Altijd als ik een nachtje aan het downloaden was met Bitcomet viel het mij op dat m'n PC de volgende dag enorm traag was. Ik ben het nu spuugzat en wil daar ff verandering in brengen! Ik heb gekeken bij Windows Taakbeheer en daar staat dat Ccapp.exe 90-95% van mijn CPU verbruikt! Zelfs internetten wordt dan met 1 venster nog bijna niet te doen.
Het gekke is dat dit alleen gebeurt als ik Bitcomet (download programma/Bittorent Client) lang aan heb staan.
Ik heb lopen zoeken op het forum en Ccapp.exe bleek van Norton Antivirus 2005 (met de laatste updates) te zijn. Ik heb Norton vannacht op Disable gezet, maar toch blijft het probleem zich voordoen. Ook de Taak Beeindigen bij Taakbeheer wil niet lukken, dan komt er te staan: "kan de bewerking niet voltooien, toegang geweigerd".
Hoe los ik dat op?
Mijn systeem:
Win XP Home SP2, laatste updates
P4 2,53 Ghz
512 DDR pc 2700
120 GB + 160 GB HD (7200rpm, Beide Seagate geloof ik)
GF 4 TI 4200 128 MB
Het gekke is dat dit alleen gebeurt als ik Bitcomet (download programma/Bittorent Client) lang aan heb staan.
Ik heb lopen zoeken op het forum en Ccapp.exe bleek van Norton Antivirus 2005 (met de laatste updates) te zijn. Ik heb Norton vannacht op Disable gezet, maar toch blijft het probleem zich voordoen. Ook de Taak Beeindigen bij Taakbeheer wil niet lukken, dan komt er te staan: "kan de bewerking niet voltooien, toegang geweigerd".
Hoe los ik dat op?
Mijn systeem:
Win XP Home SP2, laatste updates
P4 2,53 Ghz
512 DDR pc 2700
120 GB + 160 GB HD (7200rpm, Beide Seagate geloof ik)
GF 4 TI 4200 128 MB
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1