Als ik wil capture van mijn video camera naar mijn pc d.m.v. een svideo kabel en een willekeurig programma kan dit alleen in zwart wit
Ik wil natuurlijk kleur hebben maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb al van alles geprobeerd drivers andere camera maar het lukt niet. Via de webcam is het wel in kleur. maar dat is ook wel logisch...
Ik heb de volgende tv/capture card:
Hauppauge WinTV-PVR-150MCE
Zoals gezegd staat deze via s-video op de pc en met movie maker wil ik het overzetten.
Ik krijg ook beeld te zien en kan ook capturen alleen is het dan zwart wit zeg maar!
Ook als ik het via de gele witte en rode kabels doe blijft het zwart wit.
Ik heb ook even een sreenshot gemaakt met info waaraan ik denk dat het ligt maar ik kan er niks mee, zie plaatje:

Je ziet dat ik niet kan instellen kleur inschakelen.
Ik heb de volgende drivers geïnstalleerd:
http://www.hauppauge.com/pages/support/support_mce.html
En het zo gedaan zoals er staat dus uitgepakt alle andere drivers eraf en reboot, nieuwe hardware drivers erop via zelf kiezen. Maar dan kan ik geen kleur.
;{ !!!PLZ HELP!!! ;{
Ik wil natuurlijk kleur hebben maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb al van alles geprobeerd drivers andere camera maar het lukt niet. Via de webcam is het wel in kleur. maar dat is ook wel logisch...
Ik heb de volgende tv/capture card:
Hauppauge WinTV-PVR-150MCE
Zoals gezegd staat deze via s-video op de pc en met movie maker wil ik het overzetten.
Ik krijg ook beeld te zien en kan ook capturen alleen is het dan zwart wit zeg maar!
Ook als ik het via de gele witte en rode kabels doe blijft het zwart wit.
Ik heb ook even een sreenshot gemaakt met info waaraan ik denk dat het ligt maar ik kan er niks mee, zie plaatje:
Je ziet dat ik niet kan instellen kleur inschakelen.
Ik heb de volgende drivers geïnstalleerd:
http://www.hauppauge.com/pages/support/support_mce.html
En het zo gedaan zoals er staat dus uitgepakt alle andere drivers eraf en reboot, nieuwe hardware drivers erop via zelf kiezen. Maar dan kan ik geen kleur.
;{ !!!PLZ HELP!!! ;{