Toon posts:

[C++] Screen Capture Programma

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om wat meer ervaring op te doen met DirectX (evt. GDI) etc. wil ik beginnen aan een screen capture programma wat bepaalde delen van het scherm (complete desktop, inhoud van een specifiek window) moet streamen naar een video file.

Ik ben vast niet de eerste dus ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die al zoiets gemaakt hebben en of er nog bepaalde 'problemen' opduiken die toch best lastig zijn.

Hints/tips ook welkom natuurlijk!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben vast niet de eerste dus ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die al zoiets gemaakt hebben en of er nog bepaalde 'problemen' opduiken die toch best lastig zijn.
Geen idee hoe jij het doet hoor, maar ik heb geleerd te programmeren door ergens mee te beginnen en die problemen zelf tegen te komen en te tacklen, en niet van tevoren vragen wat die problemen mogelijk gaan zijn en hoe die opgelost kunnen worden :)

Ik snap het doel van je topic ook niet helemaal. Wil je dat wij gaan beschrijven hoe je het moet gaan doen? Of probeer je een discussie te ontketenen, waar je zelf vervolgens niet aan mee kunt doen aangezien je er zelf nog geen ervaring mee hebt? Either way, je topic is in de huidige vorm niet echt GoT material, kom met een specifiek probleem of stelling, dan pas kan ergens over gepraat worden, nu is het allemaal maar een beetje vaag.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.