Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
daar staan plaatjes op
zie hier:ucchan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:29:
Heeft iemand er ook schermschoten van? * LoeiOrdinair ziet liever een goeie engine in IE trouwens
.
spuit 11 enzo
[ Voor 6% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-06-2005 16:53 ]
Het is dan ook niet verplicht
Er zitten wel leuke functies in. Vooral die auto form fill spreekt mij heel erg aan.
Nou na 10 minuten ermee spelen was het verwijderd, want dit is gewoon geen tabbed browsing. Het venster flikkert als je van tabblad wisselt, met de middelste muisknop klkken werkt niet en er zijn nog veel meer rare dingen in hun implementatie. Ik neem aan dat in IE7 tabbladen op dezelfde manier werken als in Firefox, want hier schrik je gebruikers alleen maar mee af...
Ik vind het inderdaad wel buggy, die middelste knop werkt niet altijd. En soms zit alles vast
Persoonlijk zeg ik: Laat maar, ik heb Firefox.
Hopelijk kijken ze goed af bij IE7 zodat ze Firefox precies nadoen wat betreft tabbed browsing en de overige features die ze kopieren, zodat de 'gemiddelde' gebruiker de FF ervaring ook kan beleven.
Gebruik gewoon weer lekker FF en sinds kort ook Netscape, dat wisselen van engine, Site controls en mooi veel opties standaard zijn echt handig daarin. (nadeel is dat personal gedoe, maar dat kan bij helemaal uit)
En dat moet in flash? Laat dan maarPretorian_ schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:41:
http://toolbar.msn.com/tour_suite/tabs.aspx
daar staan plaatjes op
(omg, die tekst, alsof ze het zelf bedacht hebben
(en die search bar is van spotlight gejat
[ Voor 20% gewijzigd door Bananenplant op 11-06-2005 15:28 ]
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .