Toon posts:

Antec SX830 ,waar te koop? behalve ned-cool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet waar dit kast nog te koop is?

behalve bij ned-cool.

Verwijderd

www.bonchic.nl heeft er een die precies hetzelfde is alleen een andere voeding en geen coolers. Ik heb al eeen mailtje gestuurd om te bragen of het een antec kast is. Nog geen antwoord gekregen.

Verwijderd

Hey, da's toevallig! :)

Wilde net een topic gaan openen of deze Antaec SX830 Workstation een beetje goeie kast is, ik wil nml voor het eerst een complete pc gaan bouwen en moet daarom een nieuwe kast hebben en ik moet goed spul hebben dus vandaar :7

Mensen met ervaringen met deze kast ?

Greetz, Stefke

Verwijderd

Mijn broertje (Alchemy)heeft al zo'n kast nl. de SX-1030. Die is precies hetzelfde, maar heeft alleen een ander frontje en een extra HD-bay. Kast is verder erg goed.
Mooi afgewerkt, je kunt overal goed bij doordat de HD-bays eruit gehaald kunnen worden. Kortom: gewoon een superkast.
Alleen vind ik dat deurtje niet praktisch
vandaar wil ik de SX-830.
Zie www.antec-inc.com voor meer info

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 12:21 schreef Wampie het volgende:
Mijn broertje (Alchemy)heeft al zo'n kast nl. de SX-1030. Die is precies hetzelfde, maar heeft alleen een ander frontje en een extra HD-bay. Kast is verder erg goed.
Mooi afgewerkt, je kunt overal goed bij doordat de HD-bays eruit gehaald kunnen worden. Kortom: gewoon een superkast.
Alleen vind ik dat deurtje niet praktisch
vandaar wil ik de SX-830.
Zie www.antec-inc.com voor meer info
Hey, bedankt voor de info! Ik ga deze kast ook bestellen. Heb er nu inmiddels al zoveel over gelezen. Vooral die Review van Technet is wel aardig om te lezen. Die Antec kast is gewoon top! 8-)

Stefke

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Om antwoord te geven op de vraag. Bij is nergens anders te koop dan bij ned-cool. (informatie komt van antec-europe) Het kan zijn dan je zo'n kast ook ziet bij een andere zaak maar dan gaat het meestal om een kast met een mindere voeding. De antec voedingen zijn zeer goed, dus ik zou gewoon voor de kasten van ned-cool gaan. Hmmm... al zou ik er zelf een enermax 540 in willen hebben zitten..

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor al jullie reacties jongens, ga gewoon bij ned-cool halen, super kast :)

Verwijderd

sluit ik me helemaal bij aan 8-)
Pagina: 1