Toon posts:

Realtek High Definition Audio Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist GTA: San Andreas gekocht en na elke 5 minuten spelen start de computer opnieuw op. De computer geeft de schuld aan Realtek High Definition Audio dus ik heb een driver gedownload, weet niet of dat de goede was maar het werkte nog steeds niet. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Alvast Bedankt,
Eke Bosman

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Hoe bedoel je cd PC geeft de schuld aan...

Wat voor foutmelding krijg je? Weet je zeker dat je CPU niet te warm wordt? Heb je al eens geprobeerd in het menu een andere geluidsdriver te selecteren (als het goed is kan dat).

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het wil veranderen, waar dan? Waar is het menu? De computer zegt dat een fout is van Realtek High Definition Audio, verder heb ik geen details. :(

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:36:
De computer zegt dat een fout is van Realtek High Definition Audio, verder heb ik geen details. :(
Kan de computer praten dan:? Waar en hoe zegt de computer dat het niet goed zit, en wat is precies de foutmelding?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
De volgende bestanden zijn aan het foutrapport toegevoegd:
C:\DOCUME~1\Eke\LOCALS~1\Temp\WERadc3.dir00\Mini061005-01.dmp
C:\DOCUME~1\Eke\LOCALS~1\Temp\WERadc3.dir00\sysdata.xml

Handtekening van de fout:
BCCode : 19 BCP1 : 00000020 BCP2 : 8539A000 BCP3 : 8539A140
BCP4 : 0A280000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

Het is elke keer als ik in CJ's huisje kom, dat is een savepoint voor mensen die GTA: San Andreas niet kennen.
Er is geen oplossing beschikbaar: u wordt aangeraden om uw versie van Realtek Audio Driver bij te werken

Bedankt voor het verzenden van een foutenrapport.

Beschrijving van het probleem

Er is een fout op de computer opgetreden waardoor Realtek Audio Driver niet goed meer werkt. Realtek Audio Driver wordt gemaakt door Realtek Semiconductor Corp.

Oplossing van het probleem

Er is geen oplossing voor het specifieke probleem beschikbaar, maar Realtek Semiconductor Corp heeft aan Microsoft gemeld dat een nieuwe versie van Realtek Audio Driver beschikbaar is. De nieuwe versie lost mogelijk het gerapporteerde probleem niet op, maar Realtek Semiconductor Corp raadt aan dat u deze versie installeert. Klik op de onderstaande koppeling voor meer informatie over deze update.

http://www.realtek.com.tw/
Dat heb ik gedaan maar weet niet of ik de goede driver heb gedownload.

Sommige zeggen dat ik DirectX moet verminderen van 9.0c naar 9.0b, is dat een verstandige keus en waar kan ik 9.0b dan downloaden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 11:00 ]

Verwijderd

Een probleem met hardware kan worden veroorzaakt door een te warme PC. Een te warme PC maakt rekenfouten die vervolgens andere hardware niet juist aansturen. De temperaturen controleren kan dus geen kwaad. Daarnaast zou je even op de site van de softwareleverancier kunnen kijken of er een patch beschikbaar is. Vaak vind je daar ook een forum met allerlei ervaringen. Mensen met hetzelfde probleem zul je daar dus wel vinden.evenals oplossingen..
Pagina: 1