Aangezien er op het niveau van software development heel wat skills bestaan, vroeg ik me af hoe tevreden je over je eigen skills bent?
Waarin ben je goed en waarin zou je zeker willen verbeteren?
Meer nog, hoe denk je deze verbeteringen te kunnen realiseren?
Lees je voornamelijk boeken, probeer je het gelijk uit.. hoe pak je het aan?
Ben je tevreden met wat je nu doet?
Of wil je nog meer in-depth knowledge verkrijgen over een bepaald topic, zoja dewelke?
Ikzelf ben voornamelijk bezig met Java development; eigenlijk eerder het J2EE aspect ervan. Als job ben ik dan ook vooral bezig met het ontwikkelen van typische bedrijfsapplicaties (gegevens ophalen, eventueel bewerken en later weer wegschrijven in de database, CRUD dus
).
Nu is er veel meer te verkennen op software development niveau; zo ontdekte ik laatst het aspect game programming en ai.. hetgeen ik wel een interessant topic vind, maar helaas niet genoeg kennis in heb. Die kennis komt misschien nog wel
.. maar dan eerder puur uit interesse en niet zozeer om er écht iets mee te gaan doen, aangezien die markt nogal klein is.
Maar er is nog zoveel meer.............. en zoweinig tijd
Eigenlijk zou ik zelf het liefst meer uitdaging willen in mijn dagelijkse bezigheid, al weet ik niet goed welke richting ik op zou willen gaan. Vandaar dit topic!
Deel je ideeën: Wat vind je boeiend, Wat nog meer? En waar wil je uiteindelijk naartoe?
Waarin ben je goed en waarin zou je zeker willen verbeteren?
Meer nog, hoe denk je deze verbeteringen te kunnen realiseren?
Lees je voornamelijk boeken, probeer je het gelijk uit.. hoe pak je het aan?
Ben je tevreden met wat je nu doet?
Of wil je nog meer in-depth knowledge verkrijgen over een bepaald topic, zoja dewelke?
Ikzelf ben voornamelijk bezig met Java development; eigenlijk eerder het J2EE aspect ervan. Als job ben ik dan ook vooral bezig met het ontwikkelen van typische bedrijfsapplicaties (gegevens ophalen, eventueel bewerken en later weer wegschrijven in de database, CRUD dus
Nu is er veel meer te verkennen op software development niveau; zo ontdekte ik laatst het aspect game programming en ai.. hetgeen ik wel een interessant topic vind, maar helaas niet genoeg kennis in heb. Die kennis komt misschien nog wel
Maar er is nog zoveel meer.............. en zoweinig tijd
Eigenlijk zou ik zelf het liefst meer uitdaging willen in mijn dagelijkse bezigheid, al weet ik niet goed welke richting ik op zou willen gaan. Vandaar dit topic!
Deel je ideeën: Wat vind je boeiend, Wat nog meer? En waar wil je uiteindelijk naartoe?