M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
iemand ?
btw kan een modje van de titiel maken:
"Outlook 2003 Repy stuk subject weg"
btw kan een modje van de titiel maken:
"Outlook 2003 Repy stuk subject weg"
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Mja, waarschijnlijk ziet outlook dat IB: als een soort van toevoegsel, net zoals RE: en vervangt ie dat door RE. Beetje jammer, maar ik zou zo niet weten hoe je er iets aan kan doen, behalve overschakelen op een andere mail client. Thunderbird zet het Re: er wel gewoon netjes voor (ff getest).
[ Voor 24% gewijzigd door Orion84 op 10-06-2005 17:09 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ai overstappen vind ik geen optie.
Misschien een plugin een optie ?
Misschien een plugin een optie ?
Ik pas toch je topictitel nog een keer aan 
Outlook 2003 Reply stuk subject weg > [Outlook] Tekst voor ':' wordt vervangen bij replieen? *
Outlook 2003 Reply stuk subject weg > [Outlook] Tekst voor ':' wordt vervangen bij replieen? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate