeeeeeeel traag internet. Daarna beperkte netwerk mogelijkheden.

Ik vind dit zo vreemd, omdat voordat ik geen router had ik gewoon torrents kon downloaden zonder internet beperkingen. Of ik kon downloaden maar dat pagina's niet voor de helft laden, zoals wat nu gebeurt.

Of ik denk dat komt omdat m'n router teveel verbindingen te verwerken krijgt? Zo ja, kan ik deze limiet overschrijden?

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 10-06-2005 16:51 ]

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:24
ik had precies hetzelfde probleem met een bedrade ZyXEL router, zodra ik bitcomet startte klapte de internetverbinding eruit. het omlaag zetten van het maximum connecties in bitcomet bood geen uitkomst. uiteraard had ik alle juiste poorten geforwarded, bovendien werkte azureus daarvoor ook prima als bittorrent client. uiteindelijk ben ik op ABC [Yet Antother Bittorrent Client] overgestapt en het probleem was verholpen en ik behaalde nog wel de maximumsnelheden van mijn internetabonnement

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Verwijderd

Welke BitComet versie heb je? Er was laatst een patch voor geloof ik. Ik weet uit mijn hoofd niet of dit ook dit verholp, maar het valt allicht te proberen :)

• Cabo
Ik heb bitcomet geupdate van 0.58 naar 0.59 maar dat heeft helaas niet geholpen :'(
Gebruik nu tijdelijk ABC en m'n internet is gewoon vloedjes zoals 't hoort.

Bedankt :P

• Cabo
Wil toch even zeggen, dat die bitcomet toch nog is gelukt! Was het even zat met abc, dat ik even weer bitcomet probeerde en het werkte gewoon 8)7.

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
In ons studentenhuis (dit is al de duuzendste keer dat ik het vertel, maar goed :) ) merk je het meteen wanneer iemand bittorent gebruikt. Gebruiken twee mensen het, dan wordt het internet serieus traag en klapt het er soms helemaal uit.
We hebben een interl.nl.net 8mbit verbinding plus een router die in bridged-mode draait.
Ik vind bittorent echt een ***-protocol want het vreet teveel resources weg. Ik heb verscheidene oplossingen geprobeerd, maar geen enkele is opgewassen tegen het geweld van Bittorent. Dus ik denk, zolang je bitcomet blijft gebruiken dat je deze problemen houdt.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Pagina: 1