HTML PHP Vreemdheid

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Beste Tweakers,

Ben nog niet zo heel bekend in de wereld van het HTML en PHP, maar ben nu bezig met een website en ik vraag me iets af.

Ik heb een gedeelte PHP gemaakt en gedeelte HTML
De website begint als een PHP Script, hierbij kan je je laten registreren en daarna met je passwoord en gebruikersnaam inloggen, via deze login kom je op een scherm waardoor je verder kan. Na hier geklikt te hebben krijg je een POP-UP als HTML (Dit formulier is gewoon helemaal geschreven in HTML) als ik hierin bijvoorbeeld me frames heb, en ik klik een link aan die zich behoort te openen in een Frame die een stap lager is gemaakt, opent deze link zich in een nieuw venster.

Terwijl als ik de boel niet opstart via Easy-PHP maar gewoon via html dan werkt die framelink wel. Waar zit dit preices in? als iemand me begrijpt :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik begrijp er niks van. Ik denk dat je het php/html princiepe niet erg begrijpt nog. PHP kun je gewoon tussen je html verwerken. Dit bestand noem je gewoon blabla.php. PHP moet altijd door een webserver worden uitgevoerd (b.v. Apache). Je kunt het dus alleen zo aanroepen: http://blabla.php en niet als c:\blabla.php.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

target="framenaam" opgeven voor je link.

Met dit topic kunnen we verder niets. We zien geen relevante code, je verhaal is compleet vaag en verder is dit zeer waarschijnlijk eerder een clientside probleem dan een serverside probleem, en hoort het derhalve in Webdesign & Graphics. :)

Lees even P&W FAQ - De "quickstart" door om te zien wat we hier verwachten van een topic, want deze startpost is gewoon compleet onduidelijk en ik denk niet dat veel mensen je zo gaan kunnen helpen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.