Toon posts:

[MSN7] Wil niet aanmelden met upc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen:

Een computer staat op "locatie A", hier heeft hij UPC (Chello) internet. MSN 7.0 werkt hier niet, hij geeft na het veel te lang aanmelden een algemene fout.

Meneer bracht de computer naar "locatie B", ADSL van KPN, hier werkte MSN 7.0 direct, toch maar een spyware verwijderd dmv hitmanpro en pc weer terug naar "locatie A". Terug bij locatie A werkt MSN 7.0 weer niet.

Meneer brengt hem weer terug naar "Locatie B", hier blijkt hij direct weer te werken zonder hokken of stoten.

Meneer heeft op "Locatie A" geen router ertussen, dus het is ook geen firewall die daar aan staat.

Kan het zijn dat Microsoft bepaalde MSN gebruikers op IP geblokkeerd heeft? Of hebben jullie nog ideeën?

Verwijderd

Werkt internet op lokatie A wel, en wat is de foutmelding welke je bij msn na verloop van tijd krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Internet werkt op lokatie A wel, foutmelding heb ik niet meer.

//edit:

Foutmelding toch weer gevonden:

80072EFD

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 15:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:51:
Beste mensen:

Een computer staat op "locatie A", hier heeft hij UPC (Chello) internet. MSN 7.0 werkt hier niet, hij geeft na het veel te lang aanmelden een algemene fout.

Meneer bracht de computer naar "locatie B", ADSL van KPN, hier werkte MSN 7.0 direct, toch maar een spyware verwijderd dmv hitmanpro en pc weer terug naar "locatie A". Terug bij locatie A werkt MSN 7.0 weer niet.

Meneer brengt hem weer terug naar "Locatie B", hier blijkt hij direct weer te werken zonder hokken of stoten.

Meneer heeft op "Locatie A" geen router ertussen, dus het is ook geen firewall die daar aan staat.

Kan het zijn dat Microsoft bepaalde MSN gebruikers op IP geblokkeerd heeft? Of hebben jullie nog ideeën?
Microsoft niet, UPC heeft wel een paar poorten gesloten, zij zouden de oorzaak kunnen zijn

Verwijderd

kijk hier eens naar:
http://www.pchelper.nl/fo...=116784&st=0&#entry116784 of
http://www.msn-problems.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 15:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:55:
Internet werkt op lokatie A wel, foutmelding heb ik niet meer.

//edit:

Foutmelding toch weer gevonden:

80072EFD
Dan zou hieronder de oplossing moeten staan

http://www.msn-problems.c...nger-sign-in-80072efd.php

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Microsoft niet, UPC heeft wel een paar poorten gesloten, zij zouden de oorzaak kunnen zijn
Lijkt me niet, niemand zou nog UPC willen mochten ze de poorten sluiten die MSN gebruikt.
Geen proxy staat goed, ik heb alle updates, draai nieuwste MSN, IE = 128 bit, servers van msn zelf zijn ook stabiel. De oplossing staat er dus niet bij.

Heeft niemand ooit gehoord dat je door wangedrag op MSN geblokkeerd kunt worden door Microsoft oid? Want daar lijkt het nu wel aardig op.

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook een keer gehad.. Msn bleek toen, net als hotmail overigens, op de ene loctie niet bereikbaar en op de andere locatie wel. (met dezelfde laptop)

Ik meen dat het toen met de MTU-waarde te maken had. Misschien dat de echte tweakers hier meer van weten?

[ Voor 10% gewijzigd door scorpion303 op 09-06-2005 16:19 ]

Pagina: 1