Toon posts:

Sneheidsverschil en bestandsgroote(AZUREUS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu al een tijdej het programma Azureus en ben redelijk tevreden maar nou valt het mij op dat mijn snelheid een stuk hoger ligt als ik een bestand van rond de 100 mb (CD) aan het downen ben dan als ik bijvoorbeeld 4GB(een film) download dat gaat bijna 2X zo langzaam en het is niet zomaar met 1film maar met allemaal ik vind het best raar eigenlijk en zou graag willen weten of iemand hiero het zelfde ervaart en mischien een oplossing heeft.
BVBD.

Cl3an.

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:38
Misschien niet helemaal on-topic maar mijn Morph Emule mod (emule zowiezo) doet dat ook.
Ik vermoed dat het iets heeft te maken met de uploadprioriteit van de sources...
Het is wel een erg irritant 'probleem' vindt ik want op grote bestanden moet ik veel te lang wachten voordat ook maar het downloaden begint...

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zou het niet gewoon zijn dat 100 Mb veel eerder klaar is, maar bij veel gebruikers even lang in de share staat. (start download-> ik kijk morgen weer of het klaar is). Zodat er voor iets kleinder bestanden gemiddeld meer seeds zijn?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou best wel eens kunnen Leuk_He maar dat neemt niet weg dat ik het best irri vind maar in ieder geval bedankt voor je reply