Toon posts:

Probleempje met breedbeeld instelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer travelmate 4002, nu heb ik gisteren een presentatie gegeven met een beamer en hiervoor mijn laptop gebruikt. Ik heb het standaard programma van acer gebruikt, deze maakt van de output volgens mij gewoon 4:3 , en dat doet ie dan ook met het laptop scherm, waardoor je vervormingen krijgt. Normaal moet je het icoontje rechtsonderin afsluiten, dan de beamer afkoppelen en je hebt weer normaal beeld, werkt perfect.

Nu alleen mijn probleem, er moest iemand na mij presenteren, die gebruikte mijn laptop. En die heeft de beamer eruit gehaald zonder eerst dat programma van acer af te sluiten. Nu staat nergens dat icoontje, Nu krijg ik nergens meer voor elkaar om de verhoudingen weer goed te krijgen. Het beeld staat wel op een breedbeeldresolutie. Maar nu vervomd alles, weet iemand hoe je de verhoudingen weer goed krijgt?

Ik weet niet welke info jullie misschien nog meer nodig hebben?

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:48
Bios kun je het instellen. kan ook zijn dat de resolutie gewoon verkeerd staat. je zou ook nog ff in veilige modus op kunnen starten.

Verwijderd

Topicstarter
ok opgelost, 1x op de maximale resolutie, en dan weer terug. EN nu werkt ie weer:D