isdnkrt en netwerkkrt zonder probleem naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hallo,

Heeft iemand ervaring met het naast elkaar in de computer hebben van een netwerkkaart (3C905B-TX) en een isdn kaart van Dynalink?
Zijn er veel conflicten te verwachten?
Ik ga de netwerkkaart van 3com installeren voor adsl, maar wil mijn isdn kaart er niet zomaar uitgooien.

groet, Luc

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ze zullen geen problemen geven. Ik heb precies dezelfde kaarten langs elkaar in mijn systeem gehad.

Wat wel kan zijn is een IRQ conflict of zow, maar dat ligt niet aan de kaarten...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarom be je hier bang voor? Elke kaart die je bij je compu propt kan een probleem geven. Je videokaart kan net zo goed met je ISDN kaart conflicteren, dus gewoon proberen. Meestal zijn er geen problemen.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
thanx
Ik vroeg het omdat ik voorheen een oude Farallon netwerk kaart had, die verhinderde dat ik er vervolgens de dynalink isdn kaart naast kon zetten. Het was altijd kiezen tussen die twee, device manager wilde ze niet tegelijkertijd herkennen.

Verwijderd

ik heb een dynalink isdn kaart en die werkt samen met een intel pro 100b 10/100 nic geen conflicts of zo en allebij op irq 11