[XP] Taakbalk doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:47
Ik heb twee browser windows open waarvan 1 achter de ander staat. Als ik nu wil switchen door op die window in de taakbalk te klikken begint ie oranje te knipperen (zoals ook gebeurt als je een nieuw bericht binnenkrijgt in een geminimaliseerd msn chat window) maar er gebeurt niets. Als ik nog een x klik minimaliseerd het achterliggende window. Pas bij de derde x klikken maximaliseerd de window en krijg ik het te zien.

Dit gebeurt met IE en Firefox windows maar ook gewoon met programma's die achter een andere window staan.

Ik weet niet waar dit gedrag vandaan komt maar het was er plotseling.

Afbeeldingslocatie: http://www.suichies.com/atc/atc23.php?url=http://poeder.org/data/desktop.JPG
Zo ziet het eruit als ik op een window in de taakbalk klik. Ze beginnen oranje te knipperen maar komen niet gelijk naar voren.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gevonden via google misschien helpt het.

* Go to Start > Control Panel
* go to Apperance and Themes
* go to Folder Options > General Tab
* under the browse folder as follows, click open each folder in its own window
* confirm with OK

you have also option 2:
Go to My Computer
then from the above menu bar, select Tools > Folder Options > General Tab >
* under the browse folder as follows, click open each folder in its own window
* confirm with OK

☻/
/▌
/ \

• Polster
Nope heeft niet geholpen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heb je al eens geprobeerd om bij de opties van de taakbalk wat te veranderen of het dan werkt?

Edit: Iemand op google had ook een probleem met z'n D-Link wireless programma, als je die hebt maar eens uitschakelen.
Edit2: Prevent applications from stealing focus is ook nog iets om naar te zoeken.

[ Voor 58% gewijzigd door Kixtart op 10-06-2005 14:39 ]

☻/
/▌
/ \

• Polster
Na een beetje gerommeld te hebben met de taakbalk instellingen maar uiteindelijk niets belangrijks te hebben gewijzigd en na een paar reboots werkt alles nu wel normaal....erg vreemd. Kijken of ie het goed blijft doen want het probleem speelde al een aantal dagen. Ik probeer met wat testen of ik het probleem weer kan reproduceren.

Thx.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Al gescand op spyware, want dat wil ook nog weleens de gekste dingen met je IE uithalen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Polster
Na een run met Hitman Pro geen spyware gevonden. Kixtart heeft misschien een goed punt met 'stealing focus'. Ik hou het in de gate maar op het moment werkt alles weer gewoon, wonder boven wonder :)

Ik heb trouwens geen D-link maar wel USR wireless utility. Redelijk brakke software is dat maar ik zou het toch wel vreemd vinden als dat er iets mee te maken heeft.

Verwijderd

Al eens in Tweakui http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx gekeken onder General, Focus?
Probeer eens "Flash taskbar button until I click on it".

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bij mij wordt dit veroorzaakt door Office 2003, als Outlook naar de systray is geminimized :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1