Toon posts:

netwerkprobleem met UPC / bArt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb een Kabelabonnement bij UPC.
De laatste dagen heb ik een vreemd verschijnsel:

om de 10 minuten wordt mijn verbinding verbroken. Hier merk ik niets van als ik niet zit te surfen. Alleen het surfen en mail ophalen lukt dan niet meer. (aan de mail merk ik dus dat telkens na ongeveer 10 minuten dat ik online ben / opnieuw opgestart ben offline raak).

Wel kan ik dan nog NetMeeten!!!

Weet iemand wat dit kan zijn? Of ligt het weer eens aan UPC??

Ik heb net mijn systeem opnieuw geinstalleerd, maar op mijn oude systeem had ik precies hetzelfde probleem.

Patrick

Verwijderd

Weet je zeker dat je internet verbinding weg is. Het lijkt er meer op dat de mailserver of verbinding naar de mailserver toe prut is!?

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 02:19 schreef FourEyes het volgende:

.....Hier merk ik niets van als ik niet zit te surfen. Alleen het surfen en mail ophalen lukt dan niet meer......
:?
dan merk je het toch?????
of mis ik hier iets?

I wish I had a cool signature like everybody else

Verwijderd

De laatste 2 weken heb ik elke keer als ik Outlook open 'no internet connection available' met dan de keuze 'try again' of 'work offline' ...als ik de laatste kies komt de mail alsnog binnen :* ...het grootste probleem is dat autoupdate van o.a. MediaPlayer niet meer werkt omdat ie denkt dat ik offline ben...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
heb het ook ooit gehad, om de 10 a 15 minuten geen internet meer, kon WEL berichten vanaf icq ontvangen maar niet versturen. zo'n gast kwam met zn laptopje langs en kon wel normaal op internet komen ( dus langer dan 10 a 15 mins ), er kon misschien een korrupt bestand in windows zitten, wij dus formatteren, daarna nix geen last meer gehad ervan

misschien voor jou ook een mogelijkheid?

-

Verwijderd

[add info] bij UPC/Chello [/add info]
Pagina: 1