Ik heb een paar dagen terug een 'apt-get dist-upgrade' gedaan waardoor er van alles werdt geupdate (
) maar toen heeft hij ten eerste allemaal packages weggegooid en er weer een standaard install van gemaakt (vervelend maar deels opgelost) maar ik kreeg ineens allemaal mails van vrienden dat de webmail eruit lag...
Het probleem is duidelijk, exact hetzelfde als deze:
SquirrelMail met MD5 passwords
Het probleem is opzich duidelijk, 'plain-text' logins zijn niet meer mogelijk maar ik kan nergens oplossingen vinden hoe ik dit weer aan kan zetten, en ik kan ook GEEN configs ergens vinden of dan wel hulp op Google die werkt.
Wie heeft dit probleem eerder gehad en weet hier de oplossing voor, of weet alleen de oplossing?
Het probleem is duidelijk, exact hetzelfde als deze:
SquirrelMail met MD5 passwords
Maar het is "NOT-SUPPORTED" door SquirellMail/mijn install, ik heb SSL etc. geprobeerd maar tot nu toe werkt dat niet. Andere imapd server werkt ook niet (courier) want dan kan ik ineens niet meer inloggen...ERROR:
Bad request: The IMAP server is reporting that plain text logins are disabled. Using CRAM-MD5 or DIGEST-MD5 authentication instead may work. Also, the use of TLS may allow SquirrelMail to login. Please contact your system administrator and report this error.
Het probleem is opzich duidelijk, 'plain-text' logins zijn niet meer mogelijk maar ik kan nergens oplossingen vinden hoe ik dit weer aan kan zetten, en ik kan ook GEEN configs ergens vinden of dan wel hulp op Google die werkt.
Wie heeft dit probleem eerder gehad en weet hier de oplossing voor, of weet alleen de oplossing?
Intentionally left blank.