Civilization IV | ||
![]() ------------------------ Linkje naar de officiele aankondiging van Civilization 4: Civilization 4 aankondiging | ||
Civilization was 1 van de eerste spelen waarbij je een total beschaving vanaf de stenetijdperk tot het heden moest opbouwen en daarbij werelden en landen veroveren. De eerste keer dat het spel uit kwam was in 1990. Toen nog een dos versie. Civilization is in princiepe een combinatie van Simcity,empire en Railroad tycoon. Je moet namelijk steden bouwen en daar allerlei dingen in bouwen, je moet het land bewerken om je steden heen, en je moet wegen/trein banen bouwen. | ||
Van de site: Minimale specificaties: O S : Windows98/Me/2000/XP CPU : Pentium III 1 GHZ or Higher RAM : 256 MB VGA: 64 MB video card* with Hardware T&L support ETC : DirectX® version 9.0b (included) or higher Dit is de verwachting puur omdat het op dezelfde engine zal draaien als Sid Meyers pirates. | ||
Er komen 18 verschilden landen allemaal met hun eigen eigenschappen. Ze worden allemaal geleid door een historisch figuur van dat land. Dit zijn een paar landen: Verenigde Staten Mongolië Persië China India Frankrijk Nederland | ||
Je begint met een simpele warrior die alleen een knuppel of zwaard heeft. Naar mate de tijd volgt kan je meer leger uitvinden Zoals archer katapulten en dergelijke. Tot dat je op het eind kernwapens en bommenwerpers kunt uitvinden. | ||
Als het net als in de voorgaande delen is dan zal dat niet nodig zijn. Je kan gewoon vrede met iedereen sluiten en zorgen dat ze je niet aanvallen door geen agressieve sets te doen. | ||
De planning staat voor de eind 2005. | ||
Ja zeker: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -!-!-!-!- PLAATJES POSTEN DOEN WE MET: -!-!-!-!- code:
Er moet nog een stuk meer info bij,maar er is nog niet heel veel van dit spel bekend. Dus als iemand meer info heb zeg het ff dan voeg ik het erbij | ||
Mag ik dit topic daar neer zetten?
Lekker zijn is een gave :)