[DVD] zelfstartend met een loop

Pagina: 1
Acties:

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoi, ik zoek een programma waarmee het mogelijk is om dvds automatisch te laten starten en vervolgens ook weer opnieuw te laten beginnen als deze op het einde is gekomen. Oftewel hji moet loopen. Nou heb ik Adobe Essentials maar deze ondersteunt dit niet en ik kan op internet ook niet echt iets vinden want dat gaat meestal over het loopen van het menu, waar ik dus niet in geinteresseerd ben.

Bedankt alvast voor replies~!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-02 05:28

nAffie

...

Ik weet wel dat je in NeroVision Express kan instellen dat na een bepaalde tijd in het intro menu (5, 10, 20, etc seconden), automatisch de film begint af te spelen..

Bij de meeste dvd spelers kom je weer terug in het menu als de film is afgelopen, dus krijg je vanzelf je loop...

meh.

Verwijderd

PowerDVD heeft toch standaard die functie?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

in windows kun je vast wel opgeven wat ie moet doen als je een video-dvd laad. En vervolgens PowerDVD ofzo zo instellen dat ie loopt :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij DVD-Lab kan je DVD's zoals je wilt aanmaken, ook in een loop :)

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het probleem is dat de dvd speler REPEAT in het scherm laat staan en dat ook niet meer verdwijnt. Beetje vervelend dus. Daarbij heb ik het over het maken van een dvd, en niet over de player!
Pagina: 1