Toon posts:

Mail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met mijn e-mail.

Als ik achter mijn computer zit en iemand stuurt mij op dat moment een email dan kan ik die rustig ontvangen. Maar als de computer uitstaat en iemand stuurt mij dan een mail dan heb ik een probleem. Als ik de computer aanzet nadat iemand mij een mail heeft gestuurd en ik wil die ophalen dan komt ie gewoon niet binnen. Heeft iemand enig idee waar dat aanligt? Ik kom er zelf echt niet en helpdesk is ook niet al te behulpzaam!! Moet gewoon hele dag mijn computer aan laten staan wil ik alle email ontvangen die ik krijg. Dus als ik computer uit heb en iemand stuurt mij op dat moment mail kan ik die niet op een later tijdstip binnen halen!!!

Hoop dat iemand mij kan helpen! 8)7

Groet,

Allard

Verwijderd

Draait op die pc een mailserver dan :?

Met deze info kunnen we denk ik niet zoveel erover zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb gewoon een account bij XS4ALL en daar haal ik mijn mail vandaan.

Ik doe mijn computer aan ik ga naar mijn mailprogramma en ik check of er mail is. Nope er is geen mail terwijl veel mensen zeggen dat ze mij mail gestuurd hebben.

Gaan we dit testen en ik heb de computer aan dan komt de mail gewoon rustig binnen. Zet ik de computer uit en ze sturen mij mail dan zegt het programma dat er geen nieuwe mail is als ik de computer weer aanzet.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 15:29 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
staat die mails die je zou moeten ontvangen wel in je secure webmail? vriendin van me pa had dit eergister ook, en ook geen mail in de secure webmail. controleer dit even. ik weet niet hoe het afgelopen is

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan moet je vader even zijn wachtwoord veranderen. Gisteren uur met xs4all gebeld en na het veranderen van het wachtwoord (vraag me niet waarom) was het gefixt.

Als je dan even tien minuten wacht je comp aanzet en dan mail checkt, krijg je zo'n schermpje waarin staat wachtwoord onjuist. Daarin moet je even het wachtwoord veranderen. Opeens is het dan goed! Vreemd maar waar...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 11:44 ]

Verwijderd

* niet meer nodig *

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 11:47 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Mhh, post editten als ik aan het replyen ben...durf je wel :P
Wat hier stond is dus ook niet meer nodig...

[ Voor 76% gewijzigd door Brede P op 11-06-2005 11:49 ]

Pagina: 1