Ik krijg hier net een pc naar me toegegooid, die geen beeld meer gaf, dus snel ff alle sloten (pci) geprobeerd, 3 verschillende videokaarten, krijg wel entering sleep mode op monitor, dus die merkt wel iets. HD start op, maar als ik z'n keyboard eruit trek hoor ik geen piep piep of iets dergelijks bij startup. Zou z'n bios naar de kanker kunnen zijn, en zo ja hoe check ik dat (ben niet zo'n hardware man)ff kijken is een award 586 ubs bios ofzo.
Verwijderd
Bios Batterijtje vervangen? (penlight doet het prima, alleen als je penlight jaar niet gebruikt lekt hij alkaline en dan pc stuk, maar werkt tijdelijk goed')
Verwijderd
euhmz probeer eens een andere bios erin te prikken en kijken wattie dan doet. iig dat doe ik altijd als iets kapot is: ff kijken wat het meest waarchijnlijke is wat het kan zijn en dat dan vervangen. Vraag me niet hoe je aan zo'n bios zou moeten komen
zo'n bios heb ik niet liggen hier,
moet ik die gaan bestellen.
kan ik zo'n ding niet doormeten op 1 of ander manier?
moet ik die gaan bestellen.
kan ik zo'n ding niet doormeten op 1 of ander manier?
Verwijderd
Wreed een echte 586, die heb ik ook nog gehad (586@100mhz)
Draaide bij mij op een gewoon P100Mobo, kun je proberen aan te komen
Draaide bij mij op een gewoon P100Mobo, kun je proberen aan te komen
Die monitor gaat juist in sleep mode omdat ie GEEN signaal krijgt. Precies het omgekeerde dus dan wat jij beweert.krijg wel entering sleep mode op monitor, dus die merkt wel iets
If it ain't broken, play with it till it breaks.
ahum crusader,
ik ben niet gek ofzo hoor, als er een vga aansluiting op mobo zou zitten zie ik dat heus wel!
En die monitor is blank, totdat ik de pc aanzet, dan krijg ik entering sleep mode signaal en NEE z'n spanning komt niet van de pc af, dus krijgt ie wel degelijk een signaal van de videokaart. Lekker boeiend trouwens, want ik heb het mobo al weggegooid.
Krijgt die gebruiker mooi een nieuwe Dell 550 van me.
ik ben niet gek ofzo hoor, als er een vga aansluiting op mobo zou zitten zie ik dat heus wel!
En die monitor is blank, totdat ik de pc aanzet, dan krijg ik entering sleep mode signaal en NEE z'n spanning komt niet van de pc af, dus krijgt ie wel degelijk een signaal van de videokaart. Lekker boeiend trouwens, want ik heb het mobo al weggegooid.
Krijgt die gebruiker mooi een nieuwe Dell 550 van me.
saitanic:
nou nou, sorry hoor, ik probeer alleen maar te helpen.
Als je zo'n toon begint aan te slaan bekijk je het maar.
nou nou, sorry hoor, ik probeer alleen maar te helpen.
Als je zo'n toon begint aan te slaan bekijk je het maar.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Pagina: 1