Toon posts:

Panasonic NV GS17

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de Panasonic NV GS-17 gekocht.
En heb een paar normale opnames gemaakt van maximaal 14 minuten.
Maar ik probeer naar mijn pc over te zetten met een dv kabeltje, wat niet echt lukt.
ten eerste: hij doet het echt langzaam.
en ten tweede als of het langzame niet erg genoeg is, doet ie het ook nog eens NIET COMPLEET.
wat moet ik daar aan doen?
heb ik bepaalde software of zo nodig ?
me pc herkent het apparaat. ik kan het zelfs als webcam gebruiken met echt zuivere beeld.

dankjewel.

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 12-06-2005 00:57 ]

Verwijderd

Ik heb toevallig vorige week dezelfde camera gekocht.
Ik gebruik windows movie maker en heb geen problemen.
Ik sluit hem gevoor aan met een firewire kabeltje op mijn PC.

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat met windows movie maker.
daar heb ik het ook mee geprobeerd maar ik kan nergens inporteren.

dankjewel voor je hulp

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bedanken is niet nodig hoor - we bedanken elkaar voortdurend hier en iedereen is blij met alle hulp die ie kan krijgen :)
Maar wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen :? Op de site van panasonic en in de manual gekeken? Staat daar niet iets van troubleshooting in? Heb je toevallig de mogelijkheid om je firewire te testen met een ander apparaat?
Wat je eens zou kunnen proberen is je windows firewall voor je firewire uitzetten (doe je bij je netwerkverbindingen). Veel mensen vergeten het, maar XP ziet je firewire gewoon als een netwerkverbinding - en zet er zonder daarom te vragen zijn interne firewall op :( Ik weet niet of ddat ding uitzetten helpt, maar je zou het iig kunnen proberen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
yes hij doet het ,,,
het duurt wel even lang als het filmpje zelf.
dus als het filmpje 1 uur is ,,, duurt het ook 1 uur om het op de pc te zetten :S
maar hij doet het wel ,,,
thnx all (H)

Verwijderd

Bij mij gaat het iets sneller.
De tijd loopt iets sneller namelijk, het scheelt niet veel, maar wel wat.

Verwijderd

het duurt wel even lang als het filmpje zelf.
dus als het filmpje 1 uur is ,,, duurt het ook 1 uur om het op de pc te zetten :S
Wat had je dan gedacht???
Pagina: 1