Toon posts:

Excel 2000: Snelkoppeling werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik heb een probleem met het opstarten van Excel via het dubbelklikken van .xls bestanden. Ik krijg dan de volgende melding:

"Kan het bestand blablabla.xls niet vinden.(of één van de onderdelen ervan) Controleer of het pad het de bestandnaam juist zijn en of alle bibliotheken beschikbaar zijn."

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik blijf het probleem houden. Excel wordt overigens wel gestart dus Windows koppelt .xls bestanden dus wel degelijk aan Excel. Ook kan ik de bestanden binnen Excel zelf (dus via bestand openen) gewoon openen. :?

Verwijderd

Probeer Microsoft Office, of alleen Excel opnieuw te installeren, lijkt of je systeem wat mist.

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Probeer van de office CD de EXE te copieren of kijk in de map of de EXE er nog staat.

Mous XP

Verwijderd

Geeft hij die melding ook als je gewoon via Start Excel opend, of met Start -> uitvoeren -> excel.

of doet hij het dan wel goed???

Ik heb namelijk een probleem wat daar op lijkt ook al gehad, ik heb toen de precieze bestandsnaam in het register opgezocht (dat blablabla.xls) en bleek dat hij elke keer dat bestand opzocht, maar dat hele bestand bestond niet meer.

Ik heb toen gewoon in het register die regels verwijderd, en toen deed hij het weer perfect.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 12:37 ]