Map verdwenen op externe HD

Pagina: 1
Acties:

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 09:15
Ik zit met het volgenden. Ik heb een maxtor 6y120po Hard disk. Die heb ik ingebouwd in een Hard Disk Casing. Deze externe hd gebruik ik dus puur als opslag voor bestanden. Ik had alles onderverdeelt in 3 mapen in een zit 500 mb, een zit 10 gig en dan had ik nog een map waar ongeveer 100 gig in zat.

Een eens kon ik de map waar 100 gig in zat niet meer in hij zij dat deze opnieuw geformaterd moest worden. Nadat ik deze op fouten had gecontroleerd en de stom er hele maal afhad gehaalt kon ik er op eens weer in.
2 dagen later weer het zelfde alleen nu is na dat ik de hd op fouten had gecontroleerd is een eens de map totaal verdewenen!!! En ik krijg het niet voor elkaar om hem terug te krijgen.

Ik draai xp.

Verwijderd

ik zit hier met hetzelfde probleem, alleen heeft iets of iemand ervoor gezorgd dat mijn hardeschijf zo een puinhoop is dat hij niet meer wou starten. Mappen waren bestanden geworden, en de inhoud???

Ben nu al een flinke poos scandisk aan het laten draaien, en ik hoop dat hij nog iets van mijn bestanden kan terug vinden.
Gaat voornamelijk om mijn emails uit outlook, want die hebben emotionele waarde (beetje maar).

Ik heb een dualboot -> Win98SE/WinXP en was werkte in XP toen deze problemen begonnen.
Zelfde dingen als de topicposter alleen bij mij was het mijn C schijf (en nog een partitie van dezelfde schijf).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 18:28 ]

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verder niks doen qua deleten of spul erop zetten, een recoverprogramma erop laten werken en bidden. Ik heb zo'n mooie laptop die externe schijven corrupt maakt door contact te verbreken, echt verschrikkelijk gevoel als alles weg is.

[ Voor 42% gewijzigd door BARACUS op 10-06-2005 18:34 ]

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-02 21:42

Surkow

$µr|{0w

Misschien heb je hier iets aan:

OM FAQ / Beleid/ data terug

Hierin staat wat je moet als je data verloren gaat. Helaas is bij elke recovery poging met programma's mijn data niet hersteld (na format). Misschien is het bij jou wel mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Surkow op 10-06-2005 18:40 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 09:15
Surkow schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:37:
Misschien heb je hier iets aan:

OM FAQ / Beleid/ data terug

Hierin staat wat je moet als je data verloren gaat. Helaas is bij elke recovery poging met programma's mijn data niet hersteld (na format). Misschien is het bij jou wel mogelijk.
ik heb dat idd gelezen en ik heb nu 1 recovery programma gedraait maar het heb niet gewerkt :( straks nog maar een proberen. Ik ben er wel achter gekomen dat alles er nog wel is in een soort found.001 mapje wat niet zichtbaar. Dus nu heb ik de goeden hoop dat ik alles weer terug kan krijgen.

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-02 21:42

Surkow

$µr|{0w

MOL-20.000 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:54:
[...]

ik heb dat idd gelezen en ik heb nu 1 recovery programma gedraait maar het heb niet gewerkt :( straks nog maar een proberen. Ik ben er wel achter gekomen dat alles er nog wel is in een soort found.001 mapje wat niet zichtbaar. Dus nu heb ik de goeden hoop dat ik alles weer terug kan krijgen.
Heb je alles nog kunnen herstellen?

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Verwijderd

Ik niet in ieder geval, mijn data lijkt overleden :(

Ik laat WinXP niet nog een keer een zelfmoordaanslag plegen, linux voor mij.
Pagina: 1