Ik heb een probleem met een nieuw gebouwde computer, alles lijkt goed te gaan echter in bepaalde programma's waaronder norton antivirus 2005 freezed de pc ineens. Ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen. Wel kan ik een aantal dingen uitsluiten.
Het is niet de voeding (ik krijg hele nette waardes terug in bios) en hij doet het ook zonder load.
Het is niet het geheugen, meerdere modules geprobeerd.
Het is niet de harde schijf.
Specs:
ASUS A8V-E deluxe
Athlon 64 3000+
1 gb mem (kingston dus met die QVL tabel zit het goed)
Ati X300
Kast met 450 Watt noname voeding maar dit lijkt me genoeg voor x300 3000+, 1 gb mem en 3 hdd's.
Wat heb ik geprobeerd:
Prime95 is stabiel
Memtest is stabiel
Herinstallatie van windows
Geheugen modules verwisselen
Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn, het heeft nooit goed gewerkt dus ik verdenk zelf het moederbord alleen ik kan het niet testen (heb geen vervangende hardware).
Het is niet de voeding (ik krijg hele nette waardes terug in bios) en hij doet het ook zonder load.
Het is niet het geheugen, meerdere modules geprobeerd.
Het is niet de harde schijf.
Specs:
ASUS A8V-E deluxe
Athlon 64 3000+
1 gb mem (kingston dus met die QVL tabel zit het goed)
Ati X300
Kast met 450 Watt noname voeding maar dit lijkt me genoeg voor x300 3000+, 1 gb mem en 3 hdd's.
Wat heb ik geprobeerd:
Prime95 is stabiel
Memtest is stabiel
Herinstallatie van windows
Geheugen modules verwisselen
Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn, het heeft nooit goed gewerkt dus ik verdenk zelf het moederbord alleen ik kan het niet testen (heb geen vervangende hardware).