[MSN Toolbar suite] Internet Explorer met tabs

Pagina: 1
Acties:

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
Er is een nieuwe versie uit van MSN Toolbar suite (met Desktop Search) uit.
Nu krijg je ook tabbladen in je Internet Explorer, nou ja.....in je MSN toolbar dan.
links:
http://www.webwereld.nl/ref/rss/35680
en downloaden kan hier:
http://toolbar.msn.com/tour_suite/tabs.aspx

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Zag het vanmrogen al. Vind het een hele nette tijdelijke oplossing. Imho is het nu pas de moeite waard em een extra toolbar te installeren. Voor de rest zag ik er het nut niet van in.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
vond ik ook wel grappig, ik vind vooral de desktop search erg handig. Google desktop was toch niet helemaal mijn ding, en copernic weigerde keer op keer om uberhaupt geinstalleerd te raken bij mij. (nee ik ben niet achterlijk)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Heeft iemand er ook schermschoten van :) ? * Bananenplant ziet liever een goeie engine in IE trouwens :Y) .

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

ucchan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:29:
Heeft iemand er ook schermschoten van :) ? * LoeiOrdinair ziet liever een goeie engine in IE trouwens :Y) .
zie hier:
edit:
spuit 11 enzo 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-06-2005 16:53 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 13:58
Wil geen msn toolbar erbij :(

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het is dan ook niet verplicht :P

Er zitten wel leuke functies in. Vooral die auto form fill spreekt mij heel erg aan. :D

• Cabo
Vind 't wel handig :P

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Dit is nog slechter dat ik had verwacht... Op Asa's weblog had ik gelezen dat het slecht was, maar ik wilde het zelf ook even proberen.

Nou na 10 minuten ermee spelen was het verwijderd, want dit is gewoon geen tabbed browsing. Het venster flikkert als je van tabblad wisselt, met de middelste muisknop klkken werkt niet en er zijn nog veel meer rare dingen in hun implementatie. Ik neem aan dat in IE7 tabbladen op dezelfde manier werken als in Firefox, want hier schrik je gebruikers alleen maar mee af...

• Cabo
haaha,

Ik vind het inderdaad wel buggy, die middelste knop werkt niet altijd. En soms zit alles vast :s

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-08 13:40
Ik heb het verder nog niet echt uitgeprobeerd, maar wel bij anderen gezien. En ik kan het niet helpen, maar mij lijkt MSN Toolbar maar een brak en doelloos programmatje die ze voor de lol ende naamsbekendheid gemaakt hebben. Tabbed browsing met MSN Toolbar lijkt me ook niks, gezien het feit dat de toolbar een... erm, toolbar is, en dus niet een geintegreerd onderdeel van de browser is. Met andere woorden, het gebruikt features die niet standaard in de browser zitten, en die dus niet optimaal kunnen werken.

Persoonlijk zeg ik: Laat maar, ik heb Firefox.

Hopelijk kijken ze goed af bij IE7 zodat ze Firefox precies nadoen wat betreft tabbed browsing en de overige features die ze kopieren, zodat de 'gemiddelde' gebruiker de FF ervaring ook kan beleven.

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 14:18
Ik heb het getest .... als ik aantal tabbed pagina's geopend heb en sluit het IE venster, dan blijven er gewoon op de achtergrond nog veel IEXPLORE.EXE instanties lopen :(

http://blog.bjornhouben.com

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
ik vond het ook niet echt overtuigend...
Gebruik gewoon weer lekker FF en sinds kort ook Netscape, dat wisselen van engine, Site controls en mooi veel opties standaard zijn echt handig daarin. (nadeel is dat personal gedoe, maar dat kan bij helemaal uit)

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

En dat moet in flash? Laat dan maar :P .

(omg, die tekst, alsof ze het zelf bedacht hebben 8)7 )
(en die search bar is van spotlight gejat :P )

[ Voor 20% gewijzigd door Bananenplant op 11-06-2005 15:28 ]

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Pagina: 1