Hoi,
Laatst heb ik mijn computer omgebouwd. Nieuw moederbord gekocht.
Vervolgens ben ik alles gaan overzetten en tot mijn spijt kom ik niet meer in mijn tweede harde schrijf. Op het moment dat ik de harde schijf aanklik. Geeft de computer aan dat de schijf niet geformatteerd is en of ik hem wil formateren.
Er staan behoorlijk veel belangrijke bestanden op de hd en die wil ik graag bewaren.
Ik heb heel veel programma's (easy recovery, Ontrack, Stellar) geprobeert om de data eraf te halen, maar dat lukt niet echt. Juist wat ik nodig heb van de harde schijf kan de programma's niet vinden.
Wie kan mij hierbij helpen om alsnog de data van de HD schijf eraf te halen.
Mvg Jeroen
specificaties:
oud moederbord: asus cusl-2
nieuw moederbord: asus p4p800 deluxe
1024 mb geheugen
1x 40 gb maxtor
1x 80 gb maxtor (deze is het)
p4 3.06 ghz
Laatst heb ik mijn computer omgebouwd. Nieuw moederbord gekocht.
Vervolgens ben ik alles gaan overzetten en tot mijn spijt kom ik niet meer in mijn tweede harde schrijf. Op het moment dat ik de harde schijf aanklik. Geeft de computer aan dat de schijf niet geformatteerd is en of ik hem wil formateren.
Er staan behoorlijk veel belangrijke bestanden op de hd en die wil ik graag bewaren.
Ik heb heel veel programma's (easy recovery, Ontrack, Stellar) geprobeert om de data eraf te halen, maar dat lukt niet echt. Juist wat ik nodig heb van de harde schijf kan de programma's niet vinden.
Wie kan mij hierbij helpen om alsnog de data van de HD schijf eraf te halen.
Mvg Jeroen
specificaties:
oud moederbord: asus cusl-2
nieuw moederbord: asus p4p800 deluxe
1024 mb geheugen
1x 40 gb maxtor
1x 80 gb maxtor (deze is het)
p4 3.06 ghz