[premiere pro] project inladen op andere pc wil niet

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik heb met Adobe Premiere 1.5 een project gemaakt wat ik nu op een andere pc wil bekijken/bewerken en exporteren. Dus ik heb alle bestanden die ik geimporteerd had in dat project gebrand en ook het projectbestand. Maar nu wil ik hem hier op me andere pc openen en geeft hij de volgende error.

"The project could not be loaded, it may be damaged or contain outdated elements"

Nou ja goed ik denk misschien is die beschadigd maar dat was niet het enigste project wat ik mee had genomen, maar ze zijn dus stuk voor stuk allemaal dezelfde error.

Het softwarepakket is exact hetzelfde op beide pc's.

Configuraties:

PC1 (hier heb ik het project op aangemaakt en ook op gebrand)
Amd Athlon XP2700+
Abit NF7-S rev. 2
Hercules Ati 9700 Pro
2 x 512 MB Corsair Twinx
2 x 80 GB Maxtor in Raid 0

PC2 (een dell-laptop waar die dus niet op wil laden.)
Intel Centrino met:
Intel Pentium M 1500 Mhz.
512MB geheugen
Nvidia Geforce FX Go5650
80 GB schijf.

Ik heb bij Adobe gekeken maar niks, hier op GoT ook niks en google wist het ook niet.

Dus misschien iemand van jullie?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je na het terugzetten van de bestanden op de andere PC, wel het vinkje 'alleen-lezen' weggehaald?

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Dat vinkje stond er sowieso niet.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:00
Staan alle files wel in exact dezelfde mapstructuur. Want in het projectbestand wordt geloof ik alleen gelinkt naar waar een bepaalde file op de hardeschijf te vinden is (bijv. C:\Documents and Settings\user\Mijn documenten\Downloads\liedje.mp3). Als je het overzet op een andere comp. kan ie ze dus niet meer op die plek vinden tenzij je exact dezelfde file-locatie hebt aangemaakt.

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Dat klopt, maar wat Premiere dan doet is vragen waar de file nu is en dan kan je er zelf naar browsen om aan te geven waar het bestand is.

Het is niet de eerste keer dat ik een project meeneem maar wel de eerste keer dat dit me gebeurd.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 18:57
dat probleem had ik ook. Het kwam omdat ik het project in Premiere Pro 1.5 had gemaakt en vervolgens in Premiere Pro 1.0 wilde bekijken. dat werkte dus niet... Toen ik een updrade van 1.0 naar 1.5 deed op die andere machine werkte het wel.
Pagina: 1