Toon posts:

Scart switch met afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik ben op zoek naar ene scart switch die meer dan 5 apparaten ondersteund en waar ik met behulp van een AB kan kiezen tussen de verschillende SCART inputs.

Zijn er mensen die zoiets hebben gezien of hebben?

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05-2025

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Er zijn scart switches die je met een afstandbediening kunt bedienen (heb er zelf ook een)

Je kunt ze bestellen bij Conrad.

www.conrad.nl

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat zitten zoeken maar ik zie nergens een versie met een afstandsbediening erbij, zou jij mij jouw product nummer kunnn geven? Dan bestel ik hem meteen! :P

Verwijderd

Topicstarter
overigens heb ik een dvd met macrovision beveliging, dus dat betekend dat het beeld erg flikkret en zwart wit wordt af en toe, is dat af te vangen met een aparte scart switch?

Verwijderd

Ik heb er wel een gevonden:

http://www.google.nl/sear...BX99SE&btnG=Google+zoeken

Eerste link. Deze heeft er maar 5, maar wel allemaal met RGB.

Ik heb zelf een kleine versie en die werkt uitstekend.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:06:
overigens heb ik een dvd met macrovision beveliging, dus dat betekend dat het beeld erg flikkret en zwart wit wordt af en toe, is dat af te vangen met een aparte scart switch?
Dit snap ik helemaal niet. Macrovision zorgt er toch voor dat je niet kunt kopieren naar een video/iets anders? Daar kan een scart switch niets aan doen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:35:
[...]

Dit snap ik helemaal niet. Macrovision zorgt er toch voor dat je niet kunt kopieren naar een video/iets anders? Daar kan een scart switch niets aan doen.
Maar je hebt wel van die "de-macrovision" kopiëer kastjes, dus kan me zo maar voorstellen dat er scart-selector boxjes zijn met ook gelijk die functie erin. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:21:
[...]

Maar je hebt wel van die "de-macrovision" kopiëer kastjes, dus kan me zo maar voorstellen dat er scart-selector boxjes zijn met ook gelijk die functie erin. :)
Het lijkt me beter dat we hier niet te diep opingaan, gezien de regels. Ik heb ze in ieder geval nog nooit in een scart switch gezien.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

5 apparaten, niet allemaal scart, maar kan me ook niet voorstellen dat je vijf apparaten hebt die rgb gebruiken:

http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=36680
Pagina: 1