Er is een pagina met frames, alles werd netjes door google geindexeerd alleen wanneer je dus op een frame pagina uitkwam vanuit google stond de frameset er niet omheen.
Nu heb ik het volgende script in de pagina geplaatst:
Echter nu is mijn vraag, gaat de googlebot deze link niet ook volgen aangezien parent.frames.length == 0 waarschijnlijk zo zal zijn. M.a.w. kan het zo zijn dat google de hele pagina niet meer indexeert omdat hij steeds weer op de eerste pagina uitkomt?
Wie kan mij hier meer info over verschaffen? Heb al ge-googled (ook google FAQ) maar kom steeds bij bovenstaand script uit maar niet wat de consequenties zijn voor zoekmachines.
Alvast bedankt.
Nu heb ik het volgende script in de pagina geplaatst:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
if (parent.frames.length == 0)
{
location.href = "index.asp?file=pagina%2Easp%3Fpid%3D8";
}
// -->
</SCRIPT> |
Echter nu is mijn vraag, gaat de googlebot deze link niet ook volgen aangezien parent.frames.length == 0 waarschijnlijk zo zal zijn. M.a.w. kan het zo zijn dat google de hele pagina niet meer indexeert omdat hij steeds weer op de eerste pagina uitkomt?
Wie kan mij hier meer info over verschaffen? Heb al ge-googled (ook google FAQ) maar kom steeds bij bovenstaand script uit maar niet wat de consequenties zijn voor zoekmachines.
Alvast bedankt.