Palm synchroniseren met Exchange over terminal sessie? *

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik wil proberen een palm tungsten T5 te laten sychroniseren met de exchange server zonder dat er outlook is geinstalleerd op de computer.
Het zit namelijk zo: Er wordt hier gewerkt op een kalen windows 2000 computer die tijdens het opstarten gelijk een terminal sessie opend, het werken doet men hier dus op de terminal server en niet locaal.

Is mijn gedachte eigenlijk ook wel de juiste om locaal de palm software te installen en dan rechtstreeks met de exchange te synchroniseren. Of kan dat beter anders? Er zijn vast een hoop knappe koppen hier die dit soort problemen wel vaker zijn tegen gekomen met het werken met terminal servers.

...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je wilt dus je Palm synchroniseren vai een Terminal verbinding? Denk niet dat dat gaat lukken; maar wie weet heeft iemand nog creatieve oplossingen. Ik pas je topictitel even aan :)

palm synchroniseren -> exchangfe zonder outlook > Palm synchroniseren met Exchange over terminal sessie? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Nouja, ik wil best synchroniseren over de TS sessie heen, maar dat gaat inderdaad niet werken. Daarom had ik in gedachte om de palm software lokaal installeren en hem zonder tussenkomst van een lokale outlook naar onze exchange server synchroniseren.

...

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Het is mogelijk om met Hotsync direct met Exchange te synchroniseren, maar het zou heel goed kunnen dat HS daarbij toch afhankelijk is van Outlook.
Is het niet mogelijk om de lokale USB-poort virtueel door te lussen naar de TS?
Als je niet de enige bent met een PDA in je bedrijf is iets als Onebridge wellicht interessant om naar te kijken.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.