[Word2003] Onvoldoende schijfruimte voor weergeven figuur

Pagina: 1
Acties:

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
Ola heren,

Ik probeer een word document van 670kb hier te openen welke ik op mijn werk geschreven heb.
Het bevat een paar gif en jpeg afbeeldingen (welke allemaal niet zo gigantisch groot zijn) welke niet allemaal weergegeven kunnen worden.

Het zijn telkens bij het openen dezelfde figuren die niet werken en de meldingen die vervolgens verschijnt is alsvolgt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60330/full.jpg
(het is overigens Windows XP met een MacOs thematje ;))

Het verhogen van het virtuele geheugen heeft geen nut, mijn geheugen in mijn computer is 1gb op pc3200 en hiervan is 570mb in gebruik (overigens misschien nuttig: p4 3.2ghz).

Wat kan ik hieraan doen? Dit probleem had ik een tijdje geleden ook met afbeeldingen welke gigantisch groot waren (3mb per stuk, met een stuk of 30 in één word document: dát is vragen om problemen, maar dit toch niet?).

[ Voor 4% gewijzigd door Morphine op 09-06-2005 18:55 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

is je %temp%dir nog wel te gebruiken?
Dit is normaal gesproken een teken van een (te) volle tempdir, of een file die read-only is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Morphine
Dat maakt helaas geen verschil, met hetzelfde document op een andere pc (laptop hierzo) zelfde probleem overigens..

Hoe kunnen zulke figuren nou ineens beschadigen ? :(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Longshot, maar kijk eens hoe je printerinstellingen staan :) Mogelijk gebruikt wordt die onderhuids om een afdrukvoorbeeld / paginaweergave op het scherm te toveren. En als je dan de verkeerde instellingen hebt.....
Swapfile verhogen had dus geen nut....hoeveel schijfruimte heb je nog vrij? En hoeveel is daarvan gereserveerd voor de prullenbak? Windows reserveert die ruimte namelijk...daar kan dan niet geschreven worden. Check dat ook ff zou ik zeggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Morphine
Heel vreemd dit, nadat ik het document welke ik op mijn werk geschreven heb, thuis heb bewerkt en gesaved zijn deze problemen gekomen (de afbeeldingen die opeens niet meer werkte).

Als ik het nieuwe document op welke computer nu dan ook open (dus ook op mijn werk) dan werken exact dezelfde afbeeldingen nog niet.. De fout zit dus echt in het document en is opgetreden door weet ik veel wat...

(had gelukkig nog een oude versie met de afbeeldingen, dus met wat copy paste werk heen en weer heb ik weer een goede versie)
Pagina: 1