Ik heb het volgende:
Het zit in het berekenen van die positie want als ik de newx en newy op bv de positie van de muis zet als ik klik dan werkt het wel, alleen stopt ie dus waar ik geklikt heb|:( maar hij moet gewoon doorgaan tot bv hiero 500px
Ik had al in [Wisk] berekenen van positie dmv hoek en lengte schuine kant gevraagd hoe ik de goeie positie moest berekenen maar het lukt dus niet goed.
Moet ik soms ipv "_x - ..." + gebruiken of hoe zit dat?
code:
Dit zou de nieuwe positie moeten zetten in newx en newy (_x en _y zijn mc positie op document en angle is de hoek die al berekend is) alleen wat hij nou doet is niet helemaal goed, hij gaat niet echt de goeie kant op, wel een beetje maar klopt dus niet.1
2
3
4
5
| onClipEvent (mouseUp) {
newx = Math.round(_x-Math.cos(angle)*500);
newy = Math.round(_y-Math.sin(angle)*500);
pos = [newx, newy, _root.mball._x, _root.mball._y];
} |
Het zit in het berekenen van die positie want als ik de newx en newy op bv de positie van de muis zet als ik klik dan werkt het wel, alleen stopt ie dus waar ik geklikt heb|:( maar hij moet gewoon doorgaan tot bv hiero 500px
Ik had al in [Wisk] berekenen van positie dmv hoek en lengte schuine kant gevraagd hoe ik de goeie positie moest berekenen maar het lukt dus niet goed.
Moet ik soms ipv "_x - ..." + gebruiken of hoe zit dat?