Ik heb sinds kort adsl van tiscali en hier bij heb ik een voip account, maar ik heb ook een voip account bij voipbuster.
Maar mijn probleem is dat ik nu 2 telefoons heb en dit is niet echt handig.
en nu wil ik een soort schakelaar waar bij je kan schakelen over welke lijn je wilt bellen.
maar omdat ik bij die 2 lijnen de voipbuster toch bijna nooit gebruik (alleen voor naar het buitenland) wil
dacht ik om een schakelaar te bouwen waar bij je aan de hand van een knop of iets anders van lijn kan wisselen, maar een telefoon lijn heeft 2 draaden en dat is het lastige er van denk ik.
dus ik heb hier beneden een voorbeeldje van hoe zo iets er uit moet zien:

maar ik weet niet hoe je zo iets moet bouwen.
mijn vraag is of jullie mij hier mee kunnen helpen, hoe zo iets er precies uit moet zien.
Maar mijn probleem is dat ik nu 2 telefoons heb en dit is niet echt handig.
en nu wil ik een soort schakelaar waar bij je kan schakelen over welke lijn je wilt bellen.
maar omdat ik bij die 2 lijnen de voipbuster toch bijna nooit gebruik (alleen voor naar het buitenland) wil
dacht ik om een schakelaar te bouwen waar bij je aan de hand van een knop of iets anders van lijn kan wisselen, maar een telefoon lijn heeft 2 draaden en dat is het lastige er van denk ik.
dus ik heb hier beneden een voorbeeldje van hoe zo iets er uit moet zien:

maar ik weet niet hoe je zo iets moet bouwen.
mijn vraag is of jullie mij hier mee kunnen helpen, hoe zo iets er precies uit moet zien.