trage download van Windows updates.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 10:42
vraagje normaliter gaan mijn downloads redelijk snel (heb adsl 1600kb/s)
vanavond ben ik 4 uur bezig geweest op het Service Pack 2 te downloaden.

is het gewoon druk? of kan dit ergens anders doorkomen?

b.v.d.

Verwijderd

Ik werk bij een automatiseringsbedrijf, en als ik daar pc's heb met updates dan duurt dat ook ongelovelijk lang. Maakt niet uit wat voor besturingssysteem. De site is dus gewoon traag. Ligt dus niet aan jou. ene x wel snel andere x tergent langzaam.

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Heb ik ook last van

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:35
Ik merk de laatste paar dagen ook dat windowsupdate nogal traag is, normaal is het erg snel. Ligt dus blijbaar niet aan mijn (of jouw) verbinding...

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Ik update ook vaak pc's met windows update en alles gaat wel snel maar zodra dat .NET frameworks aan de beurt is kan je beter met floppies gaan werken. Dus niks aan het handje bij jou ;)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Office update werkt wel nog goed, daar heb ik laatst nog meet 800KB/s gedownload. Windows Update is echter vaak niet al te snel ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-02 16:58
Ik download grotere updates zoals servicapacks altijd als .exe van de windows site of een snellere mirror. Dit gaat veel sneller als de standaard windows-update

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De snelheid van een downloadsite lijkt me niet echt iets wat machineafhankelijk is ;)

Kijk eerst eens met een sniffer wat er allemaal nog meer over het netwerk gaat bijvoorbeeld. Of kijk gewoon eens naar het verkeer en de services die draaien. Zet eens alles uit en doe eens een snelheidstest. Zat van te vinden op internet, bijvoorbeeld www.coax.nl, ww.speedtest.nl en www.mordax.nl :) Verder haal ik niet echt uit je topicstart wat je zelf al hebt gedaan om dit op te lossen, of althans je eigen apparatuur uit te sluiten.

We verwachten hier op GoT dat je zelf een uitgebreid onderzoek doet en wat dingen uitprobeert voordat je een vraag steldt. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door. Ik kom dit niet tegen in je post. In Windows Operating Systems is het gebruikelijk je OS in de titel vooraan tussen [] te zetten, zoals in de Windows Operating Systems - Policy te lezen is. Ik ga dit topic sluiten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.