Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb voor mijn Pioneer KEH-P7600R met multi-cd wisselaar een CD-RB20 RCA to IP-bus interconnector gekocht.
Ik wil namelijk mijn DVD speler aansluiten op de radio en mijn wisselaar behouden.
Nu heeft het kastje 4 draden:
Mijn probleem zit dus bij die 2 gele kabels.
In de handleiding staat het volgende:
Over de kabel met zekering:
Over de kabel zonder zekering:
En daar snapte ik het niet meer.... Als ik het zo lees, dan moeten op beide kabels dus een vaste +
Maarrrr.. op de kabels zelf hangt ook een labeltje.
Op de kabel met zekering:
Op de kabel zonder zekering:
Voordat ik ga aansluiten, lijkt het me logisch dat ik voormezelf een idee heb van HOE het aangesloten moet worden, maar op dit ogenblik ontgaat mij dat even.
Heeft iemand van jullie een idee, of heeft iemand het apparaat zelf in gebruik en heeft die persoon tips?
Alvast bedankt!
Ik heb voor mijn Pioneer KEH-P7600R met multi-cd wisselaar een CD-RB20 RCA to IP-bus interconnector gekocht.
Ik wil namelijk mijn DVD speler aansluiten op de radio en mijn wisselaar behouden.
Nu heeft het kastje 4 draden:
- De IP-bus kabel
- een massa kabel
- een gele kabel met zekering
- een gele kabel zonder zekering
Mijn probleem zit dus bij die 2 gele kabels.
In de handleiding staat het volgende:
Over de kabel met zekering:
code:
1
2
| Yellow To a terminal always supplied with power regardless of ignition position. |
Over de kabel zonder zekering:
code:
1
2
| Yellow Connect to Multi-CD unswitched power supply. |
En daar snapte ik het niet meer.... Als ik het zo lees, dan moeten op beide kabels dus een vaste +
Maarrrr.. op de kabels zelf hangt ook een labeltje.
Op de kabel met zekering:
code:
1
| + battery |
Op de kabel zonder zekering:
code:
1
2
| + battery OUTPUT |
Voordat ik ga aansluiten, lijkt het me logisch dat ik voormezelf een idee heb van HOE het aangesloten moet worden, maar op dit ogenblik ontgaat mij dat even.
Heeft iemand van jullie een idee, of heeft iemand het apparaat zelf in gebruik en heeft die persoon tips?
Alvast bedankt!