Gisteren een mooie AOpen Geforce GT6600 aangeschaft en deze vervangen door mn MSI Geforce Ti4200.
Nu komt het probleem, tijdens het scrollen van mn IE of tijdens het spelen van een spel (dus dat hij aan het renderen/rekenen moet gaan) begint de videokaart geluid te maken. Het is niet de fan maar het lijkt meer op dat je schakelingen hoort werken.
Het is een heel raar geluid maar het word erger naarmate hij meer moet werken.
Heb de orginele installatie disk geprobeer, de nieuwste nvidia driver geprobeerd, Windows geupdate (onwaarschijnlijk maar alsnog). Heb een PCI slot vrij onder de AGP slot
(ooit eens gehoord dat dit ook problemen kon geven, en het geeft meer koelingsruimte).
Ik denk zelf dat het mijn Soundblaste Live! of mijn voeding is die de problemen veroorzaken.
Specs:
MSI Neo2 865PE
P4 2.4Ghz HT
2x 256 MB (Dual Channel)
2x 40GB Seagate 7200rpm's
Soundblaster Live!
AOpen GeForce 6600GT
LG CDRom
LG DVD+/-RW
Voeding specs moet ik nu even schuldig blijven, zit atm op het werk.
Iemand toevallig nog wat tips/dingen die ik kan proberen voordat ik een reinstall overweeg (drivers kunnen ook nog problemen geven lijkt me
)
Nu komt het probleem, tijdens het scrollen van mn IE of tijdens het spelen van een spel (dus dat hij aan het renderen/rekenen moet gaan) begint de videokaart geluid te maken. Het is niet de fan maar het lijkt meer op dat je schakelingen hoort werken.
Het is een heel raar geluid maar het word erger naarmate hij meer moet werken.
Heb de orginele installatie disk geprobeer, de nieuwste nvidia driver geprobeerd, Windows geupdate (onwaarschijnlijk maar alsnog). Heb een PCI slot vrij onder de AGP slot
Ik denk zelf dat het mijn Soundblaste Live! of mijn voeding is die de problemen veroorzaken.
Specs:
MSI Neo2 865PE
P4 2.4Ghz HT
2x 256 MB (Dual Channel)
2x 40GB Seagate 7200rpm's
Soundblaster Live!
AOpen GeForce 6600GT
LG CDRom
LG DVD+/-RW
Voeding specs moet ik nu even schuldig blijven, zit atm op het werk.
Iemand toevallig nog wat tips/dingen die ik kan proberen voordat ik een reinstall overweeg (drivers kunnen ook nog problemen geven lijkt me