Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

telefoon uit china, werkt die hier?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een vriend van mij gaat vandaag naar china voor een zaken deal. nu had ik heb gevraagd om te kijken naar een telefoon die hier nog niet te krijgen is. Stel dat die telefoon daar te krijgen is.. zal die dan hier wel gewoon werken?

Het gaat hier om de samsung i750 en dus een mobiele telefoon

Afbeeldingslocatie: http://mobile.softpedia.com/images/phones//1102_3.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:38 ]

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01
Ten eerste, bedoel je een mobiele telefoon of een vaste telefoon (bijv. een DECT toestel?)

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Topicstarter
Polderdijk schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:35:
Ten eerste, bedoel je een mobiele telefoon of een vaste telefoon (bijv. een DECT toestel?)
sorry, een mobiele telefoon :)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

En wat voor één zoek je? vaak zal het wel werken, met de volgende beperkingen:

- adapter moet aangepast zijn / worden, van 1xx volt 50/60 Hz naar 2x0 V @ 50 Hz (dacht ik)
- taal is vaak in het chinees, dus nederlands zit er niet op, wel engels. flashen zou mogelijk zijn
- support is niet lekker hier :)

Voor de rest lijkt het me geen probleem?

Verwijderd

Belangrijke dingen om te weten.

Is of de adapter hier werkt? Of is die te koop?
Welke banden ondersteunt ie? 900, 1800, 1900 (1800 en 900 wordt hier gebruik

• Polderdijk
En let vooral op de frequentie of hij wel op 900/1800/1900 Mhz werkt, dat zijn de netwerk frequenties in iedergeval Europa. Hoe het in Japan zit, durf ik je niet te zeggen. Heb je misshcien een linkje naar de specs van de telefoon?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.gsmarena.com/samsung_i750-1125.php

GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900

lijkt me geen probleem dus :D

• Polderdijk
Nee dan lijkt het me geen probleem nee!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:54

SambalBij

We're all MAD here

Gebruiken ze in China wel GSM? Of werken ze daar nog met een ander (al dan niet analoog) systeem? (TACS, CDMA....)

Even zoeken met google op dit model doet echter vermoeden dat de Samsung i750 een tri-band GSM telefoon is (GSM900, GSM1800, GSM1900) en dus in Europa wel zou moeten werken.

PS. hoe goed is jouw chinees? Misschien is het nodig om vast een cursus te gaan doen om straks deze telefoon te kunnen gebruiken ;)

edit: hmm beetje late reactie.... :X

[ Voor 5% gewijzigd door SambalBij op 09-06-2005 12:47 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Operations schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:47:
Gebruiken ze in China wel GSM? Of werken ze daar nog met een ander (al dan niet analoog) systeem? (TACS, CDMA....)

Even zoeken met google op dit model doet echter vermoeden dat de Samsung i750 een tri-band GSM telefoon is (GSM900, GSM1800, GSM1900) en dus in Europa wel zou moeten werken.

PS. hoe goed is jouw chinees? Misschien is het nodig om vast een cursus te gaan doen om straks deze telefoon te kunnen gebruiken ;)
hahaha, nah ik heb die persoon duidelijke instructies te geven dat hij hem alleen mee moet nemen als de telefoon engelstalig ondersteund, maar omdat er pocketpc opstaat denk ik wel dat dit het geval is. :D

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 22:26
proller schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:38:
- adapter moet aangepast zijn / worden, van 1xx volt 50/60 Hz naar 2x0 V @ 50 Hz (dacht ik)
Sinds jaar en dag zijn de meegeleverde adapters zo uitgevoerd dat ze elk voltage tussen 100 en 250 volt lusten. Dus dat lijkt me niet zo'n probleem ...

-

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41
Voor de mensen die geen Engels kunnen: Klikkerdeklik

Het toestel zal in het 4e kwartaal van 2005 in Nederland komen. Dus ik verwacht dat je binnen korte tijd dit ding kan vinden op de website van Samsung.
Ongeveer een maand voordat het toestel uitkomt zal het opduiken bij onderhandse handel. Flashen van taal zal dan geen probleem zijn.

[edit]
Ik weet niet waar die vriend van je heen gaat, maar op de Samsung site van Hongkong en China is hij nog niet te vinden. Ik denk dat de VS de eerste gaan worden die dit apparaat in handen krijgen...

[edit2]
Bingo, op verschillende website's in de States staat hij onder 'Coming Soon' voor maar $ 799,-

Afgelopen maart gepresenteerd op CeBit dus ik denk dat Europa na de US aan de beurt is.

[ Voor 39% gewijzigd door MuddyMagical op 09-06-2005 13:12 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
ik denk dat je je meer zorgen moet gaan maken over support. Ik ken zat mensen die in 1 jaar 5 keer teruggaan met een samsung telefoon naar telefoonboer omdat hij weer stuk is. En chinees is niet zo moeilijk hoor :P ik ken zelfs een paar woorden chinees :P

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
Hij komt niet naar Nederland, althans nog steeds volgens Samsung Nederland....

Overigens is dat ding nog niet uit dus in China zal je hem ook niet vinden.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Pagina: 1