Toon posts:

A70 Stof onder display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn a70 gaan verkopen om een ixus 40 aan te schaffen. Het probleem is dat er nogal wat stof onder het display zit, waardoor de waarde flink omlaag gaat.
Ik heb gezocht in andere topics, maar de meeste mensen hebben hun camera opgestuurd ter reparatie. Dit is voor mij niet echt een optie omdat ik geen garantie meer heb en er eigenlijk ook geen geld meer aan uit wil geven.
Is er misschien een mogelijkheid om het glaasje los te 'wippen' en het stof te verwijderen? Of is het glaasje dan niet meer te gebuiken?

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb ook de stof onder het display weggehaald. Maar dat is wel een rot werk hoor. Ik had op internet ergens een soort van bouwtekening van de camera gevonden. Daar stondden alle schroefje etc op. Als je die da loshaalt dan moet de achterkant er zo vanaf te halen zijn. Let wel op dat er veel schroefjes zitten op "verstopte" plekken. Die soort van bouwtekening moet wel staan in het a60/a70/a75 topic.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-02 16:56

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Ik weet niet of ik graag een camera zou kopen waarvan ik zie dat ie open geschroefd is. Ik heb dan liever een camera met stof voor het display.

Verwijderd

Ik heb mijne eergister verkocht voor 165 euro, met 32 mb compact flash :)

Hij was al beschadigd op sommige stukken, verf was van de knopjes, maar toch goed verkocht :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:08:
Ik heb mijne eergister verkocht voor 165 euro, met 32 mb compact flash :)
Hij was al beschadigd op sommige stukken, verf was van de knopjes, maar toch goed verkocht :D
/me denkt: omg, mijn is onbeschadigd +256mb, wat zou ik hier voor terug krijgen
Cassettebandje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:05:
Ik weet niet of ik graag een camera zou kopen waarvan ik zie dat ie open geschroefd is. Ik heb dan liever een camera met stof voor het display.
Als je het op de juiste mannier doet zie je niet dat het camera is open geschroefd. Aan de andere kant: als je weet dat je het niet op de juiste mannier kunt doen (heb je het juiste gereedschap?) dan zou ik er ook niet aan beginnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:10 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Modbreak:vraag / aanbod doen we dus niet op GoT FaceDown ;)
<!-- Mail me even wat je voor die A70 wilt hebben incl stof onder het display. :P thijs (at) ospeldijk (punt) nl -->

[ Voor 26% gewijzigd door Remy op 10-06-2005 14:33 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Pawel, je moet dus hem verkopen aan iemand die er weinig verstand van heeft :P

Ik heb mijne eerst goed schoongemaakt, meer kan je ook niet doen lijkt me?

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de reply's denk dat ik het maar zo laat dan.

@ binne: Hoe heb jij in hemelsnaam dat ding kunnen verkopen voor 165, ik heb hem aangeboden met 512 geheugen tasje batterijen en vanalles en nog wat maar geen hond die reageert.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Honden zitten meestal ook niet achter de pc >:)

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm is erg makkelijk weg te halen hoor :+

Hier mijn uitleg:

http://213.10.101.199/Upload/E18/E18.htm

(en ja hij was een tijdje offline maar is weer online)

[ Voor 22% gewijzigd door Micha op 10-06-2005 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
micdis bedankt,

Het is mij gelukt, opzich niet heel moeilijk maar je moet wel zorgen dat je het juiste gereedschap hebt. Iedereen bedankt voor de reply's.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 18:34

Garrett

Watercooler

Het kunststof glaasje zit vast met dubbelzijdige tape, voorzichtig met een stanleymesje of een heel klein schroevendraaiertje het glaasje loswippen (op diverse plaatsen!) is genoeg ;)

I love watercooling

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

J-Ro wil je me ff mailen op thijs (at) ospeldijk (punt) nl over die cam. :)

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1