Ok, even een situatie schets:
Mobo: Asus A7N8X-X (nforce 2)
512 ddr
Point of View FX5200 (128 mb, AGP8)
Probleem:
Ik ben vandaag begonnen aan het OC'en van mn FX5200. Ik gebruik gewoon de standaard optie van nvidia en heb ForceWare versie 71.89.
Nu kan ik in de nvidia seting mijn gpu mhz instellen.
Nu kan ik in de nvidia seting mijn ram mhz instellen.
Nu kan ik in mijn bios seting mijn AGP mhz instellen. (ik heb ook geen idee wat standaard is.. ik kan kiezen tussen 50 en 66 tot 100 Kan iemand mij vetellen wat de standaard waarde is?)
Nu kan ik in mijn bios seting mijn AGP voltage instellen.
En nou heb ik geen flauw idee waar ik nu moet beginnen.. Ik weet wel dat ik eerst mhz moet gaan clocken en dan bij instabielitijd de voltage omhoog doen, maar moet ik eerst mijn agp clocken en draarna mijn vga of andersom?
Ik heb redelijk wat gelezen op internet en heb diverse programma's geprobeerd, maar ik kom hier eigenlijk niet uit.. Ook vraag ik me af of andere programma's mischien een beter resultaat kunenn leveren?
Ook een ander probleem is dat ik nergens de forceware drivers kan vinden
heb echt uren zitten googlen.. kan iemand zo lief zijn om een direct link naar de download te plaatsen?
Mobo: Asus A7N8X-X (nforce 2)
512 ddr
Point of View FX5200 (128 mb, AGP8)
Probleem:
Ik ben vandaag begonnen aan het OC'en van mn FX5200. Ik gebruik gewoon de standaard optie van nvidia en heb ForceWare versie 71.89.
Nu kan ik in de nvidia seting mijn gpu mhz instellen.
Nu kan ik in de nvidia seting mijn ram mhz instellen.
Nu kan ik in mijn bios seting mijn AGP mhz instellen. (ik heb ook geen idee wat standaard is.. ik kan kiezen tussen 50 en 66 tot 100 Kan iemand mij vetellen wat de standaard waarde is?)
Nu kan ik in mijn bios seting mijn AGP voltage instellen.
En nou heb ik geen flauw idee waar ik nu moet beginnen.. Ik weet wel dat ik eerst mhz moet gaan clocken en dan bij instabielitijd de voltage omhoog doen, maar moet ik eerst mijn agp clocken en draarna mijn vga of andersom?
Ik heb redelijk wat gelezen op internet en heb diverse programma's geprobeerd, maar ik kom hier eigenlijk niet uit.. Ook vraag ik me af of andere programma's mischien een beter resultaat kunenn leveren?
Ook een ander probleem is dat ik nergens de forceware drivers kan vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:50 ]